Значи след няколкомесечни мъки най-после успях да отстраня проблема.А той беше че като карам примерно извънградско 30км на газ и паленето на бензин е невъзможно държи 500 оборта тресе се сичко се разпада и след 5 секунди гасне.Това на мотор 1.4 на браво.Решението е реле което прекъсва захранването към компютъра след изгасяне на мотора, при подаване на контакт сичко пак си тръгва.И така вече карам и си свиркам.И то паля и тръгвам без да чакам да се обучава и няма никакви проблеми.То не беше прекъсване на лам сонда то не бяха емулатори нищо не помогна.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как си реших проблема с трупането на грешки
Collapse
X
-
Re: Как си реших проблема с трупането на грешки
Ами защо пусна нова тема, а не отговори в страрата когато питаше за грешките.Когато ти разправяхме че не може да се кара с изключена сонда ти пак твърдеше че вече си ОК. И сега пак същото ама като тръгнеш на дълъг път пак ще ревнеш че разхода ти е бил голя. Аре със здраве.Понеже ме пита на Л.С. реших да ти отговоря тука като редактирам поста си. С това рестартиране на компа дето си го направил не си премахнал по никакъв начин проблема. Просто го криеш за известно време. На къси разтояния като караш става защото де факто компа ти не успява да влезе в авариен режим. Ама като се опнеш на дълго какво ще спираш и гасиш колата че да го рестартираш отново на всеки 50-100км. или ще продължиш да караш така. В такъв режим на работа нищо не е наред. Предвиден е само да можеш да се добереш до първия сервиз.Какво очакваш че ще имаш добре регулирана горивна смес при всички режими на работа. Ще имаш пълната мощност на двигателя и да не продължавам. По лесното е да беше махнал лампата на индикатора да не те дразни че свети. Що ми преценил че е сложена там само за украшение.Не знам как да ти го обясня по друг начин проблема ти.
-
Като спреш захранването на бордовия от акумулатора той не се рестартира веднага, а след 30мин. Аз имам абсолютно същия проблем с този двигател. Времето е студено вече и не искам да я мъча да пали на газ, въпреки че като завърти 3-4 пъти дори и непалена няколко дни, запалва. Лампичката за инжекциона не светва. Мисля си, че не се трупат грешки, а че бордовия комп запомня други стойности при работата на газ и при обръщане на бензин се чуди каква е тая манджа. В началото като сложих газовата уредба всичко си беше наред, ама с течние на времето нещата се промениха. Някакво решение на проблема или трябва да я мъкна на сервиз.Fiat Bravo 11'97
1.4 12V A/C
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар