Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Плочка от карбуратор на моноинжекцион на ТИПО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Плочка от карбуратор на моноинжекцион на ТИПО

    Здравейте имам питане относно плочката за газта. Интересува ме плочка от типо 1.6 карбуратор ще стане ли на типо 1.6 моноинжекцион. Също така искам да питам дали ще стане вакуумен изпарител за моноинжекцион. Мерси предварително!!! Ето снимка на плочката
    Прикачени файлове
    Fiat TEMPRA 1.6 i.e. 159A3.048 75Hp + L.P.G
    Fiat BRAVO 1.4 12V SX 80Hp + L.P.G
    Fiat TIPO 1.6 i.e. Selecta 159A3.048 75Hp + L.P.G LOVATO

    #2
    Испаритела става , за моноинжекция , един приател беше с вакумен на мерцедес Е 190 2000 кубика . само маи разхода ще ти е по висок . Иди на газаджия наи добре , за плочката не мога да ти кажа дали ще стане.
    Fiat Brava 1.4 12v SX

    Коментар


      #3
      махай вакумния ,ще береш ядове с него,за 50 лв има електрически......
      типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
      хюндай акцент 1.5 CNG
      киа каренс +метан

      Коментар


        #4
        Газовата още не е монтирана чудя се дали сам да си я монтирам понеже никой неще да монтира 2-ра ръка уредба, а уредбата я взех със вакуумен изпърител.П.С. по важно ми е да разбера дали ще стане плочката от карбуратор. А за електрическия Изпарител трябва ли някакво допълнително управление ?
        Fiat TEMPRA 1.6 i.e. 159A3.048 75Hp + L.P.G
        Fiat BRAVO 1.4 12V SX 80Hp + L.P.G
        Fiat TIPO 1.6 i.e. Selecta 159A3.048 75Hp + L.P.G LOVATO

        Коментар


          #5
          няма да стане плочката, съвсем различна е за моно е за една камера. вакуумния ще стане, няма проблем. ако искаш обаче ел да сложиш трябва още едно кабелче да пуснеш от + на газовия клапан до + на самия изпарител и тва е
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            А дали няма да стане направо без тая плочка. Направо със самия пръстен който се слага отгоре те вече трябва да са с еднакъв диаметър като на моното. Тая плочка която съм снимал се слага на тоя "пръстен" има един правоъгълен канал и той влиза в "пръстена". Edit: ето снимка на тоя "пръстен на който се слага плочката която я има на снимка по горе.
            Прикачени файлове
            Fiat TEMPRA 1.6 i.e. 159A3.048 75Hp + L.P.G
            Fiat BRAVO 1.4 12V SX 80Hp + L.P.G
            Fiat TIPO 1.6 i.e. Selecta 159A3.048 75Hp + L.P.G LOVATO

            Коментар


              #7
              нещо не те разбирам - защо са всички тези упражнения, вместо да си купиш една подходяща плочка- струва 20-25- 30 лв макс. няма да стане както я мислиш според мен.
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                От къде мога да си купя такава плочка примерно от Надежда някъде ?
                Fiat TEMPRA 1.6 i.e. 159A3.048 75Hp + L.P.G
                Fiat BRAVO 1.4 12V SX 80Hp + L.P.G
                Fiat TIPO 1.6 i.e. Selecta 159A3.048 75Hp + L.P.G LOVATO

                Коментар


                  #9
                  Дойде истинският ПРОБЛЕМ!!! няма място за изпарителя никаде не се хваща в близост до моно-то. Давяайте съвети къде да монтирам изпарителя че там където беше монтиран на колегата от когото купих уредбата не се хваща при мен заради помпата на хидравликата а от другата страна пречи казанчето на хидравликата и на спирачките
                  Fiat TEMPRA 1.6 i.e. 159A3.048 75Hp + L.P.G
                  Fiat BRAVO 1.4 12V SX 80Hp + L.P.G
                  Fiat TIPO 1.6 i.e. Selecta 159A3.048 75Hp + L.P.G LOVATO

                  Коментар


                    #10
                    Слагай го където има повече място , но да не е по високо от двигателя . Най горната част на испарителя да е на нивото на капака на двигателя или по надоло.
                    Fiat Brava 1.4 12v SX

                    Коментар


                      #11
                      aron666 написа:
                      Слагай го където има повече място , но да не е по високо от двигателя . Най горната част на испарителя да е на нивото на капака на двигателя или по надоло.
                      Не се ли поставя възможно най-близо до моното.Важи за вакуумните изпарители.Пътя от изпаритела до моното или карбуратора трябва да е максимално най-кратък защо ли?Другото което е ,че трябва да е горе долу на едно ниво с най-високота точка от охладителната система.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        :D Колега , то е ясно че трябва да е максимално близо , той в багажника не може да го сложи Винаги може да се намери едно местенце за испарител , а и вакум трябва да му се прекарва. На моята брава е поставен до ангренажния ремък в ляво . Колегата може да си направи една стойка от планки и да го изнесе пред някое от казанчетата или където има повече място , това имах предвид .
                        Fiat Brava 1.4 12v SX

                        Коментар


                          #13
                          Колега, аз съм със същата кола и нямам проблем с мястото за изпарител. Между акумулатора и диджиплекса съм го ковнал с планка. Ще потърся снимки дори. Единствения зор е, че идва малко високо, но аз вече 5 години нямам проблем със замръзване или други такива. А и вакуумните изпарители са по-големи от електрическите. Взимай си една Платинка за 50 лева, една нова плочка за 15 и си гледай кефа!На колегите не схванах закачката, но се търси най-късото разстояние до моното поради "инертността" на подаваното гориво - след като излезе от изпарителя, на газта и трябва време да отиде до плочката и ако разстоянието е голямо се получава онова "замисляне" при настъпването на педала а и превклочването бензин-газ става с по-осезаемо придърпване.Успех!
                          Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

                          Коментар


                            #14
                            МЕРСИ за съветите. Forsaken колега ако може снимчица че аз просто неможах да събера изпарителя никъде все упира някъде
                            Fiat TEMPRA 1.6 i.e. 159A3.048 75Hp + L.P.G
                            Fiat BRAVO 1.4 12V SX 80Hp + L.P.G
                            Fiat TIPO 1.6 i.e. Selecta 159A3.048 75Hp + L.P.G LOVATO

                            Коментар


                              #15
                              Вече съм с АГУ но най учудващото е че колата работи по добре на газ от колкото на бензинн но се пак за т’ва сложих газ-та за да я карам на газ Ето и една снимчица :
                              Прикачени файлове
                              Fiat TEMPRA 1.6 i.e. 159A3.048 75Hp + L.P.G
                              Fiat BRAVO 1.4 12V SX 80Hp + L.P.G
                              Fiat TIPO 1.6 i.e. Selecta 159A3.048 75Hp + L.P.G LOVATO

                              Коментар

                              Working...
                              X