Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето (Типо-газ)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с паленето (Типо-газ)

    Здр.Имам мн гаден проблем.Когато колата е седяла повече от 4-5 часа,след това не пали на газ.Колкото и да въртя не пали.Бутам колата и буквално на 1-вия метър пали на 2-3 предавка.Ако я изгася веднага след като я запаля с бутане пали като часовник.Това ми го правеше цяло лято и сега продължава а зимата не мога да искарам така като се има в предвид че на Бензин изобщо не работи но това е друга тема :D Колата е 1.4 моно-инжекция 91 годинаМоля някой да помогне
    Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

    ZFA16000002608488

    ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

    #2
    Колега, не мога да твърдя със сигурност, но е възможно контактния ключ при нашите коли да има дефект , който се проявява с износването на контактите и пластините му. Ако не си сигутрен в себе си, хвани някой , който малко разбира от токове. Сваля се панела над шофьорските крака с 5 винта. Сваля се на волана долната пластмаса с 2 винта отдолу. (може да вдигнеш волана в най-горно положение за по-лесно). Сега се вижда контакния клеморед. Вадиш двете клеми (после не могат да се объркат) и развиваш джаджата, която е с 2 малки винтчета. После се разглобява леко че е нащипки и човека с токовете знае какво да прави нататък
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    Коментар


      #3
      Ами на мен проблема ми е че върти ключа ама не пали иначе подава ток и върти стартера (докато не падне акомулатора :D )Иначе колата си показа магариите и днес ми изби антифриз от парното Имам съмнение само в един преходник от долният маркуч(влизат 2 маркуча) към парното предполагам и му сложих малко червен силикон и утре ще видя какво е станало.
      Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

      ZFA16000002608488

      ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

      Коментар


        #4
        Да той ключа върти и дава ток на стартера, въпроса е че в същия този момент не подава ток на бобините. Затова ти пали при бутане а на стартер - не.
        FIAT BRAVO II 1.4 GPL
        FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
        FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
        FIAT UNO 1.5

        Коментар


          #5
          Ами най-вероятно е това и утре ще проверя.А с мултицед мога ли да разбера дали отива ток и как?Ако не направо свалям и давам на жичкаджията да видим кво ще каже.ПП:Нали това?
          Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

          ZFA16000002608488

          ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

          Коментар


            #6
            Свалих го и го зачистих идеално и никаква разлика няма.Пак неще да пали веднага.Като седи 15-20 мин. върта стартера и пали чак на 3-тата секунда (както и преди) а ако седи повече не пали.
            Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

            ZFA16000002608488

            ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

            Коментар

            Working...
            X