Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свързване ел. изпарител и място на изпарителя при двг 1.6 16

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    sd

    pakumba написа:
    мерси много , колега. моя е обаче по същия начин монтиран и това е неправилния монтаж/моя е малко по-нагоре, за да е по -удобен за треглаж поне. но аз искам да го завъртя
    Защо да не е правилен начина,какво искаш да кажеш?
    Nissan Primera 1.6 16v P11
    ex.Fiat Bravo 1.6 16v

    Коментар


      #17
      ами изпарителя е с мембрани вътре- като вдигнеш примерно 120 инерционните сили деистват на мембраните в твоя случай /както е сложен така/ и съответно прецакват настройката- защото като караш бавно ок, много са слаби тези сили и не могат да дадат отражение, но при високи скорости .... затова се слага обратно изпарителя- ако посоката на движение на колата ти е ---------------------------------------- то изпарителя НЕ трябва да е III, а сложен --- . не знам дали рабра нещо, но не ммога д арисувам сега. всичко това за силите е теория, не мога да кажа далуи на практика наистина има влияние!
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #18
        pakumba написа:
        ами изпарителя е с мембрани вътре- като вдигнеш примерно 120 инерционните сили деистват на мембраните в твоя случай /както е сложен така/ и съответно прецакват настройката- защото като караш бавно ок, много са слаби тези сили и не могат да дадат отражение, но при високи скорости .... затова се слага обратно изпарителя- ако посоката на движение на колата ти е ---------------------------------------- то изпарителя НЕ трябва да е III, а сложен --- . не знам дали рабра нещо, но не ммога д арисувам сега. всичко това за силите е теория, не мога да кажа далуи на практика наистина има влияние!
        Чакай малко сега ,за какви сили говориш.Искаш да ми кажеш ,че трябва да стои легнал ли?
        Nissan Primera 1.6 16v P11
        ex.Fiat Bravo 1.6 16v

        Коментар


          #19
          трябва да се завърти на 90 градуса твоя изпарител
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #20
            sdf

            pakumba написа:
            трябва да се завърти на 90 градуса твоя изпарител
            Аха, ясно Ами според майстора ми ,това е единственото място,то едвам го намерихме де ,на което да се сложи изпарителя.
            Nissan Primera 1.6 16v P11
            ex.Fiat Bravo 1.6 16v

            Коментар


              #21
              Моя е сложен под акумулатора към калника и е поставен така както обяснява pakumba, че трябва да е. :D Отгоре като отворя капака и дори не се вижда, трябва да го снимам отдолу, но това може да стане, ако имам канал.Нямам снимки и не съм се заглеждал къде точно е хванат, защото откакто съм взел колата преди 2 и кусур години съм нямал проблем с него! :D
              BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
              Среден разход на газ

              Коментар


                #22
                adc

                masterkar написа:
                Моя е сложен под акумулатора към калника и е поставен така както обяснява pakumba, че трябва да е. :D Отгоре като отворя капака и дори не се вижда, трябва да го снимам отдолу, но това може да стане, ако имам канал.Нямам снимки и не съм се заглеждал къде точно е хванат, защото откакто съм взел колата преди 2 и кусур години съм нямал проблем с него! :D
                Айде снимай го колега
                Nissan Primera 1.6 16v P11
                ex.Fiat Bravo 1.6 16v

                Коментар


                  #23
                  Re: sdf

                  kantarev написа:
                  pakumba написа:
                  трябва да се завърти на 90 градуса твоя изпарител
                  Аха, ясно Ами според майстора ми ,това е единственото място,то едвам го намерихме де ,на което да се сложи изпарителя.
                  да, наистина няма място
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #24
                    днес си смених брц-то с ловато ел. ако някой има въпроси може да пита. есттвено, нищо сложно
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #25
                      доволен ша останиш,ловатото по мои наблюдения има по добри показатели и нисък разход....
                      типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                      хюндай акцент 1.5 CNG
                      киа каренс +метан

                      Коментар


                        #26
                        ми засега минах само 150 км и основната причина, заради която го смених беше, че понякога задържаше празния ход, сега вече няма такъв проблем, но и колата върви малко-по мудно... в процес на настройка е иначе на тройника настройката я оставих същата, но нагласям чуствителността
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар

                        Working...
                        X