Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Моля за съвет относно ГИ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    masterkar написа:
    Stefan Hadjov написа:
    Ламбда газ е също газов инжексион и единствената разлика е че е с една дюза/моноинжелция/.А този за който ти говориш е с 4-ри/пълна/.
    Това изказване на колегата или не го разбирам какво иска да каже или трябва да му се изсмея! http://www.memtextom.dir.bg/aguinfo.htmБи ли пояснил колегата Stefan Hadjov какво има предвид с горния си пост, че нещо не мога да го схвана... Предполагам, че под "Ламбда газ" няма предвид АГУ с ламбда контрол - 2 поколение, но нека той да изясни ...
    Ламбда газ не значи Авто газ/LPG/.A значи ГУ с ламбда контрол на газовете.Както при бензина те биват два вида;с една дюза и с 4 дюзи при 4 цил.двигател.Няма 1-во,няма 2-ро поколение.Едновременно се родиха.Има моноинж.газов инжексион и мултиинж.газов инжексион.А вие си ги наричайте както искате.И двете системи са с ламбда контрол на газовете и се различават само по броя на дюзите и разлики в софтуера.

    Коментар


      #92
      Прав си колега!
      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
      Втората......пак същата!
      (_-_)______////_______(_-_)
      Punto75-Вече на жената!
      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

      Коментар


        #93
        Stefan Hadjov написа:
        masterkar написа:
        Stefan Hadjov написа:
        Ламбда газ е също газов инжексион и единствената разлика е че е с една дюза/моноинжелция/.А този за който ти говориш е с 4-ри/пълна/.
        Това изказване на колегата или не го разбирам какво иска да каже или трябва да му се изсмея! http://www.memtextom.dir.bg/aguinfo.htmБи ли пояснил колегата Stefan Hadjov какво има предвид с горния си пост, че нещо не мога да го схвана... Предполагам, че под "Ламбда газ" няма предвид АГУ с ламбда контрол - 2 поколение, но нека той да изясни ...
        Ламбда газ не значи Авто газ/LPG/.A значи ГУ с ламбда контрол на газовете.Както при бензина те биват два вида;с една дюза и с 4 дюзи при 4 цил.двигател.Няма 1-во,няма 2-ро поколение.Едновременно се родиха.Има моноинж.газов инжексион и мултиинж.газов инжексион.А вие си ги наричайте както искате.И двете системи са с ламбда контрол на газовете и се различават само по броя на дюзите и разлики в софтуера.
        Г-н Хаджов,моите уважения към вашите познания,но мисля ,че тук сте в грешка.1.Системите от т.нар. 2-ро поколение или иначе казано АГУ с Ламбда контрол и АГУ - 3-то поколение или т.нар ГИ са коренно различни.Основните разлики са: 1. Редукторите на налягане са различни и докато при АГУ с ламбда контрол се използва "стандартен" изпарител било то електрически и вакуумен,то при ГИ изпарителя работи най-малкото на различно налягане,което по-съвременните модели го поддържат като константа,независимо от натовареноста на двигателя.2.Контролера на Ламбда контрола работи с данни от ТPS и показания от ламбда сондата, независимо от други параметри,докато контролера на ГИ ползва най-вече информацията за инжекторното време на бензиновите инжектори,МАP,налягане на газта в рейката,температура на газта в рейката,температура на охлаждащата течност,RPM и връзването на ламбда сондата в повечето случай е за мониторинг,като тя не влияе при изчисляването на времето на газовите инжектори и може да не бъде връзвана.3.Както споменахте при ГИ имаме газови инжектори,а при ламбда котрола е едно клапанче,дюза или както искате го наричайте.Иначе казано контролерите на двете системи взимат информация от съвсем различни датчици и докато при уредби с ламбда контрол добрата работа на двигателя изисква само добра настройка на изпарителя + идеално работещи Ламбда сонда и TPS,то при ГИ се изисква напълно изрядна работа на бензин,за да може да работи добре на газ.
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #94
          Колега грешиш!!! Аз съм с ламбда контрол и моя изпарител е като на такъм на ГИ а за датчиците виж сам
          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
          Втората......пак същата!
          (_-_)______////_______(_-_)
          Punto75-Вече на жената!
          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

