Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно каква газова уредба да сложа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос относно каква газова уредба да сложа

    Въпроса ми е имам Фиат Браво 1,6 16в 103 коня пална инжекция.та газовата уредба задалжително ли трябва да е с газов инжекцион или може и обикновена.Благодаря предварително.
    OPEL CORSA 1,3 cdti 2008 6/100

    SEAT IBIZA 1,9 TDI 2000г 4.5 /100

    FIAT BRAVO 1,6 16v 103 2000г The Pover Sell АГУ 7,5/100

    #2
    Желателно е да с газов инжекцион. Пак зависи с какви колектори ти е колата, ако е преди 1998 г. е с метални там става с обикновенна, а ако е на 1998 г. е с пласмасови и там е желателно да е с газов инжекцион макар, че съм виждал и с обикновенна газова.
    Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

    Коментар


      #3
      моята е 200- та, значи трябва задължително с газов инжекцион, а някаква цена ориетировачна да знаеш
      OPEL CORSA 1,3 cdti 2008 6/100

      SEAT IBIZA 1,9 TDI 2000г 4.5 /100

      FIAT BRAVO 1,6 16v 103 2000г The Pover Sell АГУ 7,5/100

      Коментар


        #4
        Абе мисля, че около 1200 лв. ще те ти стигнат. Не съм много сигурен, нека и други колеги се изкажат.
        Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

        Коментар


          #5
          Няма значение какъв е колектора и в двата случая може да има гърмежи.На този мотор принципно се слага обикновенна уредба даже и без никви емулации.В зависимост от това колко си готов да дадеш цените са от 400 до 1800 (може и 5000 за течна фаза).

          Коментар


            #6
            Еее ти го оправи човека 5000лв. та то колата не е толкова. :D

            Коментар


              #7
              qnisZ написа:
              Еее ти го оправи човека 5000лв. та то колата не е толкова. :D
              Якооо 5000лв.
              Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

              Коментар


                #8
                qnisZ написа:
                Еее ти го оправи човека 5000лв. та то колата не е толкова. :D
                Мисля че доста сме обсъждали темата колко струва АГУ-то То е според джоба - колкото повече можеш да отделиш , толкова по хубава уредба си слагаш.Исках да отбележа че има оптимални варианти по за 600 кинта които биха си вършили перфектно работата.

                Коментар


                  #9
                  Да точно, цената на една уредба струва толкова колкото е готов да плати клиента. Мен като ме питат колко ще е урдбата ги питам колко могат да отделят за нея и му правя оптимален вариянт. :D

                  Коментар


                    #10
                    npace написа:
                    Няма значение какъв е колектора и в двата случая може да има гърмежи.На този мотор принципно се слага обикновенна уредба даже и без никви емулации.В зависимост от това колко си готов да дадеш цените са от 400 до 1800 (може и 5000 за течна фаза).
                    Точно па на тоя мотор без имулатори малко не ми се връзва, За гърмежи с газов инжекцион до сега не съм чул, се едно ти гръмне на бензин, няма да обяснявам що. Може и с обикновена газова но с хубави клапи за гърмежи на всяка една от тръбите и отделно още една преди дроселклапата! + много важния хубав имулатор на ламбда и на дюзи инак ша има ядове, не че така няма да има ама не толкова големи. Аз избрах ГИ и мога да кажа че съм доволен, но има един голям недостатък за да пипнеш нещо по ГИ ти трябва софт и кабели и компютър така че все кат стане нещо трябва да ходиш на спец сервиза, а на обикновената газова и сам моиш си бъзикаш. НО все пак ГИ си е ГИ не очакваи нисък разход ( равен на бензиновия) или пък кои знае колко да върви повече от обикновената газова, но пък мотора се държи много стабилно няма проблеми с оборотите няма проблеми с лошо изгаряне (богата - бедна смес)и въобще ГИ си е една истинска интелигентна газова, така че сам прецени според джоба.
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #11
                      Добре де,човека е с пластмасови колектори...ако се получи фал колко пари е един колектор? Yellow_Flash_Colorz_PDT_22 Иначе газовия инжекцион си е хубава работа Yellow_Flash_Colorz_PDT_08
                      Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                      Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                      Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                      Коментар


                        #12
                        Re: Въпрос относно каква газова уредба да сложа

                        zara_izrod написа:
                        Въпроса ми е имам Фиат Браво 1,6 16в 103 коня пална инжекция.та газовата уредба задалжително ли трябва да е с газов инжекцион или може и обикновена.Благодаря предварително.
                        Сложи си газова с ламбда контрол! Цена - предполагам около наполовина в сравнение с газов инжекцион; разход, динамика - почти като с газов инжекцион... Емулатор на дюзите - сложи и него! Я виж какво ти е писал колегата gnis ... и ... иди при него. Ако искаш да нямаш проблеми и да намериш оптималното решение
                        BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                        Среден разход на газ

                        Коментар


                          #13
                          ей колеги

                          Коментар


                            #14
                            npace написа:
                            qnisZ написа:
                            Еее ти го оправи човека 5000лв. та то колата не е толкова. :D
                            Мисля че доста сме обсъждали темата колко струва АГУ-то То е според джоба - колкото повече можеш да отделиш , толкова по хубава уредба си слагаш.Исках да отбележа че има оптимални варианти по за 600 кинта които биха си вършили перфектно работата.
                            недей така бе колека и от скъпите работи има боклуци ’’големи’’ ,а има и за 450лв където работи без грешка.И никакъж проблем няма да има с обикновенна газ стига да се сложат клапи

                            Коментар


                              #15
                              Slavi_Lancia написа:
                              npace написа:
                              Няма значение какъв е колектора и в двата случая може да има гърмежи.На този мотор принципно се слага обикновенна уредба даже и без никви емулации.В зависимост от това колко си готов да дадеш цените са от 400 до 1800 (може и 5000 за течна фаза).
                              Точно па на тоя мотор без имулатори малко не ми се връзва, За гърмежи с газов инжекцион до сега не съм чул, се едно ти гръмне на бензин, няма да обяснявам що. Може и с обикновена газова но с хубави клапи за гърмежи на всяка една от тръбите и отделно още една преди дроселклапата! + много важния хубав имулатор на ламбда и на дюзи инак ша има ядове, не че така няма да има ама не толкова големи. Аз избрах ГИ и мога да кажа че съм доволен, но има един голям недостатък за да пипнеш нещо по ГИ ти трябва софт и кабели и компютър така че все кат стане нещо трябва да ходиш на спец сервиза, а на обикновената газова и сам моиш си бъзикаш. НО все пак ГИ си е ГИ не очакваи нисък разход ( равен на бензиновия) или пък кои знае колко да върви повече от обикновената газова, но пък мотора се държи много стабилно няма проблеми с оборотите няма проблеми с лошо изгаряне (богата - бедна смес)и въобще ГИ си е една истинска интелигентна газова, така че сам прецени според джоба.
                              да ти кажа можеш само да се молиш твоята кола да не почне да гърми и на бензин,не си чувал но може да видиш

                              Коментар

                              Working...
                              X