Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гасне като карам на газ и вече и на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гасне като карам на газ и вече и на бензин

    Здравейте колеги,от няколко дни моята кола започна да гасне когато карама на газ.Това се случва предимно когато я изключа от скорост или като минавам на по-ниска предавка.На бензин си работи супер,но на газта се появи този проблем.Отначало даже въобще неискаше да прехвърли на газ,но един пич дойде и ме накара да доеля антифириз и тя започна да обръща.Според него това,че гасне е заради това,че има места от където губи въздух.Вие какво ще кажете???п.п Няколко месеца я карах само на бензин за да може да се прочисти малко,всичко беше ок през това време.На първото обръщане на газ нямаше,но проблем,но след това веднага започна този проблемп.п.п ако проблема се дублира моля само ме препратете,четох из форума,но неможах да открия подебен проблемБлагодаря ви
    FIAT BRAVA 1,6 16V 103 к.с.

    #2
    Инж. или обикновенна?
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      обикновенна
      FIAT BRAVA 1,6 16V 103 к.с.

      Коментар


        #4
        Щом си имал нужда от доливане на антифриз, най вероятно ти е взел въздух изпарителя и сега замръзва - т.е. не се топли от антифриза.Обикновено изпарителя става най-висока точка в системата при монтажа и трудно се обязвъздушава.Измъкни горния маркуч от изпарителя (този за антифриза) и почни да наливаш антифриз през него на затворена капачка на радиатора. Като протече от изпарителя запуши дупката с пръст и допълни маркуча и после с възможно най-малка загуба на антифриз го сложи на мястото му. След запалване трябва изпарителя да се стопля - и то доста бързо.Вече защо ти губи антифриз, си е друга тема.
        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Коментар


          #5
          аз зная защо губя антифриз,а именно защото имам спукан маркуч който ако не се обърка нещо днес ще сменя.не тече много от него,но все пак се губи количество
          FIAT BRAVA 1,6 16V 103 к.с.

          Коментар


            #6
            има развитие на нещата момчета,но за съжеление в негативен плансега започна да гасне и на бензин.паднат ли оборотите задължително гасне.въобще неможе да подържа ниските обороти
            FIAT BRAVA 1,6 16V 103 к.с.

            Коментар


              #7
              На бензин тихите обороти ги държи стъпковото моторче, а тихите на газ не ги държи то, ами едно друго, дето виси на маркуча м/у изпарителя и входния колектор- по средата и в него влиза една букса с 4 кабелчета.ТЕ това са двамата заподозрени. :D
              Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

              Коментар


                #8
                и мойте подозрение клонят на там.как се почистват ръчно или по друг начин?
                FIAT BRAVA 1,6 16V 103 к.с.

                Коментар


                  #9
                  вчера викнах един майстор и той изчисти моторчетата и сега колата държи тихите обороти и на газ и на бензин без проблемсамо дето сутринта като идвах на работа на дв пъти на втора на около 2000 оборота,аз подавам газ,а тя забива муцуна,като обърна на бензин и няма проблем .единият път го направи на студен двигател /което ми се стори нормално/ и един път на топъл двигател / и това ме обезпокои/сега се чудя къде сме допуснали грешка
                  FIAT BRAVA 1,6 16V 103 к.с.

                  Коментар


                    #10
                    branko_d написа:
                    вчера викнах един майстор и той изчисти моторчетата и сега колата държи тихите обороти и на газ и на бензин без проблемсамо дето сутринта като идвах на работа на дв пъти на втора на около 2000 оборота,аз подавам газ,а тя забива муцуна,като обърна на бензин и няма проблем .единият път го направи на студен двигател /което ми се стори нормално/ и един път на топъл двигател / и това ме обезпокои/сега се чудя къде сме допуснали грешка
                    провери, дали не ти е студен изпарителя.ако да - ТРЯБВА да се оправи - - проверяваш го като си покарал поне 10 минути на бензин - загряла е - обръщаш на газ - караш 5 минути - тогава виж как е изпарителя - ТРЯБВА да е горещ

                    Коментар


                      #11
                      Независимо на какво кара - изпарителя трябва да му е горещ. Няколко минути след запалване трябва да запоне да се затопля - със същата скорост с която се затоплят маркучите на парното.Много зависи как е вързан изпарителя - ако са му го сложили някъде на големия кръг - ще му замръзва до второ пришествие зимата.По принцип се връзва последователно на радиаторчето на парното.
                      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                      Коментар


                        #12
                        u_bo написа:
                        провери, дали не ти е студен изпарителя.ако да - ТРЯБВА да се оправи - - проверяваш го като си покарал поне 10 минути на бензин - загряла е - обръщаш на газ - караш 5 минути - тогава виж как е изпарителя - ТРЯБВА да е горещ
                        ок ще проверяама немога да разбера как така се е прецакал изведнъжакое той трябва да го сменянм така ли?
                        FIAT BRAVA 1,6 16V 103 к.с.

                        Коментар


                          #13
                          Yavor написа:
                          Независимо на какво кара - изпарителя трябва да му е горещ. Няколко минути след запалване трябва да запоне да се затопля - със същата скорост с която се затоплят маркучите на парното.Много зависи как е вързан изпарителя - ако са му го сложили някъде на големия кръг - ще му замръзва до второ пришествие зимата.По принцип се връзва последователно на радиаторчето на парното.
                          идеята ми е , че ако не няма достатъчно дебит през изпарителя - като мине на газ и след малко ще почне да замръзва изпарителя - няма да изпарява газта - имал съм го като проблем , на друга кола

                          Коментар


                            #14
                            обаче нямах този проблем когато беше най-големия студ.проблема се появи откакто изчистихме вчера моторчетата за тихите обороти
                            FIAT BRAVA 1,6 16V 103 к.с.

                            Коментар


                              #15
                              емулатор на ламбда сонда имаш ли?ако нямаш - от това е.

                              Коментар

                              Working...
                              X