Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Оказва ли влияние липсата на въздуховода върху........

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Оказва ли влияние липсата на въздуховода върху........

    Липсва ми тръбата(въздуховода)която е излиза от кутията на филтъра и се закача за въздухо заборника под капака.Оказва ли влияние на работата на колата на газ.Струва ми се че да,защото като запуша леко отвора колата върви без да глъхне.Иначе имам глъхнене до достигане на 2500-3000об.Та оказва ли влияние или съм за реглаж на испарител? Брава 1.6 16в.95 испарител Брс ат90е
    brava 1.6 16v 95g

    #2
    това е направено нарочноиначе ако я има тази тръба и се пускаш по инерция с по-висока скорост - колата ще гасне
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      sev не е ли обратното-ако я няма тръбата ще гасне
      Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

      Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

      Коментар


        #4
        cveteca написа:
        sev не е ли обратното-ако я няма тръбата ще гасне
        Не не е, когато колата е на газ и навлиза много въздух на свободна скорост двигателя гасне, затова премахват тръбата преди филтъра, за да намалят притока. harvatin колата ти е за реглаж на изпарител!
        --Старата ръжда любов не хваща!--
        156 sportwagon 1,9 jtd 115
        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

        Коментар


          #5
          Аз имам в предвид(за съжаление нямам снимка за да го визуализирам) точно това.Ако тръбата я няма и както обикновенно прават газаджиите е "срязана" до малко пред акумолатора,то тогава отвора и сочи напред към решетката.И точно тогава навлиза много въздух(при висока скорост на свободна) в нея и колата гасне.Не искам да споря,пак казвам че нямам снимка за да визуализирам какво точно имам в предвид.
          Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

          Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

          Коментар


            #6
            за какво ще е отрязана и пак ще сочи към потока въздух?обикновено я вадят от въздухозаборника и я бутат назад към акумулатора
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #7
              Обикновенно да,но аз съм виждал на поне 3-4 коли с газови(от общо 10-ина) който са по този начин.А за какво я слагат така-незнам "майстори" :D
              Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

              Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

              Коментар


                #8
                Скороста на входящия въздух колкото и странно да ви звучи в много малки граници се влияе от това че тръбата е поставена отпред в средата на автомобила :D Поставянето на тръбата на това място е с цел захранваме на двигателя с по-чист въздух а не с цел да подобрява пълненето. Представете си че карате с ниска скорост по много запрашен път , какво се получава? В двигателния отсек е много прашно от завихрянето на колелата и ако я няма тази тръба всичко това отива директно във филтъра . Една голяма част се пречиства но остава една не малка част от фин прах която директно попада в двигателя. При такива условия двигателния отсек е едно от най-запрашените места. Съвет към колегите на които липсва тази тръба и други използващи "спортни филтри" поставете я тази тръба удържавате живота на въздушния филтър и двигателя
                Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                Коментар


                  #9
                  cveteca написа:
                  Аз имам в предвид(за съжаление нямам снимка за да го визуализирам) точно това.Ако тръбата я няма и както обикновенно прават газаджиите е "срязана" до малко пред акумолатора,то тогава отвора и сочи напред към решетката.И точно тогава навлиза много въздух(при висока скорост на свободна) в нея и колата гасне.Не искам да споря,пак казвам че нямам снимка за да визуализирам какво точно имам в предвид.
                  При затворена дроселова клапа както казваш на свободна , няма как да влиза повече въздух от необходимия които минава през отвора на стъпковия мотор
                  Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                  Коментар


                    #10
                    Atanas71 написа:
                    При затворена дроселова клапа както казваш на свободна , няма как да влиза повече въздух от необходимия които минава през отвора на стъпковия мотор
                    Да ама на практика не се получава така и когато въздуховода не е прекъснат колата гасне, пък и дроселовата клапа не стои напълно затворена.
                    --Старата ръжда любов не хваща!--
                    156 sportwagon 1,9 jtd 115
                    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                    Коментар


                      #11
                      van_dal написа:
                      Atanas71 написа:
                      При затворена дроселова клапа както казваш на свободна , няма как да влиза повече въздух от необходимия които минава през отвора на стъпковия мотор
                      Да ама на практика не се получава така и когато въздуховода не е прекъснат колата гасне, пък и дроселовата клапа не стои напълно затворена.
                      Не стои напълно затворена при карбураторите Три дросела съм отварял и трите затварят плътно за да може стъпковия мотор да контролира входящия въздух на ниски обороти На самите дросели има винт които ги спира при затваряне зада не се врязват в алуминия . Той служи само за това а не да регулира колко да е отворен дросела Ако някой газаджия прави регулировка на отвореноста на дросела е в пълна грешка . По този начин се изолира работата на стъпковия мотор защото има вече отвор с некунтролеруем дебит. При настроена така уредба наистина има вероятност при оригинално изпълнение на въздушната система да гасне колата при висока скорост на свободна.
                      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                      Коментар


                        #12
                        ако запушиш отвора и се оправя вървежа ми прилича на неподходящ смесител ,с по голям диаметър от необходимототрябва да видиш колко мм ти е смесителя и дали са ти сложили такъв......
                        типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                        хюндай акцент 1.5 CNG
                        киа каренс +метан

                        Коментар


                          #13
                          днес ми смениха смесителя.Сложиха с по малък диаметър и смениха мембраните.Сега нещата се поуправиха малко в смисъл не глъхне толкова много и се разгръща по плавно и равномерно мощноста но..........не ми харесва на 100%.Мисля че може на мен очакванията да са ми завишени,все пак е на газ.Ще видя как ще се държи и ще пиша има ли напредък.Според майсторите това е оптималната настройка,ще видим как е с разхода сега.А щях да забравя:споменаха ми нещо че имало възможност да прави така от клапани питах защо на бензин не прави така и казаха че на газта оказва по голямо влияние това(клапаните).Малко ми звучи......... А според вас имали някакъв смисъл
                          brava 1.6 16v 95g

                          Коментар


                            #14
                            Офффф май взе да ми писва Слизам преди малко и на газ запали много трудно,въртях и с подаване на много газ на педала запали.Какво е това пък сега,мисля че ми е намалил много газта!Утре пак ще се ходи на реглаж ясно Дайте идея според вас какво е?
                            brava 1.6 16v 95g

                            Коментар


                              #15
                              Това, че не ти пали на газ не е никакъв показател, по принцип изобщо не трябва да я палиш на газ, защото пък утре ще изпищиш, че не ще да пали и на бензин, заради запушени дюзи. Възможно е изпарителя да е по-слаб отколкото трябва. А на газ в студеното може и да не запали, защото изпарителя замръзва.
                              --Старата ръжда любов не хваща!--
                              156 sportwagon 1,9 jtd 115
                              ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                              Коментар

                              Working...
                              X