          Коментар


            #95
            dudulia написа:
            Stefan Hadjov написа:
            masterkar написа:
            Stefan Hadjov написа:
            Ламбда газ е също газов инжексион и единствената разлика е че е с една дюза/моноинжелция/.А този за който ти говориш е с 4-ри/пълна/.
            Това изказване на колегата или не го разбирам какво иска да каже или трябва да му се изсмея! http://www.memtextom.dir.bg/aguinfo.htmБи ли пояснил колегата Stefan Hadjov какво има предвид с горния си пост, че нещо не мога да го схвана... Предполагам, че под "Ламбда газ" няма предвид АГУ с ламбда контрол - 2 поколение, но нека той да изясни ...
            Ламбда газ не значи Авто газ/LPG/.A значи ГУ с ламбда контрол на газовете.Както при бензина те биват два вида;с една дюза и с 4 дюзи при 4 цил.двигател.Няма 1-во,няма 2-ро поколение.Едновременно се родиха.Има моноинж.газов инжексион и мултиинж.газов инжексион.А вие си ги наричайте както искате.И двете системи са с ламбда контрол на газовете и се различават само по броя на дюзите и разлики в софтуера.
            Г-н Хаджов,моите уважения към вашите познания,но мисля ,че тук сте в грешка.1.Системите от т.нар. 2-ро поколение или иначе казано АГУ с Ламбда контрол и АГУ - 3-то поколение или т.нар ГИ са коренно различни.Основните разлики са: 1. Редукторите на налягане са различни и докато при АГУ с ламбда контрол се използва "стандартен" изпарител било то електрически и вакуумен,то при ГИ изпарителя работи най-малкото на различно налягане,което по-съвременните модели го потдържат като константа,независимо от натовареноста на двигателя.2.Контролера на Ламбда контрола работи с данни от ТPS и показания от ламбда сондата, независимо от други параметри,докато контролера на ГИ ползва най-вече информацията за инжекторното време на бензиновите инжектори,МАP,налягане на газта в рейката,температура на газта в рейката,температура на охлаждащата течност,RPM и връзването на ламбда сондата в повечето случай е за мониторинг,като тя не влияе при изчисляването на времето на газовите инжектори и може да не бъде връзвана.3.Както споменахте при ГИ имаме газови инжектори,а при ламбда котрола е едно клапанче,дюза или както искате го наричайте.Иначе казано контролерите на двете системи взимат информация от съвсем различни датчици и докато при уредби с ламбда контрол добрата работа на двигателя изисква само добра настройка на изпарителя + идеално работещи Ламбда сонда и TPS,то при ГИ се изисква напълно изрядна работа на бензин,за да може да работи добре на газ.
            Добре де,всичко това дето го казваш е верно и нямам възражения.Има поне още 10 разновидности,които не изброяваш.Това което искам да кажа е че когато имаме ЕДНА дюза или клапанче/както искаш го кажи/имаме МОНОинжекция.Когато броя е равен на цилиндрите имаме МУЛТИинжекция.Какви датчици се ползват,какъв софтуер,какъв алгоритъм това не е интересно в случая..Може да ги наречеш и че са от N-то поколение.Аз не споря за тези неща които уточняваш.И двете системи е редно да бъдат под Ламбда-контрол.Най важния датчик на един инжексион е Ламбда-сензора.Това е обратната връзка,която следи двигателя и прави корекции във всеки момент на неговата работа.А ти твърдиш неща,за които не мога да се съглася.Ако е верно,че 2-рото ти поколение ГИ може и без Ламбда,то аз предпочитам Първото в пъти нищо че е моно.Няма ли ламбда-сонда се връщаш на двигатевли Евро 1.Това беше в миналия век.Позаинтерисувай се повече.Не бъди догматик и не слушай какво ти говорят газаджиите.

            Коментар


              #96
              Ами доколкото съм чел и разглеждал софтуера на ГИ,които са ме интересували,то ламбда сондата се връзва опционално и в някои случаи ( не казвам,че при всички модели е така) е само и единствено за мониторинг.Обратната връзка става пак чрез нея,но сигналът и рефлектира върху инжекторното време на бензиновите инжектори,а от там на инжекторното време на газовите инжектори.Обратната връзка я има и се покрива поне Евро 3 :D
              Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
              Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

