Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за ламбда контрола.....
Collapse
X
-
deadairplane
-
ППХ не е за икономия, от него икономия едва ли се прави (поне не и такава, която да се усети). За удобство е.А това с клапана е умряла работа, точно както си мисля, заради интерността (по-горе подробно е описано какво ще се случи при спиране на клапана от изпарителя). Най-ефективно според мен би било на ламбда контрола да се подава затварящ сигнал. Следи се сигнала от ЕКУ-то, и се подава когато е нужно напрежението, което затваря ламбда контрола. След натискане на педала, сигнала за затваряне спира, и ламбда контрола започва да си се управлява както си му е реда - според ламбда сондата (преди това пак ще се опитва, но затварящото напрежение ще е достатъчно за да не му оказва влияние сигнала от ламбда сондата). Това на теория. на практика... някой практик да каже"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
van_dal написа:Yavor къде са ти предлтагали такава система и горе-долу каква е била цената. Това, което описваш е точно каквото ми трява, за да направя уредбата максимално ефективна. Варианта е да разпиатам по нашите газаджии, ама те са бая изостанали с материала и едва ли ще са чували за такова уст-во.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
deadairplane написа:Synthy написа:Обаче пък... тогава май ще се получи инертност, нали?Yavor написа:Помислете - ако се спре газта от клапана - в изпарителя остава газ която изгаря и после като се подаде газ трябва макар и минимално време за да се напълни.Най вероятно ефекта ще е придърпване при подаване на газ.Според мен може да стане чрез клапан, но монтиран след изпарителя - между ламбда контрола и плочката.Само ме притеснява реакцията на самия ламбда контрол, който ще продължи да взема инфо от ламбда сондата и ще се опитва да обоготява сместа като отваря допълнително - т.е. като тръгне газта ще има момент на задавяне.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
deadairplane написа:... в крайна сметка при почти двойно по ниска цена на газта в сравнение с тази на бензина, дали не издребнявате в желанието си за икономии? Като искате, чак такива икономии има ГИ, за тази работа. Айде стига, това вече е прекалено дребнаво.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
deadairplane
-
мисля, че при 1,8 е като при 1,6 въздуховода. не съм чел внимателно темата, но ква мощност губило? единствената и то теоритична загуба на мощност е, че ако махнеш тръбата ще смуче по-топъл въздух, ама за мен тва е пренебрежително малкоLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
van_dal написа:Не знам колко теоретично губи, но има чувствителна разлика при скорост над 120км/ч с извадена тръба и без.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Мисля, че 1,6 и 1,8 имат разлика в тръбите, най-малкото е, че 1,6 има някаква допълнителна резонаторна кутия преди колекторите. Струва ми се, че и чорап да сложа пак ще гасне, но това не ми пречи да пробвам.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Не можах да прочета цялата тема но да внеса малко яснота по вапроса на колегата. Повечето ламбда контроли който управляват цялата газова имата тази опция да спират газта при пренудитален празен ход на мотора и се каза КЪТ/ОФФ режим. При него се задават на колко оборота да влкючва газта и на коя стъпка да утиде степмотора. :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар