van_dal написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вдигнахме разхода 15/100 на 1.6
Collapse
X
-
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Вчера ходих при мойте майстори. разказах за какво става въпрос, главно за температурата на работа, защо толкова често се включва перката. оказа се че си работи нормално. включва и след 30сек охлажда и изключва. днеска сутринта беше доста студено и тръгна ли от светофар веднага пак стрелката явно проблема е в мен може би това с невървежа топла си е мое внушение, макр че майстора каза че е нормално да има лек спад с перка но все пак въпроса за разхода си остава за разхода ще видя пак сега какво ще покаже. възд филтър забравих да ги накарам да го погледнат. при първа възможност ще го отворя но е на 3300хил едва ли му има нещо. свещите играят ли роля за разхода, макар че ако има проблем би трябвало хептен да не върви?колега можеш ли да покажеш с снимка каде е този тройник да пробвам както казваш да направя, те газаджийте са до мен и да прецакам нещо за 10лв ще го оправят?Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
абе не ви знам как ги докарвате тези разходи, в софия естествено си зависи от трафика, но имам разход 10 само и единствено по празниците като няма никой навън или през нощта. при ежедневното шофиране по задръствания на този двг си е 13 и това е положението. а колата ми е ок, защото всеки уйк енд почти пътувам извънградско и лапа от 7.5 до 8Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:абе не ви знам как ги докарвате тези разходи, в софия естествено си зависи от трафика, но имам разход 10 само и единствено по празниците като няма никой навън или през нощта. при ежедневното шофиране по задръствания на този двг си е 13 и това е положението. а колата ми е ок, защото всеки уйк енд почти пътувам извънградско и лапа от 7.5 до 8Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
pakumba написа:абе не ви знам как ги докарвате тези разходи, в софия естествено си зависи от трафика, но имам разход 10 само и единствено по празниците като няма никой навън или през нощта. при ежедневното шофиране по задръствания на този двг си е 13 и това е положението. а колата ми е ок, защото всеки уйк енд почти пътувам извънградско и лапа от 7.5 до 8--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
това е винта на маркуча за газта от изпарителя до смесителя ,развиваш половин оборот или повече като запомняш колко ако се наложи да го върнеш .от опит се убедих че бедна смес не значи нисък разход.регулирането се прави на напълно загрял двигател ,развиваш винта четвърт или полвин оборот и пробваш как върви докато ти хареса .мойта от 15.5 доскоро сега е 9.8FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
янко написа:това е винта на маркуча за газта от изпарителя до смесителя ,развиваш половин оборот или повече като запомняш колко ако се наложи да го върнеш .от опит се убедих че бедна смес не значи нисък разход.регулирането се прави на напълно загрял двигател ,развиваш винта четвърт или полвин оборот и пробваш как върви докато ти хареса .мойта от 15.5 доскоро сега е 9.8Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
Ето това е винта, но внимателно с него, като почнеш да регулираш първо завий тройника, който е на маркуча след изпарителя докрай и го отвий 2 до 2,5 оборота и тогава вече пристъпваш към регулиране с винта на изпарителя, намаляш до толкова, че двигателя да почне да се мъчи и да трепти и после леко мм. по мм. отвиваш докато изравни оборотите, като трябва да се изчаква, понеже трява време за да се промени подаването към двигателя. После пробваш с плавно подаване на газ - не трянва да има замисляне, а да вървят плавно.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
van_dal написа:Ето това е винта, но внимателно с него, като почнеш да регулираш първо завий тройника, който е на маркуча след изпарителя докрай и го отвий 2 до 2,5 оборота и тогава вече пристъпваш към регулиране с винта на изпарителя, намаляш до толкова, че двигателя да почне да се мъчи и да трепти и после леко мм. по мм. отвиваш докато изравни оборотите, като трябва да се изчаква, понеже трява време за да се промени подаването към двигателя. После пробваш с плавно подаване на газ - не трянва да има замисляне, а да вървят плавно.FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
янко написа:пласмасовия ,с пружинката ,не го виждам хубаво но ми прилича на тройник .отвий го половин оборот и пробвай и ако трябва още малко .мембрани сменял ли си .брц е много добър избор.настройки се правят само на напълно загрял двгBrava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
янко написа:номер 2 е за стабилизиране на празния ход .изпарителя може да работи и когато 2 е завит напълно а празния ход се докарва от винта със вътрешния шестограм до ном 2Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
та.. днеска за първи път от мн време имах възможност на загряла кола да си играя с изпарителя. както ми казахте отвих с половин оборот номер 1 от снимката на мн добре загрял мотор. звука на двигателя не се промени, изфорсирах веднъж и загасих. сега като се прибирах колата вървеше по добре, не е внушение определно набираше прилично и с по-малко газ. сега оставя да видя как ще е разхода. днеска примерно пак засякох с пълна бутилка преди минавах (зимата) 185км а сега 162км !!!! значи мембраните не съм сменял 12 000км на газ въздушния филтър ще го сменя при първа възможност но тва време все нестигаBrava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар