Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво точно е газов изжекцион и рентабилно ли е ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какво точно е газов изжекцион и рентабилно ли е ?

    Какви горе долу са цените? Какво му е толкова по специалното от обикновената АГУ? Заслужава ли си да се взима и тн тн.Нека ако има някой който е карал и двата вида да сподели.Става въпрос че искам да сложа на моето Браво АГУ ама не съм наясно нито с цени нито с това как и кое работи.Колата ми е 1.6 16V инжекцион.Дайте съвет какво да направя

    #2
    Re: Какво точно е газов изжекцион и рентабилно ли е ?

    rap17ka7a написа:
    Какви горе долу са цените? Какво му е толкова по специалното от обикновената АГУ? Заслужава ли си да се взима и тн тн.Нека ако има някой който е карал и двата вида да сподели.Става въпрос че искам да сложа на моето Браво АГУ ама не съм наясно нито с цени нито с това как и кое работи.Колата ми е 1.6 16V инжекцион.Дайте съвет какво да направя
    Колега,ще чуеш всякакви мнения.Истината е,че който е сложил ГИ не си помисля да сложи друг вид уредба.ЗА пример давам себе си.Карал съм коли с обикновенна уредба и с ГИ.Сега ще слагам ГИ,макар да не е необходимо да бъде с ГИ.Разликата е около 300 лева.С ГИ колата върви прекрасно.Удоволствие е да караш.Нямаш гърмежи,пукутевици,пукнати колектори и т.н. Недостатък е,че е по-скъп и ако не е монтиран къдърно може да се налага да ходиш често до сервиз да го донастройват.Освен това ти няма да можеш да пипаш настройките ( стават със специален софтуер и компютър) или ще трябва да се снабдиш с интерфейсен кабел и софтуер.
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #3
      Re: Какво точно е газов изжекцион и рентабилно ли е ?

      dudulia написа:
      rap17ka7a написа:
      Какви горе долу са цените? Какво му е толкова по специалното от обикновената АГУ? Заслужава ли си да се взима и тн тн.Нека ако има някой който е карал и двата вида да сподели.Става въпрос че искам да сложа на моето Браво АГУ ама не съм наясно нито с цени нито с това как и кое работи.Колата ми е 1.6 16V инжекцион.Дайте съвет какво да направя
      Колега,ще чуеш всякакви мнения.Истината е,че който е сложил ГИ не си помисля да сложи друг вид уредба.ЗА пример давам себе си.Карал съм коли с обикновенна уредба и с ГИ.Сега ще слагам ГИ,макар да не е необходимо да бъде с ГИ.Разликата е около 300 лева.С ГИ колата върви прекрасно.Удоволствие е да караш.Нямаш гърмежи,пукутевици,пукнати колектори и т.н. Недостатък е,че е по-скъп и ако не е монтиран къдърно може да се налага да ходиш често до сервиз да го донастройват.Освен това ти няма да можеш да пипаш настройките ( стават със специален софтуер и компютър) или ще трябва да се снабдиш с интерфейсен кабел и софтуер.
      Благодаря за просветлението... сега обаче идва дилемата щото татко, който все още ми дава парите за колата е по навит на обикновена, защото хем по малко върви и ще е по безопасно за мен ушким хем ще му е по евтино... незнам трябва да намеря някой сервиз да се разходя и да говоря с някой там.Можеш ли да ми препоръчаш някой ако си от Сф?

      Коментар


        #4
        Re: Какво точно е газов изжекцион и рентабилно ли е ?

        dudulia написа:
        rap17ka7a написа:
        Какви горе долу са цените? Какво му е толкова по специалното от обикновената АГУ? Заслужава ли си да се взима и тн тн.Нека ако има някой който е карал и двата вида да сподели.Става въпрос че искам да сложа на моето Браво АГУ ама не съм наясно нито с цени нито с това как и кое работи.Колата ми е 1.6 16V инжекцион.Дайте съвет какво да направя
        Колега,ще чуеш всякакви мнения.Истината е,че който е сложил ГИ не си помисля да сложи друг вид уредба.ЗА пример давам себе си.Карал съм коли с обикновенна уредба и с ГИ.Сега ще слагам ГИ,макар да не е необходимо да бъде с ГИ.Разликата е около 300 лева.С ГИ колата върви прекрасно.Удоволствие е да караш.Нямаш гърмежи,пукутевици,пукнати колектори и т.н. Недостатък е,че е по-скъп и ако не е монтиран къдърно може да се налага да ходиш често до сервиз да го донастройват.Освен това ти няма да можеш да пипаш настройките ( стават със специален софтуер и компютър) или ще трябва да се снабдиш с интерфейсен кабел и софтуер.
        Аз мисля че ще ходи често за настройки ако си монтира обикновена газова уредба . При мен от както монтирах ГИ съм минал около 30хил.км. и е сменян само газовия филтър , не съм ходил за допълнителни настройки. Колкото и добре да е монтирана обикновена уредба пак ще ходи няколко пъти за настройки. С ГИ няма да ги имаш тези проблеми , само да не попаднеш на самозван майстор.Успех в избора
        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

        Коментар


          #5
          Re: Какво точно е газов изжекцион и рентабилно ли е ?

          rap17ka7a написа:
          [... незнам трябва да намеря някой сервиз да се разходя и да говоря с някой там.Можеш ли да ми препоръчаш някой ако си от Сф?
          Препоръчвам ти да си сложиш АГУ с ламбда контрол /второ поколение/ или АГУ пълен инцекцион /трето поколение/:инфо - http://www.memtextom.dir.bg/aguinfo.htmСервизи в София /само инфо, не съм ползвал досега никой от тях/:- http://www.eurogas-bg.net/contacts.php Промо - 900 лв ГИ до края на януари 2009 г. - http://www.emo-gas.com/- http://www.grisha-gas.hit.bg/page1.htmlДругия вариант е посещение на колегата gnis в гр. Септемвтри. Аз бих избрал последния вариант.
          BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
          Среден разход на газ

          Коментар


            #6
            .. и може да кажеш на баща ти, че нищо не пречи на ’обикновената’ АГУ да поразвиеш кранчето - и ’безопасността’ отива на кино.иначе - за да караш безопасно - най-помага да видиш със собствените си очи - някой дето не е карал безопасно как слиза на 2 м под земята - действа отрезвяващо на ’джигитските’ мераци

            Коментар


              #7
              u_bo написа:
              .. и може да кажеш на баща ти, че нищо не пречи на ’обикновената’ АГУ да поразвиеш кранчето - и ’безопасността’ отива на кино.иначе - за да караш безопасно - най-помага да видиш със собствените си очи - някой дето не е карал безопасно как слиза на 2 м под земята - действа отрезвяващо на ’джигитските’ мераци
              Въпроса е че той го е виждал не веднъж и въпреки всичко продължава да кара нищо че гони 50-така... а аз съм същия като него.Аз не карам безрасъдно просто карам динамично.Той го знае и това нещо за кранчето обаче при нас има нещо като доверие или незнам как точно да го обясня имам респект към него.Ако той го направи по един начин аз просто ще се примиря няма да му се бъркам.Щом го е решил значи е по-добре.А иначе въпроса ми е че се продават АГУ обикновени за по 100-тина лв втора ръка и 100лв за монтаж и ето ги 200лв. а ГИ е от 900 нагоре новите... втора ръка е трудно да намериш.А имам също и друг въпрос възможно ли е сега примерно си слагам обикновена газова уредба и след време решавам че мога да я сменя може ли просто да се преработи на газов инжекцион?

              Коментар


                #8
                Може, след време ти трябва газов инжекцион и спестяваш бутилка и клапан, което ще ти е с около 150 лева по евтино. Само сменяш изпарителите качваш реиката с дюзите навръзват ти компа, правят ти центровката и си готов
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                Коментар


                  #9
                  Slavi_Lancia написа:
                  Може, след време ти трябва газов инжекцион и спестяваш бутилка и клапан, което ще ти е с около 150 лева по евтино. Само сменяш изпарителите качваш реиката с дюзите навръзват ти компа, правят ти центровката и си готов
                  да , такива сме ние с инжекционите ... СЕКТАразбира се - спестява се и труда по прекарването на тръбите под купето - както и самите тръби ВАЖНО - гледай къде ще ти продупчат багажника за да изкарат тръбите - тъпаците при мен са пробили през калника - колкото и силикон да сложа , след време пак почва да сълзи.- гледай и къде ще сложат накрайника за зареждане - от мързел често се правят простотии.а относно инжекциона - ако взимаш - насочи се към по-широкоразпространена система - така ако слагащите са некадърни - поне няма да са само те , дето могат да поддържати донастройват.Мой човек, не ме послуша и сложи ’ефтинко’ обикновенна АГУ - после загуби сума си време и НЕРВИ и около 200 , 250 лв. - докато я приведе в горе долу нормален вид.

                  Коментар


                    #10
                    Аз на пук на всички други ще ти препоръчам обикновенна уредба. Виждам, че искаш да спестиш пари, но каквото и да слагаш нека да е ново и качествено, не някой турски боклук. Аз съм с обикновенна уредба, италианска БРЦ, всички основни работи без бутилката и тръбите са БРЦ и нямам никакви проблеми, да чукна на дърво, но не мога да се оплача, нито от вървене, нито от разход, който извънградско е около 8,5 - 9л./100км. през зимата и същия през лятото с климатик. Настройка беше направена първоначална и след 200-300км. си донастроих изпарителя, вече 7 месеца не е пипана. Бутилката ми е на мястото на резервната гума, пълнителя поръчах да ми го сложат до капачката за бензина, стана много добре и не им вярвай на майсторите, ако кажат, че не става да го сложат там, ще ти надупчат броните и ще стане много грозно. Като цяло мога да ти препоръчам уредба БРЦ, втора кола карам с такава и няма грижи. Имам симулатори на дюзи и ламбда, за да не дава грешки в компа на колата, всичко ми струваше 500лв. Единствен дефект при всички обикновенни уредби е, че въздуховода преди филтъра трябва да се откачи, иначе колата гасне на свободна скорост.
                    --Старата ръжда любов не хваща!--
                    156 sportwagon 1,9 jtd 115
                    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря много на всички за мненията ще обмисля още седмица две и ще реша какво да правя лека и безаварийна на всички.

                      Коментар

                      Working...
                      X