              Коментар


                #97
                dudulia написа:
                Ами доколкото съм чел и разглеждал софтуера на ГИ,които са ме интересували,то ламбда сондата се връзва опционално и в някои случаи ( не казвам,че при всички модели е така) е само и единствено за мониторинг.Обратната връзка става пак чрез нея,но сигналът и рефлектира върху инжекторното време на бензиновите инжектори,а от там на инжекторното време на газовите инжектори.Обратната връзка я има и се покрива поне Евро 3 :D
                Ами ако ГИ ти е такъв,че Ламбда сондата ти се включва само на мониторинг то забрави за Евро 3,не може и в Евро 2 да влезеш с този ГИ.Това ще рече,че двигателя ти на ГАЗ работи нормално в отворен цикъл и когато искаш да видиш какво става се включва Ламбдата на мониторинг за да разбереш в даден момент какви са ти отклоненията от нормата.Ами то за това сте дежурно записани за диагностика на ГИ.Това е изключително компромисно решение за малко пари.Има и други,които не действат по този алгоритъм,но не се внасяът у нас,защото ще са непродаваеми заради цената им.Тоя който е измислил да се ползват времената на настройка на инжекторите по данните на бензиновите такива,след като колата работи на газ се е подиграл с бъдещите консуматори на тези ГИ.И да включва ламбда-сондата само за мониторинг.Ми то за това на един му харчи 10,на друг 15 л/100 км.Ами ако след време се запуши възд.филтър и се обогати сместа на Газ,кой ще извърши корекция за да си в Ламбда 1,ако не се ползват във всеки момент данни и.Да се ползват данните на бензиновите ижектори и да се включва само за мониторинг Ламбдата ми се струва смехотворно.Аз за това твърдя,че слагането на газ е разваляне на двигателя,и никоя фирма сериозна производител на ДВГ няма да си го позволи с такъв тип ГИ.За това някои си слагат устройство в колата за да прявят перманентен мониторинг на Ламбдата за да не излезат от нормата.Но това е примитивизъм.Това наблюдение се прави автоматично от Ламбдата в реално време,а не за мониторинг.По тези въпроси мога да ти говоря два дена как стават и с цената на какво,но не ми се занимава повече с неща,които не заслужават внимание.

                Коментар


                  #98
                  Г-н Хаджов,аз не споря с вас кое как е направено,защо е направено така и т.н. Мисля,че големите италиански фирми, производители на ГИ имат добра развойна дейност и след като те са написали,че покриват стандарт Евро 3,то те наистина го покриват.Аз искам да Ви попитам с какво се разваля колата,когато се сложи газ?Бих се радвал,ако успеете да се аргументирате добре и ме убедите,че наистина се разваля колата на газ.Може пък хората с АГУ да си свалят уредбите и да минат на бензин след като се аргументирате добре,макар дълбоко да се съмнявам в това.
                  Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                  Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                  Коментар


                    #99
                    dudulia написа:
                    Г-н Хаджов,аз не споря с вас кое как е направено,защо е направено така и т.н. Мисля,че големите италиански фирми, производители на ГИ имат добра развойна дейност и след като те са написали,че покриват стандарт Евро 3,то те наистина го покриват.Аз искам да Ви попитам с какво се разваля колата,когато се сложи газ?Бих се радвал,ако успеете да се аргументирате добре и ме убедите,че наистина се разваля колата на газ.Може пък хората с АГУ да си свалят уредбите и да минат на бензин след като се аргументирате добре,макар дълбоко да се съмнявам в това.
                    Не,няма да навлизам в тази тема защото нито имам време нито нерви.А и много колеги от форума се дразнят когато не се пишат ласкави неща за ГУ.Голямите италиански фирми произвеждат от обикновена ГУ,до скъпи газови инжексиони.У нас винаги идва най евтиното и калпаво,по ясни причини.Изискване за Евро 2 е Ламбда контрол 100% в затворен цикъл след загряване,а не мониторинг.За Евро 3 си на светлинни години/трябва ти последователен шприц на дюзите и още много други,за които може да мечтаеш да имаш на ГАЗ/.А како са писали в рекламите ,може да си ги четеш.Аз няма да убеждавам никой да си сваля уредбите.Много хора вече са го направили или са си продали колите и не искат повече да помислят за газ.Всеки си решава сам за себе си как да постъпи.Както виждаш има много хора пък дето са доволни и си карат колите на газ.Въпрос на избор и изградено мнение по въпроса.Хайде да туриме край на обясненията!!

