Здравейте приятели.Притежавам един прекрасен автомобил-Фиат Брава 1.6 16V.Страшно съм доволен от него.Всичко му е както трябва освен едно-Запаля ли количката ми на бензин и веднага я прехвърля на гас тя угасва.Винаги е така.Докато не вдигне градуси немога и да си помисля за минаване на гас,защото угасва и после с мъка пали чрез доста въртене.Тук съвсем очаквано ще дойде въпроса с каква газова съм-е ще ви кажа-с обикновенна поставяна в Италия.Досега съм карал само коли на бензин и можеби затова не разбирам толкова от газови уредби,но моята е обслужена по перфектен начин преди 6 месеца.Когато позагрее и карам на гас варви перфектно,даже повече от перфектно.Моля дайте савет или окажете помощ.Работата ми е на 8 км. от нас и сами разбирате,че в тая зима не съм видял каране на гас освен извън града.Досега все си виках майната му,но като застудя загрява малко по бавно и по тоя начин не я карам на гас.Тук и осъзнах-ЗАЩО по дяволите ми е газова уредба като не карам на гас.Ето за това се обращам кам вас с молба ако можете да помагате.Благодаря ви предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Малко помощ за един невеж фиатаджия
Collapse
X
-
До максимум 2км трябва стрелката на температурата ти да е отлепила и да можеш да минеш на газ.Ако се питаш за какво ти е,то можеш изобщо да не минаваш на газ и да си джъткаш на бензин.По темата:За да работи добре двигателя на газ,първо колата ти трябва да загрее малко и тогава да минеш на газ.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
u_bo
1. на газ се превключва СЛЕД като загрее колата - ако не го направиш - давиш я и трудно пали - както сам си разбрал2. ИЗГЛЕЖДА , че трудно ти загрява - провери си термостатаНа къси разстояния , през зимата - ще караш на бензин - НЯМА КАК
Коментар
-
аз мойта в най-големите студове я оставях да работи на бензин докато я изчистя от сняг или скреж и после я карах още малко докато се качи температурана до първата чертичка и тогава минавах на газ и си вървеще без проблеми. можеби на теб ти гасне защото замръзва изпатитела(най-вероятно). на един колега мин. зима му изгърмя един маркуч. мойта работа е на около 4 км и си отивам до там на газ. бензин използвам през 1/4 от пътяFiat Bravo SX 1.4 12V
Поставянето на предпазен колан отнема 7 секунди от твоят живот - изживей го целия!
Шофирайте внимателно! Нека кажем НЕ НА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!
Коментар
-
Момчета,термостата ми работи и антифриз си имам.Сменян е и колата си работи перфектно.Не казвам че колата не загрява,казвам че трябва доста да загрее и тогава да я прехварля.В градуси немога да ви кажа но визуално ще го опиша по следния начин-трябва да ми подмине сас половин сантиметър първата черта за да я прехвърля на гас и то с молитва.Чета из форума че момчетата палят и изфорсират веднага-ИСКАМ И АЗ ТАКА.Казвайте кво да правя
Коментар
-
u_bo
boreto написа:Момчета,термостата ми работи и антифриз си имам.Сменян е и колата си работи перфектно.Не казвам че колата не загрява,казвам че трябва доста да загрее и тогава да я прехварля.В градуси немога да ви кажа но визуално ще го опиша по следния начин-трябва да ми подмине сас половин сантиметър първата черта за да я прехвърля на гас и то с молитва.Чета из форума че момчетата палят и изфорсират веднага-ИСКАМ И АЗ ТАКА.Казвайте кво да правя
Коментар
-
boreto написа:Момчета,термостата ми работи и антифриз си имам.Сменян е и колата си работи перфектно.Не казвам че колата не загрява,казвам че трябва доста да загрее и тогава да я прехварля.В градуси немога да ви кажа но визуално ще го опиша по следния начин-трябва да ми подмине сас половин сантиметър първата черта за да я прехвърля на гас и то с молитва.Чета из форума че момчетата палят и изфорсират веднага-ИСКАМ И АЗ ТАКА.Казвайте кво да правяBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Колега термостата ми седи постояно отворен така карам вече цяла зима и нямам проблеми пала колата 1-2мин.на бензин и после форсиране до 2500-3000 оборота и минава на газ.Да ако не е загряла поне малко ефекта е,че прекъсва леко ама не е нещо сериозно.Пробваи като превключва на газ в тези обороти да я припомпаш за да направи вакум и да вкара газ в цилиндрите иначе е нормално да угасне ако не го направиш.FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.
Коментар
-
Начи скии ся палиш на бензин оставяш да работи на място гледаш стрелката на температурата щом се отлепи малко отиваш и пипаш изпарителя трябва да е нормално топъл около 30- 40 градува, ако е студен начи има някъв проблем или е монтиран много високо и има въздух или пък някои път слагат тапи в маркучите за водата за да намалят дебита на вода през изпарителя, за да не губиш парното, ама тая простотия я правят само тук в БГ едва ли с газова от италия ще имаш такава екстра, така че това го изключваме. До колкото разбирам ти я палиш и много много не се чудиш и я обръщаш на газ. Е така не става щот в тоя студ газта направо ти заскрежава изпарителя, вътре мембраните се втвърдяват немогат да регулират газта почва да тече по много и за тва колата ти гасне. Съвета ми е поне един км е караи на бензин докато видиш че стрелката е мръднала малко тогава си я обърни на газ и няма да имаш проблеми. Ако продължиш да я мъчиш студена на газ ще сменяш мембрани на изпарителя и ще береш ядове. Ти па си голяма циция , на тоя евтин бензин ко му се стискаш толкова, да не мислиш че студена на газ ти е по икономична същата работа сам дет си тровиш нервите обаче. Моята работа е на 3 км от вкъщи и цял месец ходя на работа с 10 лева газ щото като си тръгна от бач и като я вкарам в гаража в къщи тогава обръща хахахаПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Момчета,здравейте.Първо да ви кажа най-важното:не че се стискам да я карам на бензин-не ми е проблем-просто се чудя защо ми е тогава газова уредба.Изпарителя ми е Ланди Ренцо.Монтиран е горе долу под казанчето за хидравликата- немога да дооточня точно мястото но на много коли гледам че е там-т.е. ме разбирате.Не съм малоумен и знам че зимата ако я прехвърля веднага ше замръзне.А и друго:хора не сам някакъв пич който не разбира изобшо от коли.Просто досега съм карал Форд,и два Опела като и трите бяха без гас.Сега имам Фиат-за мен най-хубавият автомобил(поне откакто го имам) който си има гас.Всичко му е повече от перфектно(да чукам на дърво)освен това с гаста.Исках да разбера просто и при вас ли е така или е било и как постапвате или постапвали.Благодаря за мненията и акълите-утре ще действам по някои от тях.Много ми е интересно едно само:как може на колегата "zzzz323"колата да му е с постоянно отворен термостат и да прехвърля след 2 мин. без да гасне а моята да не може.Явно имам проблем.Затова чакам съвети и "рецепти" от по опитните с газови уредби.Благодаря ви
Коментар
-
Е хубуу де твоята сама ли се прехвърля на газ? кое определя превключването ? явно не е до това дали ще я изфорсираш и да обърне, нито пък с ръчно обръщане, ами имаш и температурен датчик на изпарителя които позволява обръщането на определени градуси, така ли е ?Да разбирам ли че ти изминаваш почти цялото разстояние до работата ти и колата тогава САМА преминава на газ, ако е така наистина имаш датчик за температурата на изпарителя, които разрешава преминаването на газ чак след примерно 40 градуса температура на мотора. Ако е така можеш да отидеш да ти я настроят да ти обръща на 20 градуса което за не инжекция не е фатално. Изпарителя ти е монтиран на хубаво място и изключваме въздушен джоб в него.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар