Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Газова инсталация?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ако ти е непосилен, защо не се замислиш за слагане на ГИ на изплащане?тук в Пд поне на три места го предлагат така?сигурно и при вас ще има къде да е на изплащане.Така със спестените левчета от бензин ще изплащаш ГИ-то

    Коментар


      #17
      Re: Газова инсталация?

      Plastex написа:
      Ако беше Варна веднага щях да те насоча къде да поставиш една Ловато уредба, никакви инжекциони или оскъпяващи истории, стига да не ти е пластмасов всмукателния колектор, че доколкото знам тогава си само за газов инжекцион. Не се отнасяй, а веднага я поставяй, до пролетта ще си и избил парите. 25 г. съм на газ, а преди това баща ми поне още 15г, взема ли кола, първото нещо е газовата уредба, даже преди номерата Да не ти пука от гърмежи, има си "кихалки" които предотвратяват грозната гледка от разцепени пластмаси .
      Това звучи обнадеждаващо! Малко подробности относно надеждност и евентуалните проблеми!? Не може да няма и в София някой майстор. Бих дошъл и до Варна, но после поддръжката ще е тегава.
      Fiat PUNTO 75 SLX

      Коментар


        #18
        Re: Газова инсталация?

        kesten написа:
        Plastex написа:
        Ако беше Варна веднага щях да те насоча къде да поставиш една Ловато уредба, никакви инжекциони или оскъпяващи истории, стига да не ти е пластмасов всмукателния колектор, че доколкото знам тогава си само за газов инжекцион. Не се отнасяй, а веднага я поставяй, до пролетта ще си и избил парите. 25 г. съм на газ, а преди това баща ми поне още 15г, взема ли кола, първото нещо е газовата уредба, даже преди номерата Да не ти пука от гърмежи, има си "кихалки" които предотвратяват грозната гледка от разцепени пластмаси .
        Това звучи обнадеждаващо! Малко подробности относно надеждност и евентуалните проблеми!? Не може да няма и в София някой майстор. Бих дошъл и до Варна, но после поддръжката ще е тегава.
        А, не може да няма добри и в София, поне и за Пловдив знам човек, когото хвалят колеги, и знам , че с право, Слави Шишков от форум Рено няма да ме посрами, че го препоръчавам Няма проблеми, а откъм надеждност... Палил съм се и с кола на бензин, то като има да стане, няма накъде, а на газ досега не съм имал никакви инциденти, просто избягвам разни евтини /турски/ уредби, или поне отговорните детайли по тях. Ловато е по-подходящо от БРЦ за малък двигател, поогледай теми с хвалби за софиянец газаджия, и не се бави никак, няма да ме споменаваш с лошо, ще видиш Друго е да не ти е проблем цената на която се возиш, бързо се избива и после всички пътища са пред теб на цена под 10 ст на километър. А в задръстванията...Бензина заминава толкова безполезно, колкото и газта, само дето... Всеки знае. Бутилката от 25 литра е достатъчна, газостанции дал господ, слагаш я прилепена към някой от калниците, за да ти остане свободен багажник за возене на хладилници разни и управляваш. Нема’а ти пука!
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

        Коментар


          #19
          Как да разбера дали всмукателния колектор е пластмасов?
          Fiat PUNTO 75 SLX

          Коментар


            #20
            Re: Газова инсталация?

            Plastex написа:
            слагаш я прилепена към някой от калниците, за да ти остане свободен багажник за возене на хладилници разни и управляваш.
            Тва беше добро...Аз също съм с обикновена газова Ловато и проблеми кой знае какви нямам,освен запушените вече дюзи,ама за тях аз съм си виновен

            Коментар


              #21
              Запушени от какво? И какво следва от това?
              Fiat PUNTO 75 SLX

              Коментар


                #22
                kesten написа:
                Как да разбера дали всмукателния колектор е пластмасов?
                Завърти се покрай газаджии /уж за оферта/, нека го погледнат, ще кажат какъв е , или дай снимка на мотора тука, вижда се- от едната страна излизат изпускателните-задължително метални към ауспуха, от другата на двигателя - метални или не дай си боже пластмасови. А за дюзите , сигурно колегата не е пускал на бензин от как е монтирал газовото, на 1000км 100 е добре да са на бензин /бе и 50 стигат, ааа-ма де-де!/ , за да не се занемаряват системите за бензин.
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                Коментар


                  #23
                  Plastex написа:
                  А за дюзите , сигурно колегата не е пускал на бензин от как е монтирал газовото, на 1000км 100 е добре да са на бензин /бе и 50 стигат, ааа-ма де-де!/ , за да не се занемаряват системите за бензин.
                  Това е причината,признавам .Върви и пали перфектно на газ и за това не съм я карал на бензин.От няколко седмици обаче почнах да и пускам по малко и тенденцията е към изчистване,за всеки случай ще си занеса дюзите да ми ги изчистят

                  Коментар


                    #24
                    kesten написа:
                    Запушени от какво? И какво следва от това?
                    Аз пък съм с "обикновен" :D Газов инжекцион Фобос и всички знаят че нямам никакви проблеми, даже нямам запушени дюзи Горещо ти го препоръчвам пред обик. газова уредба. Интересното е едно нещо , всички колеги с газова уредба изказват само хвалби че ставало и нямало никакви проблеми и т.н.т.... А тези които са с ГИ си мълчат явно незнаят същноста на думата проблем с ГИ за това реших да ги отсрамя в темата :D
                    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                    Коментар


                      #25
                      Някак не върви на кола за 3000 да сложа за 1500 ГИ.....Даже 3к ми излезе с газовата и регистрацията ама тва е друга тема .Никой не отрича,че по доброто е инжекциона (най-добре си е на бензин де то тва всеки го знае) от колкото изпарители мизпарители и разни такива..

                      Коментар


                        #26
                        Sash0 написа:
                        Някак не върви на кола за 3000 да сложа за 1500 ГИ.....Даже 3к ми излезе с газовата и регистрацията ама тва е друга тема .Никой не отрича,че по доброто е инжекциона (най-добре си е на бензин де то тва всеки го знае) от колкото изпарители мизпарители и разни такива..
                        Аз мисля по друг начин , Не съм дал 7к лв. за немска кочина а съм спестил с покупката на Мареа-та 2к лв. и съм ги инвестирал в ГИ :D Така ги мисля аз нещата но това си е мое мнение
                        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                        Коментар


                          #27
                          Хахаахах и тва е добро мнение,уважавам го .Аз мойта я взех на инат на всички дето ми казваха ти от кон на магаре искаш да се качиш - имах гоуф3 Gt..... В последствие се оказа обратното,ноооо на Ганьо иди му обяснявай.Айде стига спам ,лека вечер .

                          Коментар


                            #28
                            Мда. Явно ГИ си е ГИ. Много кинти ще отидат, но дано има полза. Така колата ще стане непродаваема Или ще стане "подарена"
                            Fiat PUNTO 75 SLX

                            Коментар


                              #29
                              Atanas71 написа:
                              Sash0 написа:
                              Някак не върви на кола за 3000 да сложа за 1500 ГИ.....Даже 3к ми излезе с газовата и регистрацията ама тва е друга тема .Никой не отрича,че по доброто е инжекциона (най-добре си е на бензин де то тва всеки го знае) от колкото изпарители мизпарители и разни такива..
                              Аз мисля по друг начин , Не съм дал 7к лв. за немска кочина а съм спестил с покупката на Мареа-та 2к лв. и съм ги инвестирал в ГИ :D Така ги мисля аз нещата но това си е мое мнение
                              Колега аз си сложих газовото през месец Април , горе долу и ти тогава.Аз сега съм на 12000 км и единственото нещо което съм правил е да сипвам газ и да карам.Мога да ти обадя и разход веднага , стига да искаш да го чуеш А може и да дойдеш да покараш да видим дали ще усетиш разликата.Айде да не задълбаваме темата кой са бил прецакал щото мисля че споменах смисъла от АГУ за 2000 лева на кола която струва 4000 Не искам да те засягам но една мареа 2000 година струва 4000 лв. в момента.Едно HGT като моето можеш да си набавиш пак за тези пари горе долу.Как да дам 2000 кинта за ГИ?Ако искаш спор ела до Пловдив или дугия път аз като идвам до Карлово (понеже мисля че ти беше от там) ще сменим колите за по 1 кръгче да направиш сравнението.

                              Коментар


                                #30
                                npace написа:
                                Atanas71 написа:
                                Sash0 написа:
                                Някак не върви на кола за 3000 да сложа за 1500 ГИ.....Даже 3к ми излезе с газовата и регистрацията ама тва е друга тема .Никой не отрича,че по доброто е инжекциона (най-добре си е на бензин де то тва всеки го знае) от колкото изпарители мизпарители и разни такива..
                                Аз мисля по друг начин , Не съм дал 7к лв. за немска кочина а съм спестил с покупката на Мареа-та 2к лв. и съм ги инвестирал в ГИ :D Така ги мисля аз нещата но това си е мое мнение
                                Колега аз си сложих газовото през месец Април , горе долу и ти тогава.Аз сега съм на 12000 км и единственото нещо което съм правил е да сипвам газ и да карам.Мога да ти обадя и разход веднага , стига да искаш да го чуеш А може и да дойдеш да покараш да видим дали ще усетиш разликата.Айде да не задълбаваме темата кой са бил прецакал щото мисля че споменах смисъла от АГУ за 2000 лева на кола която струва 4000 Не искам да те засягам но една мареа 2000 година струва 4000 лв. в момента.Едно HGT като моето можеш да си набавиш пак за тези пари горе долу.Как да дам 2000 кинта за ГИ?Ако искаш спор ела до Пловдив или дугия път аз като идвам до Карлово (понеже мисля че ти беше от там) ще сменим колите за по 1 кръгче да направиш сравнението.
                                Е ми 26к здрава езда ГИ ми струва 1100лв. стига с тия 2000лв. Декември 2007 г. я купих тогава бяха по толкова хубавите тези като моята дето само караш :D , но и тогава се намираха кочини даже по 3500лв. Така че неме открехвай на цени незнаеш с какво се занимавам пък и нети трябва , айде със здраве и нищо лично . Омазахме темата на човека но добре е че разбра предимствата на ГИ пред обик.газова защото ядовете които може да му стовари такава уредба....... в крайна сметка всички стигат до извода че "Козата иска пръч"
                                Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                                Коментар

                                Working...
                                X