Значи, реших да си сложа газова уредба в типото, като се разбрах с един човек да я взема от него - втора употреба. Сложиха уредбата, но както после разбрах са направили грешката да сложат старата тръба (която отива от бутилката към двигатела). Още след като я сложиха се оказа че има запушване, от тръбата само капеше газ, а отзад от бутилката хвърчеше силно. В един друг сервиз мислех да ми сменят тръбата, но те казаха че няма нужда и само увариха тръбата и се отпуши. Колата почна да върви на газ, но това беше само за 4 дена. След това почна да не върви като хората и да придърпва. Помислих че е свършила газта и карах един ден на бензин, като на бензин нямаше проблеми. На другия ден сипах газ за 10 лева и колата вървеше още около 30 км, след което пак почна да прави същите проблеми на газ. Работата е там че като дадох на бензин няма никаква мощност. В момента на газ почти не иска да върви, а на бензин върви но много зле. Трябва да натискам педала на газта почти докрая за да върви колата. Затова се чудя какво може да е станало че да не иска да върви нито на бензин нито на газ като хората. Дали е възможно да е заради това че нямам ламбда сонда? Значи колата е направена с едно дигитално ключе вътре и като го сложа на "B" върви на бензин. Като го сложа на "C" колата пали на бензин и като дам газ да стане над 2000 оборота минава на "L" - газ. Копчето си работи и в момента е на бензин, но ви казвам че не върви добре.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблеми с газова уредба.
Collapse
X
-
Първо за бензина - моноинжекция ли си? Защото ако си моно непременно ще ти трябва симулатор на ламбда сондата. Пробвай един ресет на ECU-то (като откачиш акумулатора за 15 мин.) ако ти се оправи вървежа на бензин тичай за симулатор.Второ като си взел газова втора употреба направи ли си труда да дадеш изпарителя на майстор (задължително) да ти го почисти и да смени мембраните?FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
-
brat_John написа:Първо за бензина - моноинжекция ли си? Защото ако си моно непременно ще ти трябва симулатор на ламбда сондата. Пробвай един ресет на ECU-то (като откачиш акумулатора за 15 мин.) ако ти се оправи вървежа на бензин тичай за симулатор.Второ като си взел газова втора употреба направи ли си труда да дадеш изпарителя на майстор (задължително) да ти го почисти и да смени мембраните?
Коментар
-
mvmrik написа:Да, моноинжекция е, майстора ми каза че няма нужда от ламбда, а че трябва да вада минуса на акумулатора веднъж седмично за по 1 час и нямало да има проблеми...... Сега изключих акумулатора и след малко ще хода да вида има ли резултат.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
mvmrik написа:brat_John написа:Първо за бензина - моноинжекция ли си? Защото ако си моно непременно ще ти трябва симулатор на ламбда сондата. Пробвай един ресет на ECU-то (като откачиш акумулатора за 15 мин.) ако ти се оправи вървежа на бензин тичай за симулатор.Второ като си взел газова втора употреба направи ли си труда да дадеш изпарителя на майстор (задължително) да ти го почисти и да смени мембраните?TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
mvmrik написа:не е от това значи, като включих акумулатора положението е същотоFIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
За да не отварям отделна тема ще попитам тук нещо.Доколкото сванах четейки за газовите уредби то преминаването да работи двигателя на газ става след като той загрее.Тъй като работата ми се намира на 5 минути пеша от дома в който живея то двигателя въобще няма да загрее.При това положение тя ще работи на бензин.Ако е така то тогава няма полза от газова уредба.Пунтото ми е пълен инжекцион и понеже съм махнал катализатора ми се щеше да му сложа и газова но за такива кратки разтояния то ще работи пак само на бензини като че ли няма полза от газова.Какво бихте ми предложили??
Коментар
-
коцев написа:За да не отварям отделна тема ще попитам тук нещо.Доколкото сванах четейки за газовите уредби то преминаването да работи двигателя на газ става след като той загрее. Тъй като работата ми се намира на 5 минути пеша от дома в който живея то двигателя въобще няма да загрее.При това положение тя ще работи на бензин.Ако е така то тогава няма полза от газова уредба.Пунтото ми е пълен инжекцион и понеже съм махнал катализатора ми се щеше да му сложа и газова но за такива кратки разтояния то ще работи пак само на бензини като че ли няма полза от газова.Какво бихте ми предложили??Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Е коцев, това зависи от това какъв ти е ключа, при мен на инжекциона на Бравата е по температура и там обръща на газ при 70 гардуса, но в момента карам Голф-III с ловато ключ който обръща на газ при преминаване на 1500 оборота, а има и ръчни ключове. В твоя случай има смисъл от газ само ако успееш да сложиш обикновенна уредба и то с такъв ключ по обороти например. Междудругото на моето Пунто си слагах уредбата точно в Ловеч при един човек на име Слави с тел.0887816055, човека я направи много добре, карах 2 години без никакви проблеми и без нищо да пипам по уредбата, можеш да идеш да се консултираш при негоAlfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
коцев написа:За да не отварям отделна тема ще попитам тук нещо.Доколкото сванах четейки за газовите уредби то преминаването да работи двигателя на газ става след като той загрее.Тъй като работата ми се намира на 5 минути пеша от дома в който живея то двигателя въобще няма да загрее.При това положение тя ще работи на бензин.Ако е така то тогава няма полза от газова уредба.Пунтото ми е пълен инжекцион и понеже съм махнал катализатора ми се щеше да му сложа и газова но за такива кратки разтояния то ще работи пак само на бензини като че ли няма полза от газова.Какво бихте ми предложили??FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
brat_John написа:коцев написа:За да не отварям отделна тема ще попитам тук нещо.Доколкото сванах четейки за газовите уредби то преминаването да работи двигателя на газ става след като той загрее.Тъй като работата ми се намира на 5 минути пеша от дома в който живея то двигателя въобще няма да загрее.При това положение тя ще работи на бензин.Ако е така то тогава няма полза от газова уредба.Пунтото ми е пълен инжекцион и понеже съм махнал катализатора ми се щеше да му сложа и газова но за такива кратки разтояния то ще работи пак само на бензини като че ли няма полза от газова.Какво бихте ми предложили??Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Верно е че сервиза ми е на пет минути пеша от апартамента. Гаража ми е топъл и не пада под 16 градуса температурата вътре.Мен повече ми се налага с колата да ходя за части до магазините / телевизионен сервиз съм / през час през два та затова ми трябва да ми е под ръка.Но щом толкова много струва ще карам на бензин.Слави го знам и е много голям специалист. Той ми слага алармата на Мерцедеса и може да се консултирам и с него.Благодаря ви за бързите отговори. :D
Коментар
-
Е ако температурата ти е 16 градуса... ще палиш винаги на газAlfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар