Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питанка за стъпковото моторче на метанова уредба

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питанка за стъпковото моторче на метанова уредба

    Проблема е, че пак ми падна акумулатора за нула време и имам сериозни съмнения в начина на свързване на това моторче и ламбда-контрола.Когато колата не е на контакт и без акумултор и сложа клемите на акумулатора това моторче сработва. Така ли трябва да е? Значи е вързано през акумулатора и мисля, че при лош контакт някъде това сработва когато си поиска на изгасена кола.Преди година поради кофти поставен ламбда-контрол леко го бях понапълнил с вода от локвите и поради тази причина дори без поставен ключ сработваше моторчето и понякога светеха лампичките на ключето за превключване бензин-метан. Сега обаче платката е суха и поставена както трябва с кабелите отдолу. Но след днешните ми опити за палене на колата забелязах, че 1-2 пъти когато не съм на контакт пак светеше лампичката на ключето в положение бензин. Някой има ли схема и начин на свързване на LANDI RENZO LAMBDA CONTROL SYSTEM A/1 V05?Мерси предварително!
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    #2
    Вероятноста да е то е малко, по принцип така трябва да се раздвижи за да хване степ. дефалт. :D

    Коментар


      #3
      Ясно че има някъде лош контакт. Но защо това моторче се връща по дефалт като сложа клемите и колата не е на контакт. Защо не са го направили като се даде на контакт и тогава. Препдолагам, че заради лошия контакт ламбда-контрола изпълнява процедура по ресетване и сработва моторчето. Намерих някаква мижава схема за свързване към голф. От голямата букса на ЛК: черен кабел към минус на акумулатора, червено-черен към + на акум, а червен кабел към + на ключа (или може би към бобината).
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #4
        Лабда контрола е захранен дирекно от +са. Това е мормално да си хваща стъпката понеже я е забравил когато не е захранен.

        Коментар


          #5
          Премири с мултицета колко ти е зареден акомулатора с извадени клеми после постави клемите и на изгасена кола премири пак ако ти дава по малко напрежение значи, че имаш отечка някъде по колата.
          Subaru B9 tribeca 3.0
          Peugeot 307 04
          Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
          Fiat Brava 1.6 16V 103

          Коментар


            #6
            Мисля, че правилно съм се съмнявал в ламбда-контрола. Днес след внимателно гледане под лупа открих един кондензатор на което крачето беше нагоряло или по-скоро като окислено и отчупено. На снимката е този тънкия светло-кафевия вляво от чипа. Ако е правил лек контакт нищо чудно моторчето да се е рестартирало и за около месец да ми сгъне акумулатора. Следобед ще ходя да го монтирам, меря за утечки, дали зарежда алтернатора и т.н.
            Прикачени файлове
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #7
              Използвам темата на колегата дано няма нищо противLANDI RENZO LAMBDA CONTROL SYSTEM A/1 V05Трябва ми схема за свързване на този ламбда контрол и инфо за обучението муБлагодаря предварително.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар

              Working...
              X