Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Малко помощ за един невеж фиатаджия

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Не знам дали ще съм от полза,но много ми прилича на моя проблем който имах миналата зима.Та колата си загрява нормално прехварля на газ и на първото по сериозно спиране на първия сфетофар гасне и дави зверски поне 2 мин. няма палене.Губише центровка на газ,оказа се някакво маркуче за вакуум мисля беше,остаряло и скъсано.След поправка колата спря да прави тия проблеми,обаче загуби обороти на бензин и почна да гасне.Тоя проблем се реши с откачанена акумолатора за 30 40 мин,демек рестарт.Прегледай ги тия неща може да е там проблема.
    Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

    Коментар


      #17
      Виждам че не съм обяснил правилно или не сте ме разбрали-аз сам я прехвърлям на гас като я изфорсирам след 3000 оборота,но ако го направя по рано веднага гасне и трудно пали защото се дави явно.ТОЧНО ТОВА МЕ НЕРВИ.Както по горе казах-проблема ми е защо и аз немога като колегата "zzzz323".Благодаря ви за опитите за помощ-оценявам го много и ще се надявам да продължавате в същия дух

      Коментар


        #18
        А сега вече е по ясно сега кажи ако сам я прехвърлиш на газ след като е работила примерно 3 минути на място пак ли ще изгасне? или примерно си минал 1 км и стрелката едва е шавнала, пак ли гасне? Абе и ренцо ланди не е от наи читавите изпарители ама..... иначе с него много добре върви колата и разхода не е лош ама все има нещо да се келеши с ниските обороти да гасне е такива ми ти въртели. Аз брах много нерви с един такъв като решеше че ще изгасне и тва е няма спиране, а изгаснеше ли после трудно палеше дори и да е топла. Но това е друга тема, отговаряи сега това дето те питах по горе
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #19
          Да колега Slavi_Lancia-колата ми гасне ако я прехвърля сам след 3-4мин. работа на гас.Гасне също ако я карам 1-2 км.и тогава я изфорсирам и прехвърля на гас.И в двата случая гасне.Интересното е че в движение прехвърля ли е я карам на гас,обаче само на скорост-освободя ли е моментално гасне.Правил съм си опити и забелязах че след 5-6 км. дори малко повече спира да гасне.АБЕ В КРАЙНА СМЕТКА НЕ КАЧИ ЛИ ТЕМПЕРАТУРА ЗАБРАВЯМ ЗА ГАС.Както обясних и по-горе в темата когато стрелката направи почти половин сантиметър над първата черта без проблем я прехвърлям на гас-и тогава нито ми гасне нито нищо.Всичко е наред.Незнам вече какво да правя.Да се занимавам ли да я правя или да си карам така.Виждам обаче,че при другите колеги с фиати този проблем го няма.Т.Е. при мен нещо не е наред,а аз съм такъв ,че нещо не е ли наред трябва да се оправи.

          Коментар


            #20
            А колата ти с ламбда контрол ли е или си е с обикновен троиник? другото е провери колко се стопля изпарителя когато стрелката едва ти е мръднала, да не би пък да не ще да се топли тоя звер, или пък да са го вързали след парното и до де стигне вода до него вече да се е охладила от радиатора на парното. Наи разчитам на последното дето казах. Маркуча които тръгва от двигателя и отива към парното погледни го, дали за него е закачен входящия маркуч на изпарителя. А ко не е значи първо водата отива в парното от там от изходния маркуч последователно е хванат изпарителя. Това обяснява факта защо не се топли добре и иска повече време за загряването му. Ако обаче е хванат паралелно проблема може да му е друг просто да не върти достатъчно вода през него. Наи добре е да се върже веднага след двигателя , минава водата през него и тогава отива в парното. При положение че тези коли нямат кран за спиране на водата на парното то няма да имаш пробеми с топленето им ни лете ни зиме. Хаиде погледни го и ми кажи кои мъркъч за къде е хванат, да го мислим тогава.
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #21
              Пич ако всичко е ок колата пали на газ студена също толкова добре като на бенз .Това трябва дае топла са глупости .

              Браво 1,6 16V

              Коментар


                #22
                vladi_stoev написа:
                Пич ако всичко е ок колата пали на газ студена също толкова добре като на бенз .Това трябва дае топла са глупости .
                ... а всички , които са направили автоматично превключване на газ при достигане на определена температура са ....?глупаци..? ....???

                Коментар


                  #23
                  u_bo написа:
                  vladi_stoev написа:
                  Пич ако всичко е ок колата пали на газ студена също толкова добре като на бенз .Това трябва дае топла са глупости .
                  ... а всички , които са направили автоматично превключване на газ при достигане на определена температура са ....?глупаци..? ....???
                  ти пък и ти ся ко разбираш, щом човека отсече
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #24
                    Здравейте.Колега Slavi_Lancia с ламбда контрол съм.Погледнах и маркучите както ми каза-обяснявам как са а ти надявам се ще ме разбереш.От изпарителя излизат два маркуча.Единият е вързан за първият мркуч на парното(този от ляво),а другият е вързан за другият маркуч на парното съответно десният.Запалих колицата и след точно 2 мин.барнах изпарителя-почти не бе мраднал като температура.Беше си студен.След още две минути парното вече духаше топло а изпарителя чак тогава започна да се постопля но не много.Според теб възможно ли е проблема да е в самите маркучи.И друго да попитам-по патя на логиката си мисля:не трабва ли и двата маркуча от изпарителя да са вързани на единия маркуч(този от ляво).Така поне си мисля,но както казах и преди не разбирам от газови уредби.Как го виждам аз:левият маркуч на парното има тройник от където излиза маркуча за изпарителя-махам тройника и слагам две коленца т.е. прекъсвам маркуча на парното и на двете коленца връзвам съответно двата маркуча на изпарителя-тогава(но според мен)антифриза първо ще ходи в изпарителя а от там вече в парното.СПОРЕД ТЕБ ПРАВИЛНО ЛИ ГО МИСЛЯ ТОВА НАЧИНАНИЕ ИЛИ СЪМ НА ГРЕШЕН ПЪТ.Ще съм благодарен за отговорите.

                    Коментар

                    Working...
                    X