Значи карам Браво 1,2 16V ’99-та год, въпроса ми е, ако искам да сложа Газ, може ли да сложа обикновено Агу или трябва да е ГИ ?Мерси предварително.Поздрави.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1,2 Газ?
Collapse
X
-
С пластмасови тръби си, ако тая обикновена газова някои ден пукне и ги направи на брюкселско зеле ко праим? ГИ не са толкова скъпи вече има и за по 1000 лева нови, много колеги са доволни и от БГ Фобос, препоръчвам ти да си избереш известна марка ГИ ( без БРЦ няма да обяснявам що ) и такава на която сервиза да ти е под ръка и дето не са от вчера, за да може ако има нещо да им досаждаш , а то в началото без това не може. Ги си е ГИ няма общо с обикновената, така че ако имаш кинти не се стискай, ако нямаш по добре си караи на бензин, сега нали е евтинПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Абе колеги, човека много добре знае, че ГИ е по-доброто, но не всеки може да си позволи да отдели 1000лв! Въпроса е с един отговор-ДА, МОЖЕ! Един колега от Стара Загора има Брава 1.2 16в и искаше да си сложи газова уредба, но като повечето хорица в тъпата ни държава, не може да си позволи да отдели 1000лв за газ от семейния бюджет. Та човечеца обиколил на длъж и на шир Стара Загора, на всякъде му казали, че на този мотор не можела да се сложи газова-само ГИ за поне 1000лв. На 2 места само му казали че се навиват да му сложат обикновена газова и то за скромната цена от 650лв без да дават гаранция дали изобщо ще се получи нещо. Обиколихме моргите с колегата ми и намерихме една катастрофирала брава 1.2 16в, на която имаше т.нар. "кихалки", та явно че жабарите слагат обикновени газови на този мотор, а що нашенските турбо-разбивачи не могат....?! Взехме въпросните колекторни тръби с "кихалки" за 50лв. Намерих му един "майстор" до Първомай, който му сложи ловато за 400лв в комплект с някакъв емулатор на дюзи. С колегата ми си налепихме една схемичка за ламбда емулатор, която е дадена в нашия форум. До ден днешен, колата върви перфектно да чукнем на дърво. Дори свещи и кабели не е сменял откакто е купил колата/един господ знае на колко хиляди км. са/Оригиналните на магнет марелли са. Работи перфектно колата, почти няма разлика с вървенето на бензин/еднакво куца в сравнение с 1.6 16в примерно/. Среден разход 8л/100км газ за периода докато се изгори цялата наличност от газ в бутилката. Общо взето малко по-малко от половината пробег е на градско, в студено време, при запалване, минаване на 1км и гасене. Извода който може да си направите колеги - АМАН ОТ АВТОМОНТЬОРИ-СУПЕР РАЗБИРАЧИ!!!
Коментар
-
pavlov85 написа:Абе колеги, човека много добре знае, че ГИ е по-доброто, но не всеки може да си позволи да отдели 1000лв! Въпроса е с един отговор-ДА, МОЖЕ! Един колега от Стара Загора има Брава 1.2 16в и искаше да си сложи газова уредба, но като повечето хорица в тъпата ни държава, не може да си позволи да отдели 1000лв за газ от семейния бюджет. Та човечеца обиколил на длъж и на шир Стара Загора, на всякъде му казали, че на този мотор не можела да се сложи газова-само ГИ за поне 1000лв. На 2 места само му казали че се навиват да му сложат обикновена газова и то за скромната цена от 650лв без да дават гаранция дали изобщо ще се получи нещо. Обиколихме моргите с колегата ми и намерихме една катастрофирала брава 1.2 16в, на която имаше т.нар. "кихалки", та явно че жабарите слагат обикновени газови на този мотор, а що нашенските турбо-разбивачи не могат....?! Взехме въпросните колекторни тръби с "кихалки" за 50лв. Намерих му един "майстор" до Първомай, който му сложи ловато за 400лв в комплект с някакъв емулатор на дюзи. С колегата ми си налепихме една схемичка за ламбда емулатор, която е дадена в нашия форум. До ден днешен, колата върви перфектно да чукнем на дърво. Дори свещи и кабели не е сменял откакто е купил колата/един господ знае на колко хиляди км. са/Оригиналните на магнет марелли са. Работи перфектно колата, почти няма разлика с вървенето на бензин/еднакво куца в сравнение с 1.6 16в примерно/. Среден разход 8л/100км газ за периода докато се изгори цялата наличност от газ в бутилката. Общо взето малко по-малко от половината пробег е на градско, в студено време, при запалване, минаване на 1км и гасене. Извода който може да си направите колеги - АМАН ОТ АВТОМОНТЬОРИ-СУПЕР РАЗБИРАЧИ!!!няма такъв човек кадето да му стигат но това е друга тема. :D
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
така е ,ама преди време имаше тема как се маха газовия инжекцион ,пък и бюжетно е по ефтино другото е че ако се понаучи как да си настройва , което не е голяма философия няма да види газаджия с годинисега аз в студа имам разход около 8 /100 смесено 40%градско 60% на дълго като съм засичал колата от празно до празноуредбата е за 250-280 лв ,аз съм си я слагал и настройвал ,вярно че е турска ,ама работи добре .сега ако някой с газов инжекцион може да постигне 5/100 ,хубаво съгласен съм да сложа дори и на изплащане .а ,нека да кажат и колко бензин им гори на месец + газта ,щото докато не се загрее колата ......типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Браво колега, хубав разход. За колегата, за който разказвах с брава 1.2 16в - средно около 8л/100км газ с климатик/не кара бързо човека/. Цялата истина е, че при монтаж на ГИ, монтажника печели в пъти повече, отколкото при монтаж на конвенционална газова. Няма какво да се заблуждаваме... Пък ако някой има желание, мога и в цифри да му го обясня как стоят нещатаПоздрави!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар