Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Решение на проблем...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Решение на проблем...

    Не зная дали тук му е мястото да пиша по този въпрос но смятам че ще е полезно за всички да го знаят . Имах проблем с газовото.Нямаше мощтност на високи обороти.На каквато и предавка да съм колата ускоряваше само до половин отворена дроселова клапа след това ако продължа да натискам газта колата се спъва сякаш не и стигагаз.В началото мислех че езапушен газовия клапан или повреден нещо изпарителя и точно щях да го разглобявам човека който ми сложи газовото ми подсказа причината за невървенето на темпрата.Оказа се поплавъка на казовата бутилка. Като се развие и извади от бутилката отдолу където излиза сондата има три болчета които се бяха развили и даже едното е паднало в бутилката.По този начин половината газ се е връщала отново в бутилката.Затегнах болчетата и сега колата си върви нормално на газ.

    #2
    За каква марка газова уредба става въпрос? Или по-точно марката на поплавъка. Питам, защото е възможно поплавъка да не е от марката на изпарителя.
    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

    Коментар


      #3
      brat_John написа:
      За каква марка газова уредба става въпрос? Или по-точно марката на поплавъка. Питам, защото е възможно поплавъка да не е от марката на изпарителя.
      И изпарителя и поплавъка са ловато.

      Коментар


        #4
        mark72 написа:
        brat_John написа:
        За каква марка газова уредба става въпрос? Или по-точно марката на поплавъка. Питам, защото е възможно поплавъка да не е от марката на изпарителя.
        И изпарителя и поплавъка са ловато.
        Абе май тези Ловато правят мизерии - имам предвид поплавъците с цялата система покрай тях
        FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
        ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

        Коментар


          #5
          Аз също имах един такъв проблем с Lovato.Преди няколко години ходих до морето с една Корса. След около 100 км спря да върви на газ.Като отворих багажника гледам половината бутилка в скреж (температурата на въздуха беше около 40С) !!!Притесних се и карах само на бензин докато се върнем.Като отидох в сервиза момчетата свалиха бутилката и започнаха да цъкат с език и да викат където и който се сетят да гледа - такова нещо нямало.Цялата карантия от бутилката (поплавък, сонда ...) беше се откачила и беше на дъното на бутилката.По този начин самата бутилка се е опитвала да играе изпарител и за това замръзваше. Така поне ми го обясниха.Истината е, че този който я е монтирал си беше оставил ръцете. Освен този случай в рамките на гаранцията шините, които държат бутилката се късаха два пъти.
          Tipo 1.6 [149C2046]

          Коментар


            #6
            Като отворих багажника гледам половината бутилка в скреж (температурата на въздуха беше около 40С) !!! Да това е признака цялата бутилка се заскрежава.

            Коментар

            Working...
            X