Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Може ли АГУ без емулатор?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    На моята има и ламбда и емулатор и првключва автоматично на газ след 2000 оборота. Значи когато паля и копчето е за газ и мига- пали от половин оборот на бензин и после си прехвърля на газ.Когато искам да карам само на бензин и съм натиснал копчето да не превключва на газ- пали мноооого трудно на бензин- от 2- рия път(не ми светят никакви дюзи и т.н. по таблото)... Не знам защо- да не би компа да е запаметил някаква промяна на ъгъла на запалване или нещо друго?
    Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

    Коментар


      #47
      да и гасне в началото на бензин
      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
      Втората......пак същата!
      (_-_)______////_______(_-_)
      Punto75-Вече на жената!
      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

      Коментар


        #48
        wwalker, направи снимки на твоята кола ако обичаш, след последните промени.

        Коментар


          #49
          daley написа:
          wwalker, направи снимки на твоята кола ако обичаш, след последните промени.
          Кое да и снимам?Тя си е същата като на първата снимка.Ламбда контрола и симулатора на дюзи Янко ги слага и са наврени под въздуховода, а как ги е свързал той си знае.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #50
            ми значи тя резонаторната кутия си ми беше отворена като зех колата , незнам какво представлява като е цяла .... ама при мене си беше просто една пласмаса откоято свободно влиза въздъх и ми затапиха с няква капачка с 5 дупки представлява --- по долусъм нарисувал(образно набързо нарисувано на паинта) че неможах да я снимам в тъмното .... утре ше снимам да видитета също така може некои да каже с каквод а го затапя там .... освен с кихалка ... щото незнам , аз имам 2 кихалки на въздушния отгоре .... абе ше снимам утре цялата предница да видите
            Прикачени файлове

            Коментар


              #51
              wwalker написа:
              Днес момчетата където я монтирах довършиха работата, че ми гаснеше на свободна над 120 - оказа се, както обикновенно, притока на въздух. Запушиха пластмасата дето гълта въздух от нея отпред и пробиха същата дупка на нея, но огледално отзад. Сега всички маркучи по въздуховода са си свързани както си беше и на бензин. Доста схеми мислеха на въздуха и направихме няколко проби на магистралата - това е май единствения удачен вариянт, където нямаше проблеми. Препоръчвам го и на другите 1.6 16V с АГУ.
              За това което са преправили.

              Коментар


                #52
                @chaikataТо това си е кихалка, но отгоре трябва да има гумено кръгче. Много кофти ако не са го сложили и от там гълта въздух директно.@daleyОК. При теб нещо бяха ли променяли, че не помня като идва да съм гледал? Всъщност ти имаше ли емулация сложена? Твоя ако не се лъжа беше 1.4 12V...
                Прикачени файлове
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #53

                  Коментар


                    #54
                    deadairplane написа:
                    Иначе така както са ти направили въздуховода определено изглежда по добре от колкото при мене. Обаче, лятно време ще смуче горещ въздух от двигателя и ще губи мощност. Поне според мене по добрия вариант е да махнеш 2рата резонаторна кутия която е преди филтъра и да смуче въздух от там, обаче при тоя вариант трябва да внимаваш с локвите защото тя е разположена долу ниско, или да изкараш една тръба от нейното място, която да отива горе почти до капака. Настрещния поток няма да и влияе ако я оставиш зад фара.
                    Пробвахме без резонаторната кутия долу и затапен големия отвор - не е вариянт. Ако се остави да смучи само от там даже без локви гасне още на 100.Проблемите идват от комбинацията на:1. Включване на перката;2. Липсата на кората под двигателя.Тази комбинация завихря въздуха зверски при 100 км/ч, да не говорим какво е положението при 150 км/ч.Не е лош и оригиналния вариянт без да се пипа нищо. Там докъм 130 на свободна държеше, а всяко разкачане на маркучите само влошава положението заради посочениете 1 и 2.Доста схеми пробвахме и накрая само тази дето съм я снимал издържа на теста - засилваш до 150 и пускаш, няколко пъти ПС: Ако знаеш как ми се оставаше и първата и втората вечери до късно, но не бях сам... За разхода съм писал по-горе. В Стара Загора ми свърши докрай каквото беше останало и сложих 25л (за 20лв.) - изкара ме до Варна и още въртя с нея, засега 340км ...да видим колко ще станат. Б*х тея 25л
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #55
                      Мойта също е 1.6 16V. Аз нямам емулатори. Един газаджия ми каза, че да се избегне това откачане на маркуча или затапване, на самият изпарител имало място откъдето се пускало маркуче, което да влиза във филтърната кутия. Незнам колко е вярно, защото не съм го пробвал.

                      Коментар


                        #56
                        Спомних си - на теб ти даваше грешка ламбда сондата и още тогава ти бях казал да сложиш ламбда контрол, нали? А как ти е разхода?
                        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                        Коментар


                          #57
                          Ето тая тапа дето говорех за нея дето е на мястото на резонатора ... и може да видите как ми е изсран изпарителя ... точно върху казанчето за спирачната течност ... и мъркуча за антифриза ... м/у другото забравих да добавя че ми зема антифриз точно от тръбите за парнато ... и единия мъркуч идва прекалено горе да не казвам за обезвъздушаване как ще става като пробките по оригиналните мъркучи идват ниско ...
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            #58
                            да не казвам че и кабелите за газовото само са рязали и са свързвали без да ги запоят .... тея газаджии са наи големите нещасници .....

                            Коментар


                              #59
                              При тази дупка можеш спокойно да махнеш кутията на филтъра и всики маркучи преди нея - от там нищо не минава и без това. Затапи дупката веднага с каквото намериш под ръка.
                              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                              Коментар


                                #60
                                daley написа:
                                Мойта също е 1.6 16V. Аз нямам емулатори. Един газаджия ми каза, че да се избегне това откачане на маркуча или затапване, на самият изпарител имало място откъдето се пускало маркуче, което да влиза във филтърната кутия. Незнам колко е вярно, защото не съм го пробвал.
                                Аз съм с такъв байпас и си работи идеално ,също нямам ламбда симулатор
                                FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                                Коментар

                                Working...
                                X