Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Плочка срещу щуцер

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Synthy написа:
    Ееее, ти каква тема изрови :DТова което питах по-горе - плочка или щуцер го видях на живо - щуцери, 2 броя, на въздуховода преди дросела на 1.6 двигател, същият като този от подписа ми. Колата никога не е имала проблеми с газта заради това нещо. Ако искаш пробвай, аз лично на колата на жена ми точно това мисля да направя - ще пробвам с щуцери. Плочките не ги уважавам по никакъв повод.
    задалжително ли е да са 2 щуцера? само с един както е при мене не стажа ли ?

    Коментар


      #32
      Не знам. Видях с 2 щуцера. Би трябвало да е по-добре, заради по-добро смесване когато се подава газта от 2 щуцера. Пробвай каквото имаш - ако не стане - плочка/2 щуцера...
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #33
        Сбора от диаметрите на всички дупки на истинската плочка е равен на диаметъра на захранващия щуцер/щуцери/,освен това тези които са най близко /срещу/захранващите щуцери са с най-малък диаметър.Сами можете да си представите от кои точно дупки минава газта при положение че захраващите щуцери са с диаметър 2по7мм а вътре има 20-30 дупки по2-3мм. Като прибавим и това,че ако ще и десет щуцера захранващи да сложим те са ограничени от крана който в най добрия случай е развит на 1/2 от макс. диаметър и извода се налага сам .От правилно подбран щуцер,наклона на среза му и мястото му по-добро няма.Щуцер след дросела няма как да работи защото когато дросела е затворен ще смуче само газ,обикновените газови работят на вакум а инжекционните с налягане.Разликата е от земята до небето.

        Коментар

        Working...
        X