Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сервиз "Фобос" София - Долни Богров

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сервиз "Фобос" София - Долни Богров

    Какво ви е мнението за този сервиз? Има ли колеги които са го посещавали? Доволни ле сте? Става въпрос за този сервиз http://www.fobos-bg.com/index.php?l=3.58.299
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    #2
    Мой приятел от Опел форума ходи там да си слага на Астрата и е много доволен. Общо взето аз преди време се интересувах от Фобос и мненията за сервизите им са много добри. Виждал съм и техни монтажи, и определено се стараят. За жалост аз като слагах газ нямаха сервиз в София още иначе щях и аз да сложа Фобос.
    KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
    Land Rover Discovery 2.5TD '94
    EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
    EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
    EX: Fiat Regata 1.7D '84

    Коментар


      #3
      Scorpion_BV написа:
      Мой приятел от Опел форума ходи там да си слага на Астрата и е много доволен. Общо взето аз преди време се интересувах от Фобос и мненията за сервизите им са много добри. Виждал съм и техни монтажи, и определено се стараят. За жалост аз като слагах газ нямаха сервиз в София още иначе щях и аз да сложа Фобос.
      В сряда ще ходя имам уговорен час. Диагностика обновяване на софта и малко настройки. Ти имаш ли омасляване на клапаните?
      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

      Коментар


        #4
        Atanas71 написа:
        Scorpion_BV написа:
        Мой приятел от Опел форума ходи там да си слага на Астрата и е много доволен. Общо взето аз преди време се интересувах от Фобос и мненията за сервизите им са много добри. Виждал съм и техни монтажи, и определено се стараят. За жалост аз като слагах газ нямаха сервиз в София още иначе щях и аз да сложа Фобос.
        В сряда ще ходя имам уговорен час. Диагностика обновяване на софта и малко настройки. Ти имаш ли омасляване на клапаните?
        Какво омасляване на капаните колега?Система,която да ти ги омаслява?
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #5
          dudulia написа:
          Atanas71 написа:
          Scorpion_BV написа:
          Мой приятел от Опел форума ходи там да си слага на Астрата и е много доволен. Общо взето аз преди време се интересувах от Фобос и мненията за сервизите им са много добри. Виждал съм и техни монтажи, и определено се стараят. За жалост аз като слагах газ нямаха сервиз в София още иначе щях и аз да сложа Фобос.
          В сряда ще ходя имам уговорен час. Диагностика обновяване на софта и малко настройки. Ти имаш ли омасляване на клапаните?
          Какво омасляване на капаните колега?Система,която да ти ги омаслява?
          Ето за това става въпрос http://www.fobos-bg.com/index.php?l=276
          Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

          Коментар


            #6
            два пъти съм бил там, един път за ъпдейт на софтуеара и настройки + чистене на грешки от бензиновия компютър, а втория път за смяна на филтри + масло. определено съм доволен. рядко съм попадал на такова отношение към клиент в сервиз. за другото... не съм капацитет, но за сега не съм имал проблем, а си минаха вече почти 30 000 километра. Единственото е, че мине не мине и ми светне чек лампата, което е малко дразнещо, ама...

            Fiat Bravo T-Jet 120

            Коментар


              #7
              Atanas71 написа:
              Ето за това става въпрос http://www.fobos-bg.com/index.php?l=276
              Много добре обяснено защо не трябва да се ползва газ за гориво на двигател.Между другото е допусната фундаментална грашка в обясненията.При работа на газ е НЕВЪЗМОЖНО да се увеличава температурата в горивната камера поради факта,че газта е с 20% по-ниска калоричност от бензина.А причините за поразиите по клапани и гнезда които се получават при ползване на газ са съвсем други,но явно на авторите не са им били известни.Запознати са само с крайния резилтат.

              Коментар


                #8
                Stefan Hadjov написа:
                Между другото е допусната фундаментална грашка в обясненията.При работа на газ е НЕВЪЗМОЖНО да се увеличава температурата в горивната камера поради факта,че газта е с 20% по-ниска калоричност от бензина.
                Колега нещо си се объркал. Газта гори с по висока темп. от бензина. :D Да не правя сега снимки за да те обеждавам но ми повярвай че е така.

