Идеята е казанчето да е най-високата точка от системата (то и така си е най-високата, освен ако нямаш някой не много кадърно монтиран изпарител дето да е по-високо, а и нали казах презастраховане) - да иде там въздуха, ако междувременно му излапа съдържанието - сипвай още. Но от опит казвам - след 2-3 км провери пак, вероятно ще се наложи да долееш още малко течност. Забележка - опита ми обаче е със споменатия изпарител
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Къде трябва да е монтиран изпарителя?
Collapse
X
-
Къде трябва да е монтиран изпарителя?
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.orgЕтикети: –
-
А какво се случва ако не е така?При мене е по-високо и надлъжно по двигателя. Да го премествам ли?Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Абе то за работа работи ама похапва лъм 10.5/100 градско което малко ме дразни защото на Бравата е 8.5/100И другото което ми прави впечатление е че въпреки смяната на термостата стрелката не "кове" в средата а стои 2-3 черти отдолу. Отива на средата само на светофар.Според вас колеги има ли влияние върху разхода това?Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Не ми се вярва да дава отражение на разхода! Но пък и сега зимата си е нормално, споко на мен Алфа-та ми гори 15 газ /средно/, но пък върви като изстребител, тоест повече от колкото на бензин. Засичал съм и ускорението и максималната скорост. Верно са си доста пари за гориво но майната му, нали върви и то СТРАХОТНО!Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
Uno 75 1.5i.e.8V 88`
Коментар
-
zgabrovski написа:Абе то за работа работи ама похапва лъм 10.5/100 градско което малко ме дразни защото на Бравата е 8.5/100И другото което ми прави впечатление е че въпреки смяната на термостата стрелката не "кове" в средата а стои 2-3 черти отдолу. Отива на средата само на светофар.Според вас колеги има ли влияние върху разхода това?TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Абе то си е така ама като съм свикнал от Пунтото на 7.5/100 газ някакси това 10.5-11 не мога да му свикна.Иначе върви добре ама сега малко и врътнах кранчето да видя какво ще се случи с разхода.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
От това, че е по-високо нищо му няма, само малко по-бавно ще се самообезвъздушава системата. Може би това е и причината да налееш въпросното количество антифриз постепенно, а не за 10 минути. Ако всичко е наред едва ли ще обезвъздушаваш по-често от веднъж годишно, та.... По-лошо е това, че е надлъжно на мотора, или за да сме принципни - напречно на движението (предполагам двигателя е напречно разположен). Ако не дава ядове при рязко спиране или тръгване - както казаха по-горе колегите: Щом работи - не го пипай! Едит: по-горе съм попрекалил с квалификацията относно монтажа на изпарителя, в съвременните автомобили не винаги има много възможности за избор на позицията му. Идеята ми е, че е по-добре да е по-ниско, ама не е критично и да не е по-ниско.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
къде да е сложен изпарителя
Ами колегите са прави за нивото на изпарителя,трябва да е по ниско от горния ръб на радиатора,за по лесно обезвъздушаване, а до това как да е разположен, отговора е препоръчителен, Винаги успоредно по посока на движение .Това е така защото има една малка дупчица, която позволява при движението на мембраната да не се получава вакум или налягане,в зависимост дали подаваме газ или връщаме педала.Та ако е поставен с тази дупчича напред въздушната сруя ще влияе макар и минимало вурху мембраната.Незнам дали го обясних правилно , но поне така са ме учили.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар