Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво прави тази клапа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какво прави тази клапа

    колеги, какво прави тази клапа на снимката в дифузьора? няма пружина. очевидно работата й е като засмуче двг да отвори и да пусне газта, ама защо така като я гледам не ми се струва, че затваря плътно. Имам един дразнещ проблем- на газ разбира се, при спускане по байр надолу на определени обороти като се спускам с пусната газ и прави леки детонации- ясно, че трябва да мине в принудителен празен ход при това положение, а понеже газовата ми е най-проста и няма такава система за ППХ и блъска газ. дали мога д аразчитам, че тази смешна клапичка би удържала газта да не навлезе в колекторите и няма да имам лекото пукане? на мен ми се струва не ама.... http://www.autogasmarket.com/uploads...74559.jpgп.с. разгледайте целия сайт, това е единствения с изложени артикули и с цени на газовите неща, който аз съм намерил досега
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    #2
    Едвали тази клапа да ти помогне. Нали се сещаш, че двигателя като го пускаш по надолнище на скорост той отново си засмуква, така че тази клапа отново ще си е отворена. Аз например предпочитам да спускам по инерция където е възможно, спестявам газ по този начин, защото подава само на празни обороти, а иначе подава газта според оборотите на които е, дори и двигателя не работи като спирачка в този случай, не както на бензин. Проблема ти е по-скоро в плочката, знам ли....или е настроена да подава богата смес.
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      ем тогава кво прай таа клапа измислената там? да я махам като ще е така
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        хрумна ми нещо- да не би пък тази клапа при бек файър да затваря и понеже се пада след кихалката-тва черното на снимката си е кихалка- по тази система да изкарва детонацията през кихалката на плочката, така че да не отива до филт кутия или дебитор ако има?
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          точно това щях да ти пишаспоред мен е заради кихалката...
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #6
            pakumba написа:
            хрумна ми нещо- да не би пък тази клапа при бек файър да затваря и понеже се пада след кихалката-тва черното на снимката си е кихалка- по тази система да изкарва детонацията през кихалката на плочката, така че да не отива до филт кутия или дебитор ако има?
            Абреее Сашеее как си да би могъл, аз те мисля за наи големия газаджия в форума ти скии за коя клапа си се зачудил Баш за това си е, бързо си навързал нещата, тая пущина е като пуфне мотора да не ти изпотроши кутията на филтъра и други простотии като дебитомер примерно, ами да запуши пътя напред и налягането да излезе през гумения пръстен на клапана за гърмене. Макар че ......., за мен тоя гумен пръстен си е ташак работа. Има далеч по хубави клапанчета против гърмежи. Наи хубаво е въобще да не гръмва
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #7
              Slavi_Lancia написа:
              pakumba написа:
              хрумна ми нещо- да не би пък тази клапа при бек файър да затваря и понеже се пада след кихалката-тва черното на снимката си е кихалка- по тази система да изкарва детонацията през кихалката на плочката, така че да не отива до филт кутия или дебитор ако има?
              Абреее Сашеее как си да би могъл, аз те мисля за наи големия газаджия в форума ти скии за коя клапа си се зачудил Баш за това си е, бързо си навързал нещата, тая пущина е като пуфне мотора да не ти изпотроши кутията на филтъра и други простотии като дебитомер примерно, ами да запуши пътя напред и налягането да излезе през гумения пръстен на клапана за гърмене. Макар че ......., за мен тоя гумен пръстен си е ташак работа. Има далеч по хубави клапанчета против гърмежи. Наи хубаво е въобще да не гръмва
              изложих са сеа :D
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                pakumba написа:
                изложих са сеа :D
                Ама поне питаш и се учиш щото има и други дето не питат.
                BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                http://vbox7.com/play:124bedab

                Коментар


                  #9
                  айде сложих новата плочка с отвор 32 мм- тази от снимката. колата се набира по-добре на ниски, отколкото със старата 36 мм/по каталога на брц/
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар

                  Working...
                  X