                Коментар


                  #9
                  Stefan Hadjov написа:
                  Atanas71 написа:
                  Ето за това става въпрос http://www.fobos-bg.com/index.php?l=276
                  Много добре обяснено защо не трябва да се ползва газ за гориво на двигател.Между другото е допусната фундаментална грашка в обясненията.При работа на газ е НЕВЪЗМОЖНО да се увеличава температурата в горивната камера поради факта,че газта е с 20% по-ниска калоричност от бензина.А причините за поразиите по клапани и гнезда които се получават при ползване на газ са съвсем други,но явно на авторите не са им били известни.Запознати са само с крайния резилтат.
                  Аз съм с масло за газ - VS Gas, на селения, и отзад си пише че при газта се вдига по-висока температура, заради която трябва да се използва подобно масло, което да издържа по-дълго на нея. Едва ли селения грешат.Ако си взема кола на която да слагам газ, бих отишъл при тези хора, виждал съм инжоекциони, сложени от тях, много добре изглеждат.
                  Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                  Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    qnisZ написа:
                    Stefan Hadjov написа:
                    Между другото е допусната фундаментална грашка в обясненията.При работа на газ е НЕВЪЗМОЖНО да се увеличава температурата в горивната камера поради факта,че газта е с 20% по-ниска калоричност от бензина.
                    Колега нещо си се объркал. Газта гори с по висока темп. от бензина. :D Да не правя сега снимки за да те обеждавам но ми повярвай че е така.
                    Браво.При по ниска калоричност 20% се отделя по-висока температура.Ти си на път да откриеш perpetum-mobile.Защо тогава при газ и на всичкото отгоре газта има по високо октаново число,се получава 20 % по-ниска мощност.А сигурно си от тези,които твърдят,че при газ колата върви повече...............

                    Коментар


                      #11
                      Не съм сигурен дали гори с по-висока температура, но гори по-бавно и много често продължава да гори и след работния такт (дали от неточен аванс или лоша смес), т.е.през изп. клапан преминава огън, а не пушек, както трябва да е. Това е причината да се загрява повече главата и мотора като цяло, ако няма резерви откъм охлаждане.

                      Коментар


                        #12
                        max-2 написа:
                        Не съм сигурен дали гори с по-висока температура, но гори по-бавно и много често продължава да гори и след работния такт (дали от неточен аванс или лоша смес), т.е.през изп. клапан преминава огън, а не пушек, както трябва да е. Това е причината да се загрява повече главата и мотора като цяло, ако няма резерви откъм охлаждане.
                        Ами това доказва,че газта е кофти гориво за двигатели.Не загрява повече,защото ако е верно,щеше да го отчетеш на термометъра.А защо се развалят клапани и гнезда е дълга тема и сега не мога да я обяснявам.

                        Коментар


                          #13
                          Аз искам мнение за сервиза защото утре ще го посетя а тя каква стана като всяка газаджийска тема :D Че газта изгаря при по-висока температура спор не ще . Ясно при ремонт на клапани се вижда оцветяването на клапана в червеникаво-кафяв цвят , а към контактната част отива към белия спектър. Често липсват доста големи части от работната повърхност. Получих два положителни отговора за този сервиз от колегите BolgAryan и GTipo това е. Темата е за кошчето
                          Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                          Коментар


                            #14
                            Atanas71 написа:
                            Че газта изгаря при по-висока температура спор не ще .Темата е за кошчето
                            Щом стигна до този извод,наистина темата е за кошчето.

                            Коментар


                              #15
                              Stefan Hadjov написа:
                              Atanas71 написа:
                              Че газта изгаря при по-висока температура спор не ще .Темата е за кошчето
                              Щом стигна до този извод,наистина темата е за кошчето.
                              Търсих извод по тази тема- Сервиз "Фобос" София - Долни Богров- мнения и коментари . След като темата я оакахте до неузнаваемост наистина е за коша. Няма проблем редовно се случва след твой коментар тема да се завърти на 180 градуса. Това е поредната. Моля модераторите да заключат или изтрият тази тема .
                              Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                              Коментар

                              Working...
                              X