Здравейте ,като начало искам да поздравя всички членове на форума ,ползвал съм много информация от тук и винаги ми е помагала при проблеми . Та сега кокретно и за проблема :става въпрос за Bravo 1.4 12v с газова удедба на Ловато .След проблем с бензиновата помпа се наложи да демонтирам газовата бутилка за да стигна до помпата.За моя радост не беше изгоряла помпата , а се бяха разхлабили кабелните обувки и след монтажа сега вече е ок.Но след като монтирах отново бутилката нивомера не отчита правилно количеството газ в бутилката (или показва че е макс пълна или напълно празна).На сондата има има обозначение че трябва да е монтирана под 30 градуса ,като самата сонда е с някакъв магнит .Въпроса ми е как точно да определя този ъгъл от 30 градуса и дали това е причината да не работи нивомера ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с нивомера след демонтаж-монтаж на газова бутилка
Collapse
X
-
Благодаря за бързия отговор.Уикенда ще пробвам да я монтирам по точно , че сега на око с две летвички .В интерес на истината преди моята интервенция показваше доста точно колко е газта в бутилката.За да не отварям нова тема и един въпрос за ключа за превключване газ-бензин.В момента на автоматично минава на газ над 1500 оборота , и като запаля почти веднага прехвърля на газ.Когато ми монтираха газовата това се случваше по бавно и трябваше да изфорсирам за да прехвърли .Може ли да се промени на колко оборота да преминава на газ и това от ключа ли става?Идеята ми е зимата по дълго време да работи на бензин преди да мине на газ.Дано сте ме разбрали че аз както го обясних....----------------------------
Bravo 1.4 12v 1996г.
Коментар
-
Сега свалих ключа ,но вместо потенциометър или някаква врътка има само един бутон който се натиска.Предполагам че с него става номера с оборотите , но не знам как.Лошото е че на него няма написано нищо ,в смисъл модел или марка .В крайна сметка ако не се справя ще се наложи да посетя и аз сервиза .Не че е голям проблем това с нивомера и ключа ,но е хубаво когато нещата работят----------------------------
Bravo 1.4 12v 1996г.
Коментар
-
batkoroko написа:Благодаря за бързия отговор.Уикенда ще пробвам да я монтирам по точно , че сега на око с две летвички .В интерес на истината преди моята интервенция показваше доста точно колко е газта в бутилката.За да не отварям нова тема и един въпрос за ключа за превключване газ-бензин.В момента на автоматично минава на газ над 1500 оборота , и като запаля почти веднага прехвърля на газ.Когато ми монтираха газовата това се случваше по бавно и трябваше да изфорсирам за да прехвърли .Може ли да се промени на колко оборота да преминава на газ и това от ключа ли става?Идеята ми е зимата по дълго време да работи на бензин преди да мине на газ.Дано сте ме разбрали че аз както го обясних....Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.
Коментар
-
batkoroko написа:Благодаря за бързия отговор.Уикенда ще пробвам да я монтирам по точно , че сега на око с две летвички .В интерес на истината преди моята интервенция показваше доста точно колко е газта в бутилката.За да не отварям нова тема и един въпрос за ключа за превключване газ-бензин.В момента на автоматично минава на газ над 1500 оборота , и като запаля почти веднага прехвърля на газ.Когато ми монтираха газовата това се случваше по бавно и трябваше да изфорсирам за да прехвърли .Може ли да се промени на колко оборота да преминава на газ и това от ключа ли става?Идеята ми е зимата по дълго време да работи на бензин преди да мине на газ.Дано сте ме разбрали че аз както го обясних....Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.
Коментар
-
Проблема е че върху ключа не пише нито марка нито модел .Отзад има бутон който се натиска и предполагам че е ресет ,но незнам как да запаметя новите обороти ако го ресетна .Четох някаде че има и ключове които не могат да се програмират , а фабрично им е зададено да превключват на 1800 оборота.Мисля че моя не е такъв защото има ресет бутон.Ще съм благодарен за всякаква информация как става.Мисля да го ресетна пък ако нещо не стане ще ходя в сервиза----------------------------
Bravo 1.4 12v 1996г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар