Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вредно ли е превключването на газ в движение?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    The_Machine написа:
    Taкааам... оптимална температура... ами добре е мотора да е подминал поне 50-те градуса... поне при мен така си превключвам (газовата ми е обикновена дърта АГУ60 на търновския завод и е на 10 години , сега скоро за първи път сменях мембраните), но тук важи максимата колкото повече - толкова по-добре... важи и за газовите инжекциони , и за обикновените изпарители...Електрически - просто клапанът , който ти определя дали да пуска газ изпарителя или не е с електро-магнитен клапан , докато "вакуумните" имат една мембрана в повече и маркуче до колекторите или въобще до точка , от която може да се извлича вакуум от двигателя - палиш , вакуума засмуква мембраната и изпарителя започва да пуска газ.
    Мммммм даааа! Значи от отговора ти си вадя заключението, че въпросното придръпване е заради по студен двигател. Сигурно затова на газовия инжекцион на zgabrovski превключването става чак на 70 градуса и сигурно не се усеща въпросното придръпване. Остава да разчепкаме темата "Вредно ли е да палиш на скорост"? и може би от там ще излезе колко е вредно въпросното придръпване, когато забравиш сам да превключиш и това стане в движение.
    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

    Коментар


      #17
      "brat_JohnСигурно затова на газовия инжекцион на zgabrovski превключването става чак на 70 градуса и сигурно не се усеща въпросното придръпване.
      Да, изобщо не се усеща, и понеже ключа е под ръчната и диода не ми е пред очите по нищо друго не разбирам че колата е минала на газ.
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
      http://forum.fiat-bg.org

      Коментар


        #18
        Ами аз паля на скорост - колата като я оставям на паркинга я оставям на скорост , сутрин си натискам съединителя и паля Сега сериозно - превключването в движение не би трябвало теоретично (по моему скромно мнение) да вреди по никакъв начин на двигателя. Обикновено се препоръчва като се преминава от едното гориво към друго при инжекциите да се подаде повече газ , така че колата да не се задави поради моментното постъпване и на двата вида горива и преобогатяването на сместа и съответно да изгасне...
        Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
        София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21

        Коментар

        Working...
        X