Здравейте колеги, бих искал да питам за какво служи така наречената намотка (което при мен представлява кабел увит около кабела от бобината до разпределителната капачка) и за какво е закачен другият му край на съответното кабелче? Проблема ми е там, че газовата ми е някаква турска и ми казаха че е възможно най-лошото изпълнение(несъм я слагал аз) .. Та тази сутрин като запалих, покарах на бензин докато сгрее колата и като понечих да сменя на газ колата угасна (наистина бутилката беше почти празна), но при повторно палене на бензин и превключване на газ, колата си стои на бенз. независимо от положението на копчето на превключвателя. При даден контакт превключвателя не светва в зелено(когато е за газ по принцип свети в зелено, а на контакт светва за малко и гасне) а се чува как сработва и изключва, като колата си пали на газ. П.С. направена е така че да пали и на газ и на бензин, като няма автоматичен превключвател в зависимост от оборотите .. Ще съм благодарен на всеки който има предположение. Първият ми въпрос е свързан с главният заподозрян за проблема, тъй като превключвателя се чува как работи, а не иска да превключи на газ и не свети.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няколко запитвания за газови уредби ?
Collapse
X
-
Тоя кабел дет е увит около кабела на буината е за индикация за работа на двигателя, понеже кат дадеш контакт има реленце в ключа което за момент отваря клапана на изпарителя (нали е електронен) и пуска малко газ, когато почнеш да въртиш на стартер ако ключа е в положение газ по тва кабелче ключа за газта получва инфо че мотора се върти и клапана на изпарителя пак отваря, по това кабелче газовата разбира че мотора работи за да държи клапана на изпарителя отворен. Незнам дали си забелязал но дори ключа да е включен на газ при загасена кола свети червено все едно е на бензин, в момента в които даваш контак ключа светка за секунди на газ и пак минава на червена светлина до момента в които не започнеш да въртиш на стартер чак тогава ключа светка зелено за газ докато запали колата и след това или докато не пуснеш ключа. Ако това при теб не се случва наи вероятно ключа е пътник. Огледаи тва кабелче дето е увито там около кабела на бубината да не се е размотало нещо, другия вариант е някои клапан за газ да не ти отваря, тея турските са големи мизерници.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
-
Slavi_Lancia написа:Тоя кабел дет е увит около кабела на буината е за индикация за работа на двигателя, понеже кат дадеш контакт има реленце в ключа което за момент отваря клапана на изпарителя (нали е електронен) и пуска малко газ, когато почнеш да въртиш на стартер ако ключа е в положение газ по тва кабелче ключа за газта получва инфо че мотора се върти и клапана на изпарителя пак отваря, по това кабелче газовата разбира че мотора работи за да държи клапана на изпарителя отворен. Незнам дали си забелязал но дори ключа да е включен на газ при загасена кола свети червено все едно е на бензин, в момента в които даваш контак ключа светка за секунди на газ и пак минава на червена светлина до момента в които не започнеш да въртиш на стартер чак тогава ключа светка зелено за газ докато запали колата и след това или докато не пуснеш ключа. Ако това при теб не се случва наи вероятно ключа е пътник. Огледаи тва кабелче дето е увито там около кабела на бубината да не се е размотало нещо, другия вариант е някои клапан за газ да не ти отваря, тея турските са големи мизерници.Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Оправил си се значиRenault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
deadairplane
-
deadairplane написа:един такъв ключ е супер евтин а пътя до Търново е доста. Защо просто не го отвориш и видип къде се е прекъснало?Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар