Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вдигнахме разхода 15/100 на 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    van_dal написа:
    Защо не пробваш да засечеш разхода на бензин да не би и там да има проблем и да се окаже, че не е от газовата. Един приятел има браво със същия двигател и миналата зима му гореше по 15-16, докато през лятото в нормата около 9-10.
    Ами ако говорим за зимен разход във Велико Търново да споделя и моя с Браво 1,4 на 03 януари тази година в най големия сняг и чисто нови зимни гуми Nokian WR G2 без коментар с 9 литра 60 километра само градско и без жалене.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #17
      Вчера ходих при мойте майстори. разказах за какво става въпрос, главно за температурата на работа, защо толкова често се включва перката. оказа се че си работи нормално. включва и след 30сек охлажда и изключва. днеска сутринта беше доста студено и тръгна ли от светофар веднага пак стрелката явно проблема е в мен може би това с невървежа топла си е мое внушение, макр че майстора каза че е нормално да има лек спад с перка но все пак въпроса за разхода си остава за разхода ще видя пак сега какво ще покаже. възд филтър забравих да ги накарам да го погледнат. при първа възможност ще го отворя но е на 3300хил едва ли му има нещо. свещите играят ли роля за разхода, макар че ако има проблем би трябвало хептен да не върви?колега можеш ли да покажеш с снимка каде е този тройник да пробвам както казваш да направя, те газаджийте са до мен и да прецакам нещо за 10лв ще го оправят?
      Brava 103HP
      ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

      Коментар


        #18
        абе не ви знам как ги докарвате тези разходи, в софия естествено си зависи от трафика, но имам разход 10 само и единствено по празниците като няма никой навън или през нощта. при ежедневното шофиране по задръствания на този двг си е 13 и това е положението. а колата ми е ок, защото всеки уйк енд почти пътувам извънградско и лапа от 7.5 до 8
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #19
          pakumba написа:
          абе не ви знам как ги докарвате тези разходи, в софия естествено си зависи от трафика, но имам разход 10 само и единствено по празниците като няма никой навън или през нощта. при ежедневното шофиране по задръствания на този двг си е 13 и това е положението. а колата ми е ок, защото всеки уйк енд почти пътувам извънградско и лапа от 7.5 до 8
          Да колега, вече 12 000км с газовото показателите ми бяха като твойте 1:1 абсолутно !!! така до преди 2 седмици. посл 3 пълнения на разл места - 15 само в софия и почнах да се дразня и да чопля проблема
          Brava 103HP
          ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

          Коментар


            #20
            pakumba написа:
            абе не ви знам как ги докарвате тези разходи, в софия естествено си зависи от трафика, но имам разход 10 само и единствено по празниците като няма никой навън или през нощта. при ежедневното шофиране по задръствания на този двг си е 13 и това е положението. а колата ми е ок, защото всеки уйк енд почти пътувам извънградско и лапа от 7.5 до 8
            Софията е друга държава на мен във ВТ си ми гори 10л. макс. 11 газ и това е, но всичко си зависи от стила на каране. Аз на газджии вяра нямам и центровка си правя сам на ухо и до сега проблеми не съм имал грам, колата си върви супер и гори прилично.
            --Старата ръжда любов не хваща!--
            156 sportwagon 1,9 jtd 115
            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

            Коментар


              #21
              това е винта на маркуча за газта от изпарителя до смесителя ,развиваш половин оборот или повече като запомняш колко ако се наложи да го върнеш .от опит се убедих че бедна смес не значи нисък разход.регулирането се прави на напълно загрял двигател ,развиваш винта четвърт или полвин оборот и пробваш как върви докато ти хареса .мойта от 15.5 доскоро сега е 9.8
              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

              Коментар


                #22
                янко написа:
                това е винта на маркуча за газта от изпарителя до смесителя ,развиваш половин оборот или повече като запомняш колко ако се наложи да го върнеш .от опит се убедих че бедна смес не значи нисък разход.регулирането се прави на напълно загрял двигател ,развиваш винта четвърт или полвин оборот и пробваш как върви докато ти хареса .мойта от 15.5 доскоро сега е 9.8
                колега, при първа възможност (неделя ) ще си синимам изпарителя и ще пусна снимакта да ми покажеш кое точно да навивам, мисля че се сещам но да съм 100% . ще направя каквото казваш и ще пробвам, пък да видим! това ме заинтригува, май само по изпарителя не съм пипал в колата :P
                Brava 103HP
                ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                Коментар


                  #23
                  та ето ми изпарителя. кое трябва да въртя?
                  Прикачени файлове
                  Brava 103HP
                  ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                  Коментар


                    #24
                    Ето това е винта, но внимателно с него, като почнеш да регулираш първо завий тройника, който е на маркуча след изпарителя докрай и го отвий 2 до 2,5 оборота и тогава вече пристъпваш към регулиране с винта на изпарителя, намаляш до толкова, че двигателя да почне да се мъчи и да трепти и после леко мм. по мм. отвиваш докато изравни оборотите, като трябва да се изчаква, понеже трява време за да се промени подаването към двигателя. После пробваш с плавно подаване на газ - не трянва да има замисляне, а да вървят плавно.
                    Прикачени файлове
                    --Старата ръжда любов не хваща!--
                    156 sportwagon 1,9 jtd 115
                    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                    Коментар


                      #25
                      пласмасовия ,с пружинката ,не го виждам хубаво но ми прилича на тройник .отвий го половин оборот и пробвай и ако трябва още малко .мембрани сменял ли си .брц е много добър избор.настройки се правят само на напълно загрял двг
                      FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                      Коментар


                        #26
                        van_dal написа:
                        Ето това е винта, но внимателно с него, като почнеш да регулираш първо завий тройника, който е на маркуча след изпарителя докрай и го отвий 2 до 2,5 оборота и тогава вече пристъпваш към регулиране с винта на изпарителя, намаляш до толкова, че двигателя да почне да се мъчи и да трепти и после леко мм. по мм. отвиваш докато изравни оборотите, като трябва да се изчаква, понеже трява време за да се промени подаването към двигателя. После пробваш с плавно подаване на газ - не трянва да има замисляне, а да вървят плавно.
                        колега този винт е единствено за празен ход .по този начин най много съвсем да си разбута настройките
                        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                        Коментар


                          #27
                          янко написа:
                          пласмасовия ,с пружинката ,не го виждам хубаво но ми прилича на тройник .отвий го половин оборот и пробвай и ако трябва още малко .мембрани сменял ли си .брц е много добър избор.настройки се правят само на напълно загрял двг
                          дам имаш в предвид номер 1 нали. него ще го отвия половин оборот на загрял мотор като преди това ще отбележа каде е бил и после ще видя как е винчето на номер 2 за което пише колегата van_dal като ходих на финни настройки момчето него ръчкаше. нз за какво е но първо мисля да пробрам с номер 1 и да видя, след това ако няма промяна ще видя и него да пипна но там вече май ще е по сложно
                          Прикачени файлове
                          Brava 103HP
                          ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                          Коментар


                            #28
                            номер 2 е за стабилизиране на празния ход .изпарителя може да работи и когато 2 е завит напълно а празния ход се докарва от винта със вътрешния шестограм до ном 2
                            FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                            Коментар


                              #29
                              янко написа:
                              номер 2 е за стабилизиране на празния ход .изпарителя може да работи и когато 2 е завит напълно а празния ход се докарва от винта със вътрешния шестограм до ном 2
                              значи номер 2 няма да го пипам ще пробвам врътката с 1 и ще пиша за резултати
                              Brava 103HP
                              ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                              Коментар


                                #30
                                та.. днеска за първи път от мн време имах възможност на загряла кола да си играя с изпарителя. както ми казахте отвих с половин оборот номер 1 от снимката на мн добре загрял мотор. звука на двигателя не се промени, изфорсирах веднъж и загасих. сега като се прибирах колата вървеше по добре, не е внушение определно набираше прилично и с по-малко газ. сега оставя да видя как ще е разхода. днеска примерно пак засякох с пълна бутилка преди минавах (зимата) 185км а сега 162км !!!! значи мембраните не съм сменял 12 000км на газ въздушния филтър ще го сменя при първа възможност но тва време все нестига
                                Прикачени файлове
                                Brava 103HP
                                ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                                Коментар

                                Working...
                                X