Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Инжекцион AG Zenit по време на студ.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Инжекцион AG Zenit по време на студ.

    Както знаете, при ГИ паленето става на бензин и след това прехвърля на газ дали на обороти+температура, само на температура или както е настроен ГИ. Вече 2-3 пъти подред на последък, при минусовите температури, ми се случи следното: давам на контак, бутонът на ГИ започва да мига (автоматичен режим), паля, електрониката на ГИ исписква още като въртя на стартер и изключва. След което аз ръчно, чрез натискане на бутона, минавам в автоматичен режим и вече всичко си е ОК.Та въпросът ми е дали това е опция на ГИ AG Zenit да го прави при ниски температури?
    Stop giving directions, just say "Follow me."
    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

    #2
    Да като падне акумолатора под определено напрежение се ресетва. Та с една дума провериси акумолатора. :D

    Коментар


      #3
      qnisZ написа:
      Да като падне акумолатора под определено напрежение се ресетва. Та с една дума провериси акумолатора. :D
      Тайно се надявах точно ти да ми отговориш. Yellow_Flash_Colorz_PDT_15 Хм...не бях се замислял за тази причина, но наистина АБ започва да дава фира... Thanks!
      Stop giving directions, just say "Follow me."
      Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
      Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

      Коментар


        #4
        При мен се появи същия проблем. ГИ-то ми е на поло-то. Също ми казаха, че акумулатора при палене му падал тока и компа на ГИ се рестартирал, но аз все още не съм мерил напрежението на акумулатора при палене. Но иначе нямам проблеми с него пали сутрин в студа от раз. Също незнам дали няма някъде кофти маса или де да знам та се получава така.

        Коментар

        Working...
        X