Значи, проблема е следния: колата превключва на газ на 30 градуса и всичко е ок, работи като часовник и се движи добре, но когато загрее на 90 градуса, което си е нормална работна температура, започва да губи мощност на газ и да придърпва. Ходих при хората, които го слагаха, но те не можаха да локализират проблема. Т.е. смениха филтъра и температурния датчик, но нещата не се подобриха. Когато си я взимах всичко изглеждаше наред, но може би не беше чак толкова топла. Като я пробвах ми се стори добре, но като влязах в задръстванията, пак почна да си прави старите проблеми. Според майсторите, на компютъра не излизал проблем. Интересно в случая е, че на ниски обороти си работи нормално, както и на празен ход. Проблема се проявява като я натисна. Тия дни пак ще ходя да досаждам на майсторите, но ще съм благодарен за насоки на какво да им обърна внимание. А, още нещо, май не го прави винаги, защото сутринта най-нормално си отидох на работа, но на връщане ми разказа играта и накрая се принудих да си включа на бензин и да се прибера. Проблема се появи, след като колата претърпя интервенция по смяна на термостат, реостат, гарнитура глава и датчик на хол. Преди да влезе в сервиза всичко беше ок, на излизане не бачкаше добре на газ...Ще бъда благодарен за всякакви насоки.Още нещо се сетих, съществува ли възможност да се премине от една система ГИ към друга и какво следва да се смени при прехода? Ясно е, че ако се смени всичко, проблем не може да има, но въпроса ми е, дали мога да мина към друга система, сменайки само компа, компа + инжекторите, компа + изпарителя и т.н. Дано ме разбрахте... Идеята ми е да си сменя уредбата, защото се оказва, че сегашната ми система е супер рядка и никой не разбира от нея, включително хората, които я сложиха, а това ме притеснява... Системата е Bluetronic.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странни проблеми с газов инжекцион
Collapse
X
-
Това е системата.http://bluetronic.info/index-en.php?&action=mountShit happens, sometimes...
Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
Marea 1.8 HLX - червена като аватара
Коментар
-
Само компа и инжекторите и ключа за превключване, дори можеш да минеш и без смяна на инжектори ако намериш друга такава система която работи с същите омове електромагнити на инжекторите.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар