колеги, какво прави тази клапа на снимката в дифузьора? няма пружина. очевидно работата й е като засмуче двг да отвори и да пусне газта, ама защо така като я гледам не ми се струва, че затваря плътно. Имам един дразнещ проблем- на газ разбира се, при спускане по байр надолу на определени обороти като се спускам с пусната газ и прави леки детонации- ясно, че трябва да мине в принудителен празен ход при това положение, а понеже газовата ми е най-проста и няма такава система за ППХ и блъска газ. дали мога д аразчитам, че тази смешна клапичка би удържала газта да не навлезе в колекторите и няма да имам лекото пукане? на мен ми се струва не ама.... http://www.autogasmarket.com/uploads...74559.jpgп.с. разгледайте целия сайт, това е единствения с изложени артикули и с цени на газовите неща, който аз съм намерил досега
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво прави тази клапа
Collapse
X
-
Едвали тази клапа да ти помогне. Нали се сещаш, че двигателя като го пускаш по надолнище на скорост той отново си засмуква, така че тази клапа отново ще си е отворена. Аз например предпочитам да спускам по инерция където е възможно, спестявам газ по този начин, защото подава само на празни обороти, а иначе подава газта според оборотите на които е, дори и двигателя не работи като спирачка в този случай, не както на бензин. Проблема ти е по-скоро в плочката, знам ли....или е настроена да подава богата смес.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
-
хрумна ми нещо- да не би пък тази клапа при бек файър да затваря и понеже се пада след кихалката-тва черното на снимката си е кихалка- по тази система да изкарва детонацията през кихалката на плочката, така че да не отива до филт кутия или дебитор ако има?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:хрумна ми нещо- да не би пък тази клапа при бек файър да затваря и понеже се пада след кихалката-тва черното на снимката си е кихалка- по тази система да изкарва детонацията през кихалката на плочката, така че да не отива до филт кутия или дебитор ако има?Баш за това си е, бързо си навързал нещата, тая пущина е като пуфне мотора да не ти изпотроши кутията на филтъра и други простотии като дебитомер примерно, ами да запуши пътя напред и налягането да излезе през гумения пръстен на клапана за гърмене. Макар че ......., за мен тоя гумен пръстен си е ташак работа. Има далеч по хубави клапанчета против гърмежи. Наи хубаво е въобще да не гръмва
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:pakumba написа:хрумна ми нещо- да не би пък тази клапа при бек файър да затваря и понеже се пада след кихалката-тва черното на снимката си е кихалка- по тази система да изкарва детонацията през кихалката на плочката, така че да не отива до филт кутия или дебитор ако има?Баш за това си е, бързо си навързал нещата, тая пущина е като пуфне мотора да не ти изпотроши кутията на филтъра и други простотии като дебитомер примерно, ами да запуши пътя напред и налягането да излезе през гумения пръстен на клапана за гърмене. Макар че ......., за мен тоя гумен пръстен си е ташак работа. Има далеч по хубави клапанчета против гърмежи. Наи хубаво е въобще да не гръмва
изложих са сеа :D
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар