u_bo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За и против Газовия Инжекцион
Collapse
X
-
-
Stefan Hadjov написа:Ако някой колега може да даде по подробни разяснения по въпроса,с удоволствие бих го ползвал.
Коментар
-
u_bo написа:, всичко тръгна от моя пост-отговор към колегата прасе - а аз знам , че той не е с ГИ,и при този малък разход - очевидно , че колата му работи при леко бедна смес.та така колега Хаджов , от новия комп. ли пишеш ?
Коментар
-
dudulia написа:Г-н Хаджов,монтираната на Бравата АГУ е БРЦ секуент24,който вариант е по-евтиното изпълнениена ГИ.Той е ГИ,но работи единствено на база инфо от бензиновите инжектори.Може да се върже допълнително ламбда сонда и да се вземе сигнал от RPM датчика,като сигнала от ламбда сондата е единствено за мониторинг и не участва пряко в образуването на горивнта смес.Казвам,че не участва пряко,защото този сигнал участва пряко при определянето на инжекторното време.Има и други ГИ,които взимат инфо от TPS,MAP,RMP,lambda sonda и инжекторно време.Не претендирам за 100% достоверност на казаното от мен.Все пак нека Янко да го потвърди.Относно БРЦ секуент24 то това,което съм написал е така.Забравих да допълня,че ГИ взима под внимание налягането на газта и температурата и преди впръскване(мисля,че и при двато вида ГИ).
Коментар
-
моето мнение е че газовите инжекций са една голяма измама ,всеки очаква от тях че са манна небесна обаче съм се учудил на високите разходи които ви даватили ги карате само с пълна газ или те си горят повече .имам спомени колко ми гореше на прапабутан , ама ша кажете че не може да се направи такъв разход с обикновенна уредбазначи наблюдението за вървежа е че само ако караш на висока предавка например на 4-та с 1500 об и рязко подадеш газ колата може да не почне да наемаи това трябва да се има предвид ,но е постига разход като на бензин с по-слабо вървене или вървене като на бензин с по висок разход.или са почнали да лъжат повече като зареждат газ.....за мен ако дам един вагон пари за газов инжекцион ще го сравнявам с уредба за 300 лв ,а ако ми дава 1 лв на 100 км разлика то ще има да избивам например 700 лв* за 70000 км -няма смии друго , като стане топло ,колата бензин не вижда от март до октомври си паля директно на газ , а през студа подгрявам за 3-5 минути и после пак на газтипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
dan4o написа:моето мнение е че газовите инжекций са една голяма измама ,всеки очаква от тях че са манна небесна обаче съм се учудил на високите разходи които ви даватили ги карате само с пълна газ или те си горят повече .имам спомени колко ми гореше на прапабутан , ама ша кажете че не може да се направи такъв разход с обикновенна уредбазначи наблюдението за вървежа е че само ако караш на висока предавка например на 4-та с 1500 об и рязко подадеш газ колата може да не почне да наемаи това трябва да се има предвид ,но е постига разход като на бензин с по-слабо вървене или вървене като на бензин с по висок разход.или са почнали да лъжат повече като зареждат газ.....за мен ако дам един вагон пари за газов инжекцион ще го сравнявам с уредба за 300 лв ,а ако ми дава 1 лв на 100 км разлика то ще има да избивам например 700 лв* за 70000 км -няма смии друго , като стане топло ,колата бензин не вижда от март до октомври си паля директно на газ , а през студа подгрявам за 3-5 минути и после пак на газФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
u_bo
моля, някой модератор да раздели темата на 21.тази2. Коментари ЗА и ПРОТИВ ГИ и обикновенна газоваи тук без повече ОФФТОПИК МОЛЯ
Коментар
-
dan4o написа:моето мнение е че газовите инжекций са една голяма измама ,всеки очаква от тях че са манна небесна обаче съм се учудил на високите разходи които ви даватили ги карате само с пълна газ или те си горят повече .имам спомени колко ми гореше на прапабутан , ама ша кажете че не може да се направи такъв разход с обикновенна уредбазначи наблюдението за вървежа е че само ако караш на висока предавка например на 4-та с 1500 об и рязко подадеш газ колата може да не почне да наемаи това трябва да се има предвид ,но е постига разход като на бензин с по-слабо вървене или вървене като на бензин с по висок разход.или са почнали да лъжат повече като зареждат газ.....за мен ако дам един вагон пари за газов инжекцион ще го сравнявам с уредба за 300 лв ,а ако ми дава 1 лв на 100 км разлика то ще има да избивам например 700 лв* за 70000 км -няма смии друго , като стане топло ,колата бензин не вижда от март до октомври си паля директно на газ , а през студа подгрявам за 3-5 минути и после пак на газBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
dudulia написа:dan4o написа:моето мнение е че газовите инжекций са една голяма измама ,всеки очаква от тях че са манна небесна обаче съм се учудил на високите разходи които ви даватили ги карате само с пълна газ или те си горят повече .имам спомени колко ми гореше на прапабутан , ама ша кажете че не може да се направи такъв разход с обикновенна уредбазначи наблюдението за вървежа е че само ако караш на висока предавка например на 4-та с 1500 об и рязко подадеш газ колата може да не почне да наемаи това трябва да се има предвид ,но е постига разход като на бензин с по-слабо вървене или вървене като на бензин с по висок разход.или са почнали да лъжат повече като зареждат газ.....за мен ако дам един вагон пари за газов инжекцион ще го сравнявам с уредба за 300 лв ,а ако ми дава 1 лв на 100 км разлика то ще има да избивам например 700 лв* за 70000 км -няма смии друго , като стане топло ,колата бензин не вижда от март до октомври си паля директно на газ , а през студа подгрявам за 3-5 минути и после пак на газ
Коментар
-
Г-н Хаджов,ето още една допълнителна информация,за която се сетих в момента.Някои модели съвременни ГИ имат възможноста да регулират инжекторното време на газовите инжектори, в различни диапазони на двигателя,а също и всеки отделен инжектор по отделно.Имам предвид,че има възможност, примерно при 2000 оборота инжекторното време на газовите инжектори да е примерно по коефицент 1,2 (20% повече от инжекторното време на бензиновите инжектори) и приемаме,че имаме оптимална горивна смес.В същото време може да бъде настроено при 3000 оборота сместа да бъде богата,т.е да бъде увеличено инжекторното време с по-голям % и т.н. Т.е. може да се настройва според стила на каране в различни обороти да има богата,нормална или бедна горивна смес.Отделно инжекторите може да имат някакво запушване и съществува възможност на всеки един инжектор да се зададе различен коефицент(процент),като по този начин да се постигне калибриране на инжекторите.Възможноста за задаване на различен коефицент (процент) обяснява за мен и трите режима при ГИ ФОБОС (икономичен,нормален,спортен).Явно става въпрос за корекция на инжекторното време ,като то бива намаляно при икономичен и преувеличавано при спортен режим.Поне това е обяснението за мен на тези три режима при фобос.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
biker_81 нещо много ама много си се объркал със схващането за обем на двигател и икономичност. каде ми сравняваш 1.6 със 2.0 първо 1,6 да подържаш скорост от 140 или повече дали няма да тормози повече двигателя от 2.0 и дали разхода на 1.6 няма да удари колкото 2.0 ако не и повече кое не му е нормалното не мога да разбера и кое му е смешното ?? П.С а да и щях да забравя колежка сам а не колега и живи и здрави да се засечеме някаде по газстанциите и като погледна ти с твоята 1.6 мареа или незнам каква беше като си сипеш повече газ от мене аз ще ти се смея тогава. Смехът е здраве нека има повече такива мнения за да се посмеем и да бъдем по здрави. :P :P :Pweekend hlx 2.0 20v
Коментар
-
u_bo написа:моля, някой модератор да раздели темата на 21.тази2. Коментари ЗА и ПРОТИВ ГИ и обикновенна газоваи тук без повече ОФФТОПИК МОЛЯ
Коментар
-
dudulia написа:Г-н Хаджов,ето още една допълнителна информация,за която се сетих в момента.Някои модели съвременни ГИ имат възможноста да регулират инжекторното време на газовите инжектори, в различни диапазони на двигателя,а също и всеки отделен инжектор по отделно.Имам предвид,че има възможност, примерно при 2000 оборота инжекторното време на газовите инжектори да е примерно по коефицент 1,2 (20% повече от инжекторното време на бензиновите инжектори) и приемаме,че имаме оптимална горивна смес.В същото време може да бъде настроено при 3000 оборота сместа да бъде богата,т.е да бъде увеличено инжекторното време с по-голям % и т.н. Т.е. може да се настройва според стила на каране в различни обороти да има богата,нормална или бедна горивна смес.Отделно инжекторите може да имат някакво запушване и съществува възможност на всеки един инжектор да се зададе различен коефицент(процент),като по този начин да се постигне калибриране на инжекторите.Възможноста за задаване на различен коефицент (процент) обяснява за мен и трите режима при ГИ ФОБОС (икономичен,нормален,спортен).Явно става въпрос за корекция на инжекторното време ,като то бива намаляно при икономичен и преувеличавано при спортен режим.Поне това е обяснението за мен на тези три режима при фобос.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар