Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Преминаване от АГУ-Ламбда контрол към газов инжекцион

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    лелее, какви сложни уредби сте си сложили, направо незнам дали ви излиза на сметка. Аз на Типо-веца съм му праснал най-обикновена и съм невероятно доволен - гори 9-10 градско, върви като изтребител, не я настройвам (поне досега не съм де, освен първоначалното), непретенциозна е, не ми бърка в електрониката на колата...виж, гаснеше в началото като я изключа от скорост с около 100км/ч , но с леко запушване на въздуха се оправи и това. Моя съвет е да не товарите колата с излишна електроника а да си монтирате най-обикновена АГУ. ...нали знаете - Типо-то е истината
    Типо-то е истинската работа !

    Коментар


      #32
      аз за тая сложна уредба , не съм дал стотинка вървеше си с колата от итали, но за сметка на това , си платих дреги ремонти,Ако се слага както трябва и от който трябва няма проблем от електрониката. Мойта преди да изгори степ мотора, харчеше 7-8/100 газ, /на бензин по каталог 7/100/ и вървеше като самолет
      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
      Втората......пак същата!
      (_-_)______////_______(_-_)
      Punto75-Вече на жената!
      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

      Коментар


        #33
        pep4ooo06 написа:
        лелее, какви сложни уредби сте си сложили, направо незнам дали ви излиза на сметка. Аз на Типо-веца съм му праснал най-обикновена и съм невероятно доволен - гори 9-10 градско, върви като изтребител, не я настройвам (поне досега не съм де, освен първоначалното), непретенциозна е, не ми бърка в електрониката на колата...виж, гаснеше в началото като я изключа от скорост с около 100км/ч , но с леко запушване на въздуха се оправи и това. Моя съвет е да не товарите колата с излишна електроника а да си монтирате най-обикновена АГУ. ...нали знаете - Типо-то е истината
        Да,да знаеме че в Типото е истината.Като са ти запушили входа на въздуха газаджиите с някой парцал за да не ти гасне колата като върнеш газта си мислиш,че имаш кола нормално работеща и с нормална мощност.Язък за Типото-развалил си го.Знаеме как обогатяват сместа газаджиите.Янко да не се засяга.Присъстващите във форума се изключват.Предполагам,че той не е от тия газаджии от които съм се възмущавал толова много.

        Коментар


          #34
          Stefan Hadjov написа:
          pep4ooo06 написа:
          лелее, какви сложни уредби сте си сложили, направо незнам дали ви излиза на сметка. Аз на Типо-веца съм му праснал най-обикновена и съм невероятно доволен - гори 9-10 градско, върви като изтребител, не я настройвам (поне досега не съм де, освен първоначалното), непретенциозна е, не ми бърка в електрониката на колата...виж, гаснеше в началото като я изключа от скорост с около 100км/ч , но с леко запушване на въздуха се оправи и това. Моя съвет е да не товарите колата с излишна електроника а да си монтирате най-обикновена АГУ. ...нали знаете - Типо-то е истината
          Да,да знаеме че в Типото е истината.Като са ти запушили входа на въздуха газаджиите с някой парцал за да не ти гасне колата като върнеш газта си мислиш,че имаш кола нормално работеща и с нормална мощност.Язък за Типото-развалил си го.Знаеме как обогатяват сместа газаджиите.Янко да не се засяга.Присъстващите във форума се изключват.Предполагам,че той не е от тия газаджии от които съм се възмущавал толова много.
          Колега мисля че водиш темата ми към безкрайния спор за или против АГУ Ще те помоля да спреш иначе ще започне ..........
          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
          Втората......пак същата!
          (_-_)______////_______(_-_)
          Punto75-Вече на жената!
          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

          Коментар

          Working...
          X