                    Коментар


                      Stefan Hadjov написа:
                      Ами ако ГИ ти е такъв,че Ламбда сондата ти се включва само на мониторинг то забрави за Евро 3,не може и в Евро 2 да влезеш с този ГИ.Това ще рече,че двигателя ти на ГАЗ работи нормално в отворен цикъл и когато искаш да видиш какво става се включва Ламбдата на мониторинг за да разбереш в даден момент какви са ти отклоненията от нормата.Ами то за това сте дежурно записани за диагностика на ГИ.Това е изключително компромисно решение за малко пари.Има и други,които не действат по този алгоритъм,но не се внасяът у нас,защото ще са непродаваеми заради цената им.Тоя който е измислил да се ползват времената на настройка на инжекторите по данните на бензиновите такива,след като колата работи на газ се е подиграл с бъдещите консуматори на тези ГИ.И да включва ламбда-сондата само за мониторинг.Ми то за това на един му харчи 10,на друг 15 л/100 км.Ами ако след време се запуши възд.филтър и се обогати сместа на Газ,кой ще извърши корекция за да си в Ламбда 1,ако не се ползват във всеки момент данни и.Да се ползват данните на бензиновите ижектори и да се включва само за мониторинг Ламбдата ми се струва смехотворно.Аз за това твърдя,че слагането на газ е разваляне на двигателя,и никоя фирма сериозна производител на ДВГ няма да си го позволи с такъв тип ГИ.За това някои си слагат устройство в колата за да прявят перманентен мониторинг на Ламбдата за да не излезат от нормата.Но това е примитивизъм.Това наблюдение се прави автоматично от Ламбдата в реално време,а не за мониторинг.По тези въпроси мога да ти говоря два дена как стават и с цената на какво,но не ми се занимава повече с неща,които не заслужават внимание.
                      не ща да се заяждам ,ама чат пат казваш неща без да провериш за какво става въпрос.на бензинов инжекцион компа ако получи информация от ламдата за повече кислородец ко прави ?-точно така ,увеличава по някакв алгоритъм инжекторното време ,по същия начин и намалява инжекторното време ,ако няма кислород в кюнеца.сега като се сметне че за бензин стехиометрично съотношение 14.7, за газ накъде към 15.5-16 ли беше ,забравил съм ,не е толкова важно,та наблюдава се какво време имат инжекторите на бензин , после да кажем се минава на газ ,като това време малце се удължа по някакв коефицент,така че компа и не разбира че е на друго гориво.и да напишеш собствен софтуер ,и да използваш този на производителя на колата ,в кюнеца все и е стихеометрично съотношение.разликата е в преходните режими па има и доста тънкости ,ама тука да кажат по -знаещитередуктора на ГИ дава по високо налягане ,което зависи от вакума в смукателните колектори и не е еднакъв с този на обикновенните уредби ,нито по външен,нито по вътрешен огледпоявиха се и доста ефтини инжекциони ама + монтажа под хиляда май няма .....кофтия момент е че всичко зависи от една камара датчици за бензиновия инж.+още 1/2 за газовия ,после почват теми от сорта как да си махна газовия инжецион-има преди това такава тема.още нещо , като ти се повреди уредбата газаджийте та гледат "падна ли ми ...."
                      типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                      хюндай акцент 1.5 CNG
                      киа каренс +метан

                      Коментар


                        dan4o написа:
                        като ти се повреди уредбата газаджийте та гледат "падна ли ми ...."
                        Ах , ти недей така че като ти се скапе нещо по бензиновата уредба казват "отвори задни бузи!"

                        Коментар


                          Здравейте! Наскоро прочетох в нета,че имало приета някаква евродиректива с която след 2009 год. щяло да бъде забранено да се карат коли с допълнително монтирани газови и метанови уредби,освен ако не са произведени с тях заводски.Някои казват,че щяло да важи само за таксита,други ,че се отнася за всички, а трети че няма такова нещо изобщо. Някои знае ли нещо по въпроса?Аз тъкмо се наканих да си слагам газово и... Sad

                          Коментар


                            shumkar написа:
                            Здравейте! Наскоро прочетох в нета,че имало приета някаква евродиректива с която след 2009 год. щяло да бъде забранено да се карат коли с допълнително монтирани газови и метанови уредби,освен ако не са произведени с тях заводски.Някои казват,че щяло да важи само за таксита,други ,че се отнася за всички, а трети че няма такова нещо изобщо. Някои знае ли нещо по въпроса?Аз тъкмо се наканих да си слагам газово и... Sad
                            Аз разбрах че щяли даже да ги нарязват с оксижен Няма страшно слагай смело газова. Това е само за такситата
                            Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                            Коментар


                              за тоя двигател не ти требва ГИ само една кихалка и обикновенно АГУ аз съм така и ми харчи по малко от прехвалените ГИзаджии
                              Bravo GT 1.8

                              Коментар


                                zloben9000 написа:
                                за тоя двигател не ти требва ГИ само една кихалка и обикновенно АГУ аз съм така и ми харчи по малко от прехвалените ГИзаджии
                                Това е много вероятно,ама мислиш ли че това е правилно?Дали колата ти върви,като кола с ГИ?
                                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                                Коментар

                                Working...
                                X