Здр.Имам мн гаден проблем.Когато колата е седяла повече от 4-5 часа,след това не пали на газ.Колкото и да въртя не пали.Бутам колата и буквално на 1-вия метър пали на 2-3 предавка.Ако я изгася веднага след като я запаля с бутане пали като часовник.Това ми го правеше цяло лято и сега продължава а зимата не мога да искарам така като се има в предвид че на Бензин изобщо не работи но това е друга тема :D Колата е 1.4 моно-инжекция 91 годинаМоля някой да помогне
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето (Типо-газ)
Collapse
X
-
Колега, не мога да твърдя със сигурност, но е възможно контактния ключ при нашите коли да има дефект , който се проявява с износването на контактите и пластините му. Ако не си сигутрен в себе си, хвани някой , който малко разбира от токове. Сваля се панела над шофьорските крака с 5 винта. Сваля се на волана долната пластмаса с 2 винта отдолу. (може да вдигнеш волана в най-горно положение за по-лесно). Сега се вижда контакния клеморед. Вадиш двете клеми (после не могат да се объркат) и развиваш джаджата, която е с 2 малки винтчета. После се разглобява леко че е нащипки и човека с токовете знае какво да прави нататъкFIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
-
Ами на мен проблема ми е че върти ключа ама не пали иначе подава ток и върти стартера (докато не падне акомулатора :D )Иначе колата си показа магариите и днес ми изби антифриз от парното Имам съмнение само в един преходник от долният маркуч(влизат 2 маркуча) към парното предполагам и му сложих малко червен силикон и утре ще видя какво е станало.Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)
ZFA16000002608488
ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар