Колата ми е Браво 1,8  1997г. В сряда сутринта ми предстои да слагам газов инжекцион и на местото където ще ми го монтират предлагат следните модели : "FOBOS" , "AC - Stag 200" и "AG" Предложете ми кой модел да избера като се има впредвид че разликата в цената е от по 50-100 лева. За фобоса знам че е българско ECU-то и има няколко човека от форума който са с такъв инжекцион и нямат сериозни проблеми с него,но за другите два никъде несъм чел... човека от сервиза каза,че АС-то бил добър , ама аз по принцип несъм много доверчив та незнам. Ще съм ви благодарен ако дадете някакви идеи че с тоя бензин вече ми се .... мамата   Какво ли е било когато цената му е била 1,20 ?
  Какво ли е било когато цената му е била 1,20 ?   :D
  :D
							
						
					 Какво ли е било когато цената му е била 1,20 ?
  Какво ли е било когато цената му е била 1,20 ?   :D
  :D
							
						


 
							
						 сложи го 7, 6.5 е доста оптимистичен разход
 сложи го 7, 6.5 е доста оптимистичен разход  7х2.2=15.49х1.3=11.7сега сложи на ден поне 80км.това прави на бензин 12.32лв, а на газ 9.36лв.т.е. на ден се спестяват 2.96лв. За 22 дни (един работен месец) се спестяват 22х2.96 = 65.12лв.приемаме цена 1300 за ГИ. От разликата, цената се избива за (1300/65.12) грубо 20 месеца (19.96 за да сме точни). Това е под 2 години.А ако се сложи конвенционална АГУ с ламбда и ТАП (някъде 800лв. ще излезне), тогава се избива за 12.28 месеца - една година.Тези бакалски сметки са при 80км. на ден, и ходене само на работа (извънградско). Обаче не се ходи само на работа, ходи се на различни места (на почивка, на море, на село...). Еми.. май има сметка да се сложи, при по-голямо натоварване на автомобила. Ако се кара повече, има още по-голяма далавера от газта. Обаче пък ако се кара предимно градско в задръстванията, и не се навъртат много км... тогава вече едва ли е много оправдано от финансова гледна точка.И за да не е много офтопик, това AG е полски ZENIT. Янко ги  похвали много, каза че са много по-напред от ФОБОС. Ама.. всичко зависи от монтажа, както по-горе писаха. Аз лично мнение няма за ГИ, споделям какво ми е казал янис.
7х2.2=15.49х1.3=11.7сега сложи на ден поне 80км.това прави на бензин 12.32лв, а на газ 9.36лв.т.е. на ден се спестяват 2.96лв. За 22 дни (един работен месец) се спестяват 22х2.96 = 65.12лв.приемаме цена 1300 за ГИ. От разликата, цената се избива за (1300/65.12) грубо 20 месеца (19.96 за да сме точни). Това е под 2 години.А ако се сложи конвенционална АГУ с ламбда и ТАП (някъде 800лв. ще излезне), тогава се избива за 12.28 месеца - една година.Тези бакалски сметки са при 80км. на ден, и ходене само на работа (извънградско). Обаче не се ходи само на работа, ходи се на различни места (на почивка, на море, на село