Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да паля сутрин на газ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как да паля сутрин на газ?

    Някой може ли да ми даде съвет как мога да паля сутрин на газ че това е мисия невъзможна.На бензин от няколко месеца не ми работи и си карам само на газ.Проблема е че върти акомулатора но не пали .На втора по наклона пали.Изгасне ли след това си пали с въртене.Проблема е че сега не мога да я пускам на скорост щото всичко е заледено и не превъртат гумите.Интересното е че онзи ден като пробвах на 2ра да запаля имаше мн сняг и се завъртя напречно на пътя и изкарах късмет без инцидент мина.След това на задна още 5 метра пробвах да запаля не стана щото всичко си беше лед и като завъртях ключа запали от раз.Вероятно нещо качването на газта или нещо друго ми е проблем.На стъпковото моторче съм му изключил буксата понеже си дава газ когато си иска и понякога дигаше оборотите до 6 000 само.То работише и като автоматичен смукач мисля.Отделно съм пробвал да давам на контакт подред няколко пъти да натискам педала но не пали и не пали.Та въпроса ми е какво да правя че да пали сутрин,поне първия път след това нямам особени проблеми?
    Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

    ZFA16000002608488

    ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

    #2
    Не виждам какъв проблем е да си палиш на бензин с изключен стъпков мотор просто като пуснеш педала на газта веднага ще гасне, но не виждам защо да не запали, подържаш 3-4 минути на оборот и обръщаш на газ. Друг вариант е носиш канче с топла вода и заливаш изпарителя, за да не замръзне веднага като пуснеш газта. Друг вариант е чакаш да се стопли на пролет, щом нямаш желание да си поддържаш колата няма да караш
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      Re: Как да паля сутрин на газ?

      nanobanano написа:
      Та въпроса ми е какво да правя че да пали сутрин,поне първия път след това нямам особени проблеми?
      Поливаш изпарителя с един горещ чайник вода и палиш.
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

      Коментар


        #4
        Вмомента и аз имам проблем с газовата и доколкото разбрах всички са така...Визирам самот ези с обикновенна газова с автоматичен превключвач...При теб проблема е че когато палиш сутрин на студено, изпарителя е замръзнал и подава към двигателя газта течна и това дави двигателя и шашка компютъра.Необходимо е преди това да запалиш на бензин, за да качи малко температурата на антифриза и да заработи коректно изпарителя !Като не ти работи на бензин е сериозен проблем! Ходи да ти го оправят, защото и на топло паленето на газ е голям проблем, може да ти изпукат колекторите много лесно!
        НЕ КЛИКВАЙ ТУК!
        И ЗА НИЩО НА СВЕТА НЕ КЛИКВАЙ ТУК!!!

        Codename: ФИЧО

        Коментар


          #5
          Кажи малко повече инфо за колата де!

          Коментар


            #6
            Plastex написа:
            nanobanano написа:
            Та въпроса ми е какво да правя че да пали сутрин,поне първия път след това нямам особени проблеми?
            Поливаш изпарителя с един горещ чайник вода и палиш.
            След това тая вода няма ли да пречи като карам ще замръзне в движение изпарителя?
            van_dal написа:
            Не виждам какъв проблем е да си палиш на бензин с изключен стъпков мотор просто като пуснеш педала на газта веднага ще гасне, но не виждам защо да не запали, подържаш 3-4 минути на оборот и обръщаш на газ. Друг вариант е носиш канче с топла вода и заливаш изпарителя, за да не замръзне веднага като пуснеш газта. Друг вариант е чакаш да се стопли на пролет, щом нямаш желание да си поддържаш колата няма да караш
            Няма нужда да се заяждаш с мен.Изключил съм стъпковото моторче понеже и на газ ми прави тези мизерии а на бензин изобщо не пали.Бензиновата също ми беше изгоряла в сервиз ми взеха 40 лв само за да ми кажат това и искаха още 300 лв за да ми я сменят.Е какво желание може да имаш?Смених си я сам за 60 лв пак не пали трябва да се изчистат дюзите ако е само от тях.Те само със желание не се чистат.Ама ти си се заяждай щом имаш желание..
            Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

            ZFA16000002608488

            ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

            Коментар


              #7
              qnisZ написа:
              Кажи малко повече инфо за колата де!
              Колата е от подписа ми Фиат Типо 1.4 моноинжекция 1991 година .
              Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

              ZFA16000002608488

              ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

              Коментар


                #8
                Това го видях но не знаех дали е моно или карб. Най добре е да си смениш кюча газ/бенз. *ако е автомата* с такъв за карборатор. При този тип ключове става почеряне на двигателя и паленето става по лесно. При положение че е по студено е добре да затоплиш изпарителя с малко топла вода също помага за паленето. Още едно нещо е да си смениш свещите *ако са по старички* също помага.

                Коментар


                  #9
                  С топла вода от бойлера запали от раз.Свещите съм ги смянал на скоро.Ключа не знам какъв ми е Мерси на всички
                  Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

                  ZFA16000002608488

                  ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

                  Коментар


                    #10
                    nanobanano написа:
                    След това тая вода няма ли да пречи като карам ще замръзне в движение изпарителя?
                    Няма да замръзне, нали като караш ще се стопли от охлаждащата течност- толкова горещ е, колкото и радиатора.
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                    Коментар


                      #11
                      nanobanano написа:
                      С топла вода от бойлера запали от раз.Свещите съм ги смянал на скоро.Ключа не знам какъв ми е Мерси на всички
                      Гледай да не олееш нещо по кабелите с тая вода, че после ще береш ядове много по-големи!
                      НЕ КЛИКВАЙ ТУК!
                      И ЗА НИЩО НА СВЕТА НЕ КЛИКВАЙ ТУК!!!

                      Codename: ФИЧО

                      Коментар


                        #12
                        Мерси за съветите а колкото до ключа къде мога да видя повече инфо?
                        Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

                        ZFA16000002608488

                        ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

                        Коментар


                          #13
                          Топлата вода не помагаше когато сутрин беше под -10 градуса и открих друг начин Отивам и пробвам да запаля 2 пъти със задържане по 2-3 сек. и след 10 минути пали без вода като часовник Дори и при минус 15 градуса нямах проблем,така няколко дни.А и не се мъчи нито стартера нито акомулатора Дано и за напред да е тъка
                          Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

                          ZFA16000002608488

                          ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

                          Коментар


                            #14
                            Нямаш ли обогатител?(мсиля че така се казваше)

                            Коментар


                              #15
                              SHB написа:
                              Нямаш ли обогатител?(мсиля че така се казваше)
                              Нямам си и на идея за какво говориш
                              Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

                              ZFA16000002608488

                              ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

                              Коментар

                              Working...
                              X