Здравейте колеги, От известно време имам следният проблем: Имам Марея 1.6 с обикновенно газово /не ГИ/ с изпарител Ланди Ранцо и ламда контрол. Проблемът е че от 2 месеца започна да гасне в движение както е на скорост. Отначало по рядко а напоследък доста често. Забелах че когато ми го направи тоя номер изгасва и првключвателя газ-бензин в купето. Всичко това става за няколко секунди. Явно спира притока на газ към двигателя, защото сама обръща на бензин и продължава да работи двигателя. Изфорсирам след 3--5 сек и пак обръща на газ. Не съм забелязал досега някаква закономерност в това поведение, която да ме насочи към евентуален проблем. Правиго и при напълно загрял двигател. Първият път си показа "зъбките" след коледа като се прибирахме с жената към Варна. след Бургас до Бяла буквално през 5--6 километра така. Усеща се само по това че на бензин забива при рязко натискане на газта /позапушени дюзи/ След Бяла превключих на бензин и до варна никакъв проблем. През следващите дни пак същият проблем на газ. Прави го и като ускорявам и при спиране и на светофарите. Първо помислих за клеясали букси и напръсках със спрей двата бушона и релето, които са до блока на ламда контрола, но не помогна.Дано съм успял да обсня правилно проблема, надявам се на малко помощ.Благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колата гасне по време на движение - може би оправено
Collapse
X
-
Колега провери си захранването на газовия клапан и въобще всички тоци.Проблемът ти е от там.Може и маса да се губи.Относно дюзите,хубаво е да вземеш мерки,за да не даваш много пари по-късно.Като евтин вариант за начало можеш да пробваш с течна газ за горене (за газови лампи).Сложи на половин резервоар бензин половин литър и покарвай на бензин.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
-
Здравейте колеги, моят проблем с карането на газ продължава. Проверих си всички букси които видях и ги напръсках с контактен спрей. междувременно забелязах че ми изгасва копчето за превключване на газ- бензин. Изгасват всички лампи. все едно изключено. Понякога когато го направи и съм спрял изключвам буксата на копчето и го включвам отново след което светва и започвада работи. Когато изгасне в движение се оправя след около 20-40 секунди всеки път различно.п.с бля бля маий нищо не успях да обясня. дано някой успее да ми разбере лаишките обяснения и помогне. с две думи мисля че ключа прави проблем и е засмяна.F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
ами колега някъде губиш захранването на кюча, а газовия клапан работи на принципа- има захранване пуска газ, няма ток спира газта. затова и колата спира. щом ти гасне ключа има проблем със захранването на самия ключ, а може би и в самия ключ, но принципно е малко вероятно. в краен случай може да се наложи да проследиш всички жици до ключа, вкл масата и да смениш ключето /последно/ и ще се реши въопросаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ще повторя мнението на Pakumba, проблемът ти идва от ключа, аз имах същия проблем, захранването на ключа беше взето от бушон при контролното табло и в дупка и когато реши, ми превключваше и ми премигваше таблото. Провери червения кабел към ключа, по принцип червен се използва за захранването +, но може да е и от масата.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
paulos написа:Имал съм такъв проблем и се оказа че причината беше в ключа.По-точно , като извадихме буксата дето влиза в ключа около едно от крачетата беше нагоряло .Работеше когато си иска на газ .F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
Здравейте колеги и аз от скоро съм с фиат уно 1.5 моно и то също така е с газова така я купих. както си карам на газ и изгасва връщам ключа и пак паля в движение и всичко си е о к. незнам откъде и как става това но много ме дразни. особенно когато изпреварвам и това стане. прегледал съм всички връзки и си мисля че е от ключа газ бензин.много ще съм благодарен ако някой драсне нещо по въпроса. ИНАЧЕ Е ГОЛЯМА СТРЕЛА наблягам на тази марка имам и дукато бордово за работа квото падне.БЛАГОДАРЯ ВИ предварително.
Коментар
-
казвам може би защото още трупам впечатления.След отговорите по темата напръсках с контактен спрей всички букси които видях. Нищо не стана.Ходих на електричар - човека вика "това е газаджийска история не ща да се бъркам" но ме насочи към бобината (От там системата вземала сигнал и управлявала релетата). Бля бля нещо такова. Огледах бобината и наистина към единият и кабел на ниското напрежение е закъчен друг кабел който отива в електронния блок. Връзката беше здрава но аз пак с контактен спрей обилно(едно си баба знае едно си бае) :D Резултатът един ден ихо после пак същата история. Така в размисли и страсти - един месец в нета за схеми и идеи реших че тоя електронен блок взема сигнал поне още от две места. Вчера тръгнах по кабелите и стигнах до дроселовата клапа.Там е закачен един допълнителен кабел който познайте къде отива - в електронния блок на ГУ. Връзката под всякаква критика. срязана обвивката на двата ориджинъл кабели и към единият от тях прикрепен този въпросният кабел за ГУ. като казвам прикрепен наистина държи се само на изолирбанда. Кабелите окислени окъсяват един в друг отвратителна работа. изтязах запоих изолирах (Като пионерче). после намерих още една такава връзка в кутията където е мап сензора(но не на самия мап). Повторих същата процедура и вече два дни върви като пушка. за съжаление не успях да снимам за да покажа как беше направено, но ако някой колега се интерсува ще направя снимки да покажа къде съм открил проблеми. Благодаря на всички колеги които се включиха и помогнаха с мнение и опит.F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
wwalker написа:Предполагам говориш откъдето ламбда контрола взема сигнал - TPS (на дросела) и Ламбда сонда (до MAP)?F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар