Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Идея, която може да се окаже полезна...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Идея, която може да се окаже полезна...

    Хрумна ми една идея, която може да се окаже решение на два важни проблема за колите с газова уредба:- обедняването на сместта поради надуването на въздух при високи скорости.- високият разход при замърсен или некачествен въздушен филтър.Идеята я описах подробно във форума на dir.bg за газови уредби, но пиша и тук защото мисля че може да е интересно за някой.Най-вероятно ще я изпробвам, но малко по-късно.Четете ето тук: http://clubs.dir.bg/showthreaded.php...sed&sb=5&part=Поздрави
    Fiat Ritmo 105TC
    1600cc 105к.с.

    #2
    Това се прави на турбо моторите , но не зная дали ще върши работа на атмосферка...
    Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
    София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21

    Коментар


      #3
      The_Machine написа:
      Това се прави на турбо моторите , но не зная дали ще върши работа на атмосферка...
      Еееех, пък аз се кълнях в теб, че ще се изкажеш категорична Да става или Не не става.
      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
      Нека Силата на бъде с Нас...

      Коментар


        #4
        Не знам как е при карбураторните, но за моноинжекцията мисля, че този въпрос също не стои. Като гледам къде е заврян входящия маркуч си мисля, че каквото си дръпне двигателя като въздух - това е.
        FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
        ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

        Коментар


          #5
          Турбо моторите се правят така, защото иначе не става въобще - разликите в наляганията са твърде големи. При атмосферните мотори, разликите в наляганията са малки и системата като цяло работи - просто се приема, че налягането при смесителната плочка е равно на атмосферното с достатъчна точност. Да, да ама не - именно тези смущаващи фактори може и да не могат да направят системата съвсем неработоспособна, но със сигурност влияят на състава на горивната смес при различни режими на двигателя, и при замърсяване на въздушният филтър.
          Fiat Ritmo 105TC
          1600cc 105к.с.

          Коментар


            #6
            Подобно изпълнение съм го виждал направено на Пасат 2.0 16 и си работеше без проблем но до колко е ефективно не мога да кажа нищо може би опита ще покаже виждал съм доста модели изпарители при които не е проблем да се навие щуцер и да се свърже но на някои модели ще е по трудничко

            Коментар


              #7
              kiro_of_the_day написа:
              The_Machine написа:
              Това се прави на турбо моторите , но не зная дали ще върши работа на атмосферка...
              Еееех, пък аз се кълнях в теб, че ще се изкажеш категорична Да става или Не не става.
              Аз да не съм Господ , че да се изкавзам категорично - не съм пробвал не съм казал Трябва да се пробва , да се измери и да се каже Да , има резултат, но в положителна насока , Да , има резултат в отрицателна насока , Не , няма резултат...Тъй де
              Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
              София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21

              Коментар


                #8
                Re: Идея, която може да се окаже полезна...

                johnfound написа:
                Хрумна ми една идея, която може да се окаже решение на два важни проблема за колите с газова уредба:- обедняването на сместта поради надуването на въздух при високи скорости.- високият разход при замърсен или некачествен въздушен филтър.Идеята я описах подробно във форума на dir.bg за газови уредби, но пиша и тук защото мисля че може да е интересно за някой.Най-вероятно ще я изпробвам, но малко по-късно.Четете ето тук: http://clubs.dir.bg/showthreaded.php...sed&sb=5&part=Поздрави
                Здравей колега!Прочетох с интерес почти целия форум, някои неща са ми неясни, но то е от нивото на компетентност Исках да питам какво показва експеримента 2 месеца по-късно? Гледам, че през януари си констатирал по-нисък разход - сега как е? Според теб заслужава ли си упражнението или ще чакаме пролетта за по-категоричен отговор?
                Bravo 1.8 GT - ама много върви това чудо!

                Коментар


                  #9
                  Ами като стане еднакво налягането от двете страни на мембраната как тя ще деиства? Или нещо не съм разбрал....
                  125s/1600ccm/100ps

                  Коментар


                    #10
                    FIAT 125s написа:
                    Ами като стане еднакво налягането от двете страни на мембраната как тя ще деиства? Или нещо не съм разбрал....
                    Налягането няма да стане еднакво от двете страни на мембраната, защото смесителната плочка създава разреждане сама по себе си и това разреждане зависи само от скоростта на преминаващият през плочката въздух.
                    Fiat Ritmo 105TC
                    1600cc 105к.с.

                    Коментар


                      #11
                      Re: Идея, която може да се окаже полезна...

                      johnfound написа:
                      Хрумна ми една идея, която може да се окаже решение на два важни проблема за колите с газова уредба:- обедняването на сместта поради надуването на въздух при високи скорости.- високият разход при замърсен или некачествен въздушен филтър.Идеята я описах подробно във форума на dir.bg за газови уредби, но пиша и тук защото мисля че може да е интересно за някой.Най-вероятно ще я изпробвам, но малко по-късно.Четете ето тук: http://clubs.dir.bg/showthreaded.php...sed&sb=5&part=Поздрави
                      Без да съм чел форума , си мисля, че няма да се получи - иначе отдавана да беше приложено!В смукателния колектор, зад филтъра се създава подналягане в зависимост от отварянето на дроселовата клапа и ако това се приложи върху мембраната вместо атмосферно налягане?!?Може би вьпроса е за форума на газаджиите....

                      Коментар

                      Working...
                      X