На моята има и ламбда и емулатор и првключва автоматично на газ след 2000 оборота. Значи когато паля и копчето е за газ и мига- пали от половин оборот на бензин и после си прехвърля на газ.Когато искам да карам само на бензин и съм натиснал копчето да не превключва на газ- пали мноооого трудно на бензин- от 2- рия път(не ми светят никакви дюзи и т.н. по таблото)... Не знам защо- да не би компа да е запаметил някаква промяна на ъгъла на запалване или нещо друго?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Може ли АГУ без емулатор?
Collapse
X
-
да и гасне в началото на бензинPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
ми значи тя резонаторната кутия си ми беше отворена като зех колата , незнам какво представлява като е цяла .... ама при мене си беше просто една пласмаса откоято свободно влиза въздъх и ми затапиха с няква капачка с 5 дупки представлява --- по долусъм нарисувал(образно набързо нарисувано на паинта) че неможах да я снимам в тъмното .... утре ше снимам да видитета също така може некои да каже с каквод а го затапя там .... освен с кихалка ... щото незнам , аз имам 2 кихалки на въздушния отгоре .... абе ше снимам утре цялата предница да видите
Коментар
-
wwalker написа:Днес момчетата където я монтирах довършиха работата, че ми гаснеше на свободна над 120 - оказа се, както обикновенно, притока на въздух. Запушиха пластмасата дето гълта въздух от нея отпред и пробиха същата дупка на нея, но огледално отзад. Сега всички маркучи по въздуховода са си свързани както си беше и на бензин. Доста схеми мислеха на въздуха и направихме няколко проби на магистралата - това е май единствения удачен вариянт, където нямаше проблеми. Препоръчвам го и на другите 1.6 16V с АГУ.
Коментар
-
deadairplane
-
deadairplane написа:Иначе така както са ти направили въздуховода определено изглежда по добре от колкото при мене. Обаче, лятно време ще смуче горещ въздух от двигателя и ще губи мощност. Поне според мене по добрия вариант е да махнеш 2рата резонаторна кутия която е преди филтъра и да смуче въздух от там, обаче при тоя вариант трябва да внимаваш с локвите защото тя е разположена долу ниско, или да изкараш една тръба от нейното място, която да отива горе почти до капака. Настрещния поток няма да и влияе ако я оставиш зад фара.
Коментар
-
Ето тая тапа дето говорех за нея дето е на мястото на резонатора ... и може да видите как ми е изсран изпарителя ... точно върху казанчето за спирачната течност ... и мъркуча за антифриза ... м/у другото забравих да добавя че ми зема антифриз точно от тръбите за парнато ... и единия мъркуч идва прекалено горе да не казвам за обезвъздушаване как ще става като пробките по оригиналните мъркучи идват ниско ...
Коментар
-
daley написа:Мойта също е 1.6 16V. Аз нямам емулатори. Един газаджия ми каза, че да се избегне това откачане на маркуча или затапване, на самият изпарител имало място откъдето се пускало маркуче, което да влиза във филтърната кутия. Незнам колко е вярно, защото не съм го пробвал.FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар