Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Преминаване от АГУ-Ламбда контрол към газов инжекцион

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    sok1 написа:
    bmahob написа:
    Знам множко му е тоя разход, когато ми беше настроеана газовата с ламбда в началото харчеше около 0,75/100 ма сега не знам какво му става
    Премести запетята малко на дясно.
    BUSTED
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    Коментар


      #17
      здравеи колега.какво е тово степ моторче заштото и на мен ми дава голям расход тази зима сменява ли се и каде се намира?
      Fiat Bravo 1,8 16V GТ

      Коментар


        #18
        при мен е на маркуча идващ от изпарителя към плочката изглежда горе долу така
        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
        Втората......пак същата!
        (_-_)______////_______(_-_)
        Punto75-Вече на жената!
        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

        Коментар


          #19
          мерси колега ам аз нямам такова нешто сигорен сам мога ли да си сложа
          Fiat Bravo 1,8 16V GТ

          Коментар


            #20
            Ами за да си сложиш трябва да имаш ламбда контролНо една ЛАмбда контрол система ,както си трябва да е струва колкото един евтин ГИ
            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
            Втората......пак същата!
            (_-_)______////_______(_-_)
            Punto75-Вече на жената!
            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

            Коментар


              #21
              ами на другата кола имам ламда сонда и реших че ша сложа ламда контрол,за по -добре и по -икономичнокупих АЕБ ВОИЛА ,сложих го ,настрои се и го подкарах,само дето почна да гори мноо яко,пробвах го на икономично ,и на нормално ,колата вярно върви добре ,само дето разхода се вдигна с 20-30%.за това и го свалих и пак съм с обикновен тройник ,янко ( qniz) ми подсказа че съм с неподходящ по размер плочка,така че с подбрана плочка и добра настройка се постига добра динамика и разход
              типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
              хюндай акцент 1.5 CNG
              киа каренс +метан

              Коментар


                #22
                при ламбда контрола трябва много прецизно да се подберат компонентите и настройката
                Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                Втората......пак същата!
                (_-_)______////_______(_-_)
                Punto75-Вече на жената!
                Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                Коментар


                  #23
                  е колеги маи ште си я карам и без тия работи все пак благодаря явно ми е наи обикновена уредбата.имам оште едно вапрошче когато карам с около 70км и изключа от скорост двигателя изгасва иначе с около 50 и по малко няма проблем
                  Fiat Bravo 1,8 16V GТ

                  Коментар


                    #24
                    може би караш на бедна смес, но най компетентно при някой газаджия , за газ анализ :D
                    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                    Втората......пак същата!
                    (_-_)______////_______(_-_)
                    Punto75-Вече на жената!
                    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                    Коментар


                      #25
                      ок колега но явно трябва да се отиде благодаря
                      Fiat Bravo 1,8 16V GТ

                      Коментар


                        #26
                        тарся газова ботилка за мястото на резервната гума, може бартер за 28л
                        Fiat Bravo 1,8 16V GТ

                        Коментар


                          #27
                          Petar_Cenov написа:
                          е колеги маи ште си я карам и без тия работи все пак благодаря явно ми е наи обикновена уредбата.имам оште едно вапрошче когато карам с около 70км и изключа от скорост двигателя изгасва иначе с около 50 и по малко няма проблем
                          Не мога да се стърпя да не ти отговоря на поста.Да поставиш обикновена ГУ на Браво 1,8/16V е повече от безрасъдство.След като си променил фабричното състояние на двигателя е нормално да приемеш и всички недостатъци които се появяват в резултат на това.Като искаш да не ти гасне колата,карай си на бензин както я направила фирмата.Другия вариант е ходене непрекъснато по газови настройки,кога за гаснене,кога след смяна на възд.филтър и мн.други.И къде отива икономията ти от каране на газ ти си отговори.

                          Коментар


                            #28
                            е колега маи е лудост нямах пари за друга а тая е имах от предишната кола и платих само за монтажа.проблема ми е зимата дава много расход,но лятото е супер 8,100 а градско наи много 11,100 а зимата 10,100 градско 16,100-17,100.иначе барви добре.какво ште ме посаветваш ако трябва да я сменя :D
                            Fiat Bravo 1,8 16V GТ

                            Коментар


                              #29
                              Petar_Cenov написа:
                              е колега маи е лудост нямах пари за друга а тая е имах от предишната кола и платих само за монтажа.проблема ми е зимата дава много расход,но лятото е супер 8,100 а градско наи много 11,100 а зимата 10,100 градско 16,100-17,100.иначе барви добре.какво ште ме посаветваш ако трябва да я сменя :D
                              Мене лично ако питаш,аз никога няма да поставя газ особенно на такъв добър двигател като 1,8.Просто ми е съвестно и ми е жал за него да го развалям.Остави ядовете от газта след това.Ще си го карам във фабрично състояние и ще му се радвам.А той има за какво да му се радва човек.Но ако си толкова влюбен в газта,поне си тури един хубав газов инжексион.Но ако минаваш около 10000 клм годишно,заслужава да се замислиш дали е оправдано.Не че ще ти изчезнат 100% ядовете от газта,но поне ще са по-малко.

                              Коментар


                                #30
                                Re: Преминаване от АГУ-Ламбда контрол към газов инжекцион

                                bmahob написа:
                                Колеги ако премина от АГУ с ЛАМБДА контрол към ГИ какво мога да използвам и какво трябва да дозакупя?
                                Остават ти само бутилката , тръбата и газовия клапан но той е под въпрос. И вместо да спорим пак както във всички теми кое е по-добре на газ или бензин ти си карал вече на газ знаеш че се реализира икономия. Ако преминеш на Газов инжекцион ще се лишиш и от проблемите които създава обикновенната газова със всичките и допълнителни таш...ци които се монтират със нея. И аз бях противник на газта преди , сложих ГИ когато бензина беше 2.40лв. и навътях на бързо 30хил.км. на газ Мисля че съм го избил вече
                                Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                                Коментар

                                Working...
                                X