Ето една добре обоснована причина заради което съм против газта.А има поне още три-четири сериозни причини в допълнение на тази.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моля за съвет относно ГИ
Collapse
X
-
Immortal написа:Колега, аз позлвам ГИ полска, АG Zenit на Дедрата. Слагаха ми я в Ямбол, след това неколкократно и колегата qnisZ ми я донастройва. Струваше ми 1280 лв.Каквото и да се прави по тази уредба, страшно съжалявам за това, че я сложих. Работи добре, не ми е създавала никакви проблеми. Обаче - разходът ми на газ е много над очакванията ми. Сметките ми за ’избиване’ излязоха криви.На бензин на дълъг път колата ми гори 7/100, а на газ не може да се свали под 10/100. Сам си сметни дали има файда от такава газова. За градско шофиране сметките са малко по-други (10/100 бензин срещу 11/100 газ), но аз предимно шофирам извън градско.На Делтата сложихме подобна полска уредба, по-нов модел AC, слага я колегата qnisZ. Там нещата с разхода седят по-добре, явно се дължи на по-високата компресия на този мотор.Имам и наблюдения над българските Фобос. Мой приятел сложи такава на Алфа 155, с двигател 1.8 16V twinspark. Оплаквания за доста по-висок разход и той има. Няколко пъти ходи за донастройки, но все същата работа.Не те отказвам да си слагаш ГИ. Просто съвсем честно ти казвам, да нямаш много високи очаквания за кой знае каква икономия. Да не говорим, че на всеки 1000 км слагам и поне 30 лв бензин - за палене и за каране преди да включи на газ (включва по температура и обороти). Случвало ми се е зимата изобщо да не може да включи на газ, докато стигна до офиса (на другия край на града).Аз се подведох по многото приказки, че ГИ не вдигали разхода или вдигали до литър максимум... остави тая работа. Бакшишки митове.П.С. Бившето ми служебно Ауди А4 и то беше с ГИ, само че с Ланди Ренцо за 2 бона. Гори твърдо 10/100 (1.6 двигател). Каква беше изненадата ми, когато веднъж реших да видя как ще е на бензин... падна под 7 !!!Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
@duduliaКолега,става въпрос за газов инжексион,а не за обикновена газова уредба.ГИ има ламбда-регулиране непрекъснато в реално време и подържа Ламбда=1/оптимална смес/.Ако е налице Ламбда регулирането не може да имаш преразход от богата смес независимо каква е уредбата.Много въздух-повече гориво,малко въздух-по малко гориво.То за това се слага ГИ защото реализира точно това изискване.Как ще получиш за определено количество въздух-повече гориво от нужното ако всичко е в ред.Може дюзите да са ти по голями,но тогава контролера ще свие мили секундите на подаването на гориво и ще спази изискването за Ламбда=1.Това с елементарно измерване може да се установи и да се разбере работи ли колата под коректно ламбда регулиране или има някъде грешка.Не е необходимо да подменяш дюзи и уредби и правиш излишни разходи за да разбереш в оптимален режим ли ти работи колата.
Коментар
-
u_bo
Stefan Hadjov написа:@duduliaКолега,става въпрос за газов инжексион,а не за обикновена газова уредба.ГИ има ламбда-регулиране непрекъснато в реално време и подържа Ламбда=1/оптимална смес/.Ако е налице Ламбда регулирането не може да имаш преразход от богата смес независимо каква е уредбата.Много въздух-повече гориво,малко въздух-по малко гориво.То за това се слага ГИ защото реализира точно това изискване.Как ще получиш за определено количество въздух-повече гориво от нужното ако всичко е в ред.Може дюзите да са ти по голями,но тогава контролера ще свие мили секундите на подаването на гориво и ще спази изискването за Ламбда=1.Това с елементарно измерване може да се установи и да се разбере работи ли колата под коректно ламбда регулиране или има някъде грешка.Не е необходимо да подменяш дюзи и уредби и правиш излишни разходи за да разбереш в оптимален режим ли ти работи колата.
Коментар
-
u_bo написа:Stefan Hadjov написа:@duduliaКолега,става въпрос за газов инжексион,а не за обикновена газова уредба.ГИ има ламбда-регулиране непрекъснато в реално време и подържа Ламбда=1/оптимална смес/.Ако е налице Ламбда регулирането не може да имаш преразход от богата смес независимо каква е уредбата.Много въздух-повече гориво,малко въздух-по малко гориво.То за това се слага ГИ защото реализира точно това изискване.Как ще получиш за определено количество въздух-повече гориво от нужното ако всичко е в ред.Може дюзите да са ти по голями,но тогава контролера ще свие мили секундите на подаването на гориво и ще спази изискването за Ламбда=1.Това с елементарно измерване може да се установи и да се разбере работи ли колата под коректно ламбда регулиране или има някъде грешка.Не е необходимо да подменяш дюзи и уредби и правиш излишни разходи за да разбереш в оптимален режим ли ти работи колата.
Коментар
-
@ duduliaКолега, софтуер имам, но все още нямам кабел.Но, с колегата qnisZ сме си играли много с тази мойта уредба. Сменяхме инжекторите, какви ли не настройки сме правили... няма и няма.Термостатът ми е чисто нов - и него го смених най-вече заради това - температурата кове на около 80-85 градуса (малко под 90). Колата е 71 kW (101 к.с.). На изпарителя след малко ще видя какво пише, че не помня дали изобщо нещо пишеше...В началото между другото разходът беше още по-голям. При нормално каране стигаше до 12-13, а при настъпване - до 16/100 (извънградско). До 10 го свалихме с колегата qnisZ, но под тази стойност не ще и не ще.
Коментар
-
u_bo
Stefan Hadjov написа:...
Коментар
-
u_bo написа:Stefan Hadjov написа:...
Коментар
-
Здравейте колеги.Чета спора ви и ме хвърляте в размисъл.Предният ми фиат беше типо моноинжекция на газ нямал съм проблеми.Тази е Брава 1.6 ще слагам ГИ и съм се спрял на Фобос б Плевен.Сега съм в Португалия и като се върна в началото на май ще имам 2 седмици да реша какво да сложа и да го сложа.Дайте ми някакъв разумен разход за такава газова уредба ,чел съм много и всеки казва различни неща.Бравата има разход на бензин 10-11 градско зимата,между 6и 7.5л.извънградско зависи от карането.Благодаря ви предвариелно дайте съвет.В Португалия бензина е доста скъпFiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp
Коментар
-
Г-н Хаджов,теорията и логиката е ясна,но защо ли фирмите са направили различни инжектори,различни редуктори и т.н,при еднакъв софтуер и контролер?Явно има неща,които котролера не може да контролира.В този ред на мисли,т.к. аз не съм монтьор и не разбирам от ДВГ, искам да ви попитам дали чисто практически сте наблюдавали при конкретният двигател 1,6 16 клапана в някакъв режим на натовареност бензиновите инжектори да отварят за време под 3 милисекунди?Аз лично нямам такъв спомен,но може и да греша.И както в моят случай газовите инжектори са за двигател с близо 2 пъти по-голяма мощност,то дали не се стига до момент, в който да не може да се контролира горивоподаването?Т.е. колкото и да намаля ЕКУ-то на колата инжекторното време на бензин,то се стига до момент,когато повече не може.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
milen11 написа:Здравейте колеги.Чета спора ви и ме хвърляте в размисъл.Предният ми фиат беше типо моноинжекция на газ нямал съм проблеми.Тази е Брава 1.6 ще слагам ГИ и съм се спрял на Фобос б Плевен.Сега съм в Португалия и като се върна в началото на май ще имам 2 седмици да реша какво да сложа и да го сложа.Дайте ми някакъв разумен разход за такава газова уредба ,чел съм много и всеки казва различни неща.Бравата има разход на бензин 10-11 градско зимата,между 6и 7.5л.извънградско зависи от карането.Благодаря ви предвариелно дайте съвет.В Португалия бензина е доста скъпBrava 1.6 ELX
Коментар
-
dudulia написа:Г-н Хаджов,теорията и логиката е ясна,но защо ли фирмите са направили различни инжектори,различни редуктори и т.н,при еднакъв софтуер и контролер?Явно има неща,които котролера не може да контролира.В този ред на мисли,т.к. аз не съм монтьор и не разбирам от ДВГ, искам да ви попитам дали чисто практически сте наблюдавали при конкретният двигател 1,6 16 клапана в някакъв режим на натовареност бензиновите инжектори да отварят за време под 3 милисекунди?Аз лично нямам такъв спомен,но може и да греша.И както в моят случай газовите инжектори са за двигател с близо 2 пъти по-голяма мощност,то дали не се стига до момент, в който да не може да се контролира горивоподаването?Т.е. колкото и да намаля ЕКУ-то на колата инжекторното време на бензин,то се стига до момент,когато повече не може.
Коментар
-
Карам Ланчия Дедра комби 1.8 16в VVT 131 коня от около 2 години имам ГИ Фобос,монтиран в Плевен.досега не съм имал никакви проблеми (над 27 000 км).разхода ми градско е 12.5-13 (при нормално каране) и около 8-8.5 извън града (до 120 км/ч).за този мотор и конете му мисля че разхода ми е повече от приличен,единствено което ме дразни е,че не е настроена мн добре.никога не бих сложил обикновенна газова поради ред извесни причини.относно противниците на газ...всеки си има свое мнение и сам си взима решенията.преди време един мой колега върл противник на газта се вслуша в думите ми да монтира газова,положителните резултати бяха налице веднага веднага:подобряване на семейното положение :D (жена му била по спокойна като и искал 10 лв за газ вместо 20 за бензин,да ходи за риба,кара много повече,ходи навсякаде без да се притеснява за разходите и те така.Lancia Dedra SW1.8EX/Lybra SW 1.8 2000EX/Lybra Berlina 1.9jtd 2003 EX/Lybra SW 1.9jtd 115hp 2002
Lancia Ypsilon 1.4I 95Hp Platino 2004 Selespeed
Chrysler Voyager 2.5CRD 143hp 2002
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар