Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

газов инжекцион на кола с карбуратор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    газов инжекцион на кола с карбуратор

    Колеги някой да се е пробвал да си сложи газов инжекцион на карбуратор.Поне аз пробвах и взе че се получи нещо.Има бих казал огромна разлика.Значи мощноста да се е овиличила макс с 25% ама разхода да е паднал с 35%.Само че тоя инжекцион ми струва повече от колата.Отидох в при един газаджия и той ми каза че това не е възможно ама не излезна много прав.В интерес на истината имаше малко трудности ама всичко се получи.Ако някой от вас иска старата му барачка да тръгне малко повече не е лошо да направи като мен нищо не губи тоя инжекцион се сваля и се слага на на друга кола за това не е лошо да опитате
    ТОВА Е ДА ИМАШ ТАРАТАЙКА ОТ 80-ТЕ

    #2
    Ехеее браво колега, разкажи повече подробности, че ми стана интересно. Наложи ли се да се слагат много допълнения?
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      много ми е интересно откъде взема компа на газовата инфо, че да управлява дюзите.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        То има много неща за преправяне,а иначе казано мисля си,че колегата ни връзва шарени пилета.Ако не съм прав,то мисля,че всички тези усилия да се подкара това чудо не си струват.То да подкара ламбда контрол ще му струва не малко усилия,та камо ли инжекцион.
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #5
          абе и на мене не ми се вярва, ама викам аре да те оставя ти да го кажеш :D просто няма начин- кой ще казва кога колата е студена и кога топла, кой ще засича позицията на педала на газта, кой ще изчислява бедна ли е богата ли е сместта, кой ще държи оборотите като е студена, след като сигурно е с ръчен смукач....
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            много ми хареса частаста с икономията ,аз съм с карбураторна кола и ми гори колкото на бензин ,може ли да се направи да гори с 35% на долу ?демек ако сега ми гори 10-11 градско ,може ли да стане около 7.00-7.50 литра на 100?за вървенето не предирам,може и да не върви повече,да остане както е сега.а ,и на бензин само паля ,изчаквам 1-2 минути на място и сменям след първия светофар.....
            типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
            хюндай акцент 1.5 CNG
            киа каренс +метан

            Коментар


              #7
              Колеги представете си че имам 9 сервиза в България и имам достатъчно време и възможности да си права опити.Само да светна неопитните и незнащите КОМПЮТЪР се слага.Аз сам сложил от "Croma".Значи то не стана ей така.3 месеца на съм мръднал от сервиза в която си правих колата.С две думи расвасовах тая "Croma" и доста неща от нея свалих и същевременно исползвах.Но в интерес на истината си има малко проблеми но те не са от голямо значение
              ТОВА Е ДА ИМАШ ТАРАТАЙКА ОТ 80-ТЕ

              Коментар


                #8
                представям си го .......

                Коментар


                  #9
                  ае баси лапешката раота Професия: barman ставам и аз барман, че искам да отркивам тука едни 10-15 сервизапа като ти гледам мненията с тези 8000 оборота в секунда си само за сервизчия
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    ааааа, щом е барман е ясна работата - той говори за 10 тина КРИСТАЛНИ СЕРВИЗИза сервиране бе

                    Коментар


                      #11
                      ХА-ХА-ХА-ХА-ХА
                      Brava 1.2, 16V, 2000
                      Ex: Golf 2, 1.3

                      Коментар


                        #12
                        Dr.DEATH написа:
                        Колеги представете си че имам 9 сервиза в България и имам достатъчно време и възможности да си права опити.Само да светна неопитните и незнащите КОМПЮТЪР се слага.Аз сам сложил от "Croma".Значи то не стана ей така.3 месеца на съм мръднал от сервиза в която си правих колата.С две думи расвасовах тая "Croma" и доста неща от нея свалих и същевременно исползвах.Но в интерес на истината си има малко проблеми но те не са от голямо значение
                        е аз като имам крома ще стане таили

                        Коментар


                          #13
                          Ооо ако нещо завиждате няма проблем!Не се засягам от някви явно зависливи лаладжий.А пък спрямо до професията ми аз сам редовно на бара ама от другата страна.Ха хА Ха СМОТАНЯЦИ
                          ТОВА Е ДА ИМАШ ТАРАТАЙКА ОТ 80-ТЕ

                          Коментар


                            #14
                            Dr.DEATH написа:
                            Ооо ако нещо завиждате няма проблем!Не се засягам от някви явно зависливи лаладжий.А пък спрямо до професията ми аз сам редовно на бара ама от другата страна.Ха хА Ха СМОТАНЯЦИ
                            Колега,много си тънкообиден.Аз имам по-добра оферта към теб.Вземи снимай това чудо на техниката и пусни снимките да ги огледаме.Никой не казва,че не може.Ти може да сложиш и двигател на кадилак примерно,но въпросът е доколко това е рентабилно и си струва занимавката.Дали не е по-изгодно да смениш колата ,отколкото да се правят такива промени?Все пак доколкото разбирам имаш сервизи и за труд не се плаща,но за човек като мен,който няма сервиз и не разбира от коли това е напълно неоправдана инвестиция.Да сменя половината двигател,за да сложа ГИ.
                            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                            Коментар


                              #15
                              dudulia написа:
                              Dr.DEATH написа:
                              Ооо ако нещо завиждате няма проблем!Не се засягам от някви явно зависливи лаладжий.А пък спрямо до професията ми аз сам редовно на бара ама от другата страна.Ха хА Ха СМОТАНЯЦИ
                              Колега,много си тънкообиден.Аз имам по-добра оферта към теб.Вземи снимай това чудо на техниката и пусни снимките да ги огледаме.Никой не казва,че не може.Ти може да сложиш и двигател на кадилак примерно,но въпросът е доколко това е рентабилно и си струва занимавката.Дали не е по-изгодно да смениш колата ,отколкото да се правят такива промени?Все пак доколкото разбирам имаш сервизи и за труд не се плаща,но за човек като мен,който няма сервиз и не разбира от коли това е напълно неоправдана инвестиция.Да сменя половината двигател,за да сложа ГИ.
                              съгласен,освен това тези намаляния на разхода дето ги цитираш - възможно е само ако преди това , колата е била напълно разцентрована и ти е давала разход от 18 - 20/100 км...ГИ не сваля разхода , ако го сравняваш със добре монтирана и добре регулирана конвенционална АГУ...така , че ... - коментарите ти си ги предизвика , тука не се пише с цел заяждане, но когато някой се изкаже като теб - се получава подобен отзвук.Качи снимки да го видим това чудо на приспособяването.. , аз също мисля ,че е възможно, но нерентабилно

                              Коментар

                              Working...
                              X