Липсва ми тръбата(въздуховода)която е излиза от кутията на филтъра и се закача за въздухо заборника под капака.Оказва ли влияние на работата на колата на газ.Струва ми се че да,защото като запуша леко отвора колата върви без да глъхне.Иначе имам глъхнене до достигане на 2500-3000об.Та оказва ли влияние или съм за реглаж на испарител? Брава 1.6 16в.95 испарител Брс ат90е
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Оказва ли влияние липсата на въздуховода върху........
Collapse
X
-
cveteca написа:sev не е ли обратното-ако я няма тръбата ще гасне--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Аз имам в предвид(за съжаление нямам снимка за да го визуализирам) точно това.Ако тръбата я няма и както обикновенно прават газаджиите е "срязана" до малко пред акумолатора,то тогава отвора и сочи напред към решетката.И точно тогава навлиза много въздух(при висока скорост на свободна) в нея и колата гасне.Не искам да споря,пак казвам че нямам снимка за да визуализирам какво точно имам в предвид.Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!
Фиат Браво:1,6V 103hp 1996
Коментар
-
Скороста на входящия въздух колкото и странно да ви звучи в много малки граници се влияе от това че тръбата е поставена отпред в средата на автомобила :D Поставянето на тръбата на това място е с цел захранваме на двигателя с по-чист въздух а не с цел да подобрява пълненето. Представете си че карате с ниска скорост по много запрашен път , какво се получава? В двигателния отсек е много прашно от завихрянето на колелата и ако я няма тази тръба всичко това отива директно във филтъра . Една голяма част се пречиства но остава една не малка част от фин прах която директно попада в двигателя. При такива условия двигателния отсек е едно от най-запрашените места. Съвет към колегите на които липсва тази тръба и други използващи "спортни филтри" поставете я тази тръба удържавате живота на въздушния филтър и двигателяФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
cveteca написа:Аз имам в предвид(за съжаление нямам снимка за да го визуализирам) точно това.Ако тръбата я няма и както обикновенно прават газаджиите е "срязана" до малко пред акумолатора,то тогава отвора и сочи напред към решетката.И точно тогава навлиза много въздух(при висока скорост на свободна) в нея и колата гасне.Не искам да споря,пак казвам че нямам снимка за да визуализирам какво точно имам в предвид.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Atanas71 написа:При затворена дроселова клапа както казваш на свободна , няма как да влиза повече въздух от необходимия които минава през отвора на стъпковия мотор--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
van_dal написа:Atanas71 написа:При затворена дроселова клапа както казваш на свободна , няма как да влиза повече въздух от необходимия които минава през отвора на стъпковия моторФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
днес ми смениха смесителя.Сложиха с по малък диаметър и смениха мембраните.Сега нещата се поуправиха малко в смисъл не глъхне толкова много и се разгръща по плавно и равномерно мощноста но..........не ми харесва на 100%.Мисля че може на мен очакванията да са ми завишени,все пак е на газ.Ще видя как ще се държи и ще пиша има ли напредък.Според майсторите това е оптималната настройка,ще видим как е с разхода сега.А щях да забравя:споменаха ми нещо че имало възможност да прави така от клапани питах защо на бензин не прави така и казаха че на газта оказва по голямо влияние това(клапаните).Малко ми звучи......... А според вас имали някакъв смисълbrava 1.6 16v 95g
Коментар
-
Това, че не ти пали на газ не е никакъв показател, по принцип изобщо не трябва да я палиш на газ, защото пък утре ще изпищиш, че не ще да пали и на бензин, заради запушени дюзи. Възможно е изпарителя да е по-слаб отколкото трябва. А на газ в студеното може и да не запали, защото изпарителя замръзва.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар