Да си поумувам малко над двете възможности:масово се слага плочка за смесител, с определен размер на дупчицата. Обаче много често чета по форумите, че това води до проблеми защото въздуха тогава идва в повече, заради фиксирания размер на смесителя и от там се налага ограничаването му (пъхат се разни глупости по въздуховода). Къде се слага плочката честно да си кажа нямам идея, може би след дебитомера на въздуховода, преди колектора. Другият вариант е щуцер, директно от изпарителя... някъде. Какво ми се върти из кратуната: слага се щуцер на всмукателния колектор, вместо плочка. Така сместа се образува в смукателния колектор, където трябва, отпада проблема с прекаленото много въздух (газта се регулира от кранчето на маркуча от изпарителя), не се налага да се дупчи въздухопровода (силно против съм такава интервенция, по-добре колектора), като по този начин не се прецаква работата на бензин (от стеснения въздуховод заради тъпата плочка). Общо взето, според мен по-добрият вариант е щуцер на колектора. Какво ще кажете по въпроса, правилно ли разсъждавам, или някъде изпускам нещо?П.С.Говорим за кола с метални колектори, пълен инжекцион, като става въпрос за обикновено АГУ с ламбда контрол и ТАП.Моля, без мнения "не се занимавай с глупости, сложи си ГИ". Много ще съм благодарен ако такива липсват
![Smile](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_smile.gif)
Коментар