Някой може ли да ми даде съвет как мога да паля сутрин на газ че това е мисия невъзможна.На бензин от няколко месеца не ми работи и си карам само на газ.Проблема е че върти акомулатора но не пали .На втора по наклона пали.Изгасне ли след това си пали с въртене.Проблема е че сега не мога да я пускам на скорост щото всичко е заледено и не превъртат гумите.Интересното е че онзи ден като пробвах на 2ра да запаля имаше мн сняг и се завъртя напречно на пътя и изкарах късмет без инцидент мина.След това на задна още 5 метра пробвах да запаля не стана щото всичко си беше лед и като завъртях ключа запали от раз.Вероятно нещо качването на газта или нещо друго ми е проблем.На стъпковото моторче съм му изключил буксата понеже си дава газ когато си иска и понякога дигаше оборотите до 6 000 само.То работише и като автоматичен смукач мисля.Отделно съм пробвал да давам на контакт подред няколко пъти да натискам педала но не пали и не пали.Та въпроса ми е какво да правя че да пали сутрин,поне първия път след това нямам особени проблеми?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да паля сутрин на газ?
Collapse
X
-
Не виждам какъв проблем е да си палиш на бензин с изключен стъпков мотор просто като пуснеш педала на газта веднага ще гасне, но не виждам защо да не запали, подържаш 3-4 минути на оборот и обръщаш на газ. Друг вариант е носиш канче с топла вода и заливаш изпарителя, за да не замръзне веднага като пуснеш газта. Друг вариант е чакаш да се стопли на пролет, щом нямаш желание да си поддържаш колата няма да караш--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
-
Вмомента и аз имам проблем с газовата и доколкото разбрах всички са така...Визирам самот ези с обикновенна газова с автоматичен превключвач...При теб проблема е че когато палиш сутрин на студено, изпарителя е замръзнал и подава към двигателя газта течна и това дави двигателя и шашка компютъра.Необходимо е преди това да запалиш на бензин, за да качи малко температурата на антифриза и да заработи коректно изпарителя !Като не ти работи на бензин е сериозен проблем! Ходи да ти го оправят, защото и на топло паленето на газ е голям проблем, може да ти изпукат колекторите много лесно!
Коментар
-
Plastex написа:nanobanano написа:Та въпроса ми е какво да правя че да пали сутрин,поне първия път след това нямам особени проблеми?van_dal написа:Не виждам какъв проблем е да си палиш на бензин с изключен стъпков мотор просто като пуснеш педала на газта веднага ще гасне, но не виждам защо да не запали, подържаш 3-4 минути на оборот и обръщаш на газ. Друг вариант е носиш канче с топла вода и заливаш изпарителя, за да не замръзне веднага като пуснеш газта. Друг вариант е чакаш да се стопли на пролет, щом нямаш желание да си поддържаш колата няма да карашFiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)
ZFA16000002608488
ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!
Коментар
-
Това го видях но не знаех дали е моно или карб. Най добре е да си смениш кюча газ/бенз. *ако е автомата* с такъв за карборатор. При този тип ключове става почеряне на двигателя и паленето става по лесно. При положение че е по студено е добре да затоплиш изпарителя с малко топла вода също помага за паленето. Още едно нещо е да си смениш свещите *ако са по старички* също помага.
Коментар
-
Топлата вода не помагаше когато сутрин беше под -10 градуса и открих друг начин Отивам и пробвам да запаля 2 пъти със задържане по 2-3 сек. и след 10 минути пали без вода като часовник Дори и при минус 15 градуса нямах проблем,така няколко дни.А и не се мъчи нито стартера нито акомулатора Дано и за напред да е тъкаFiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)
ZFA16000002608488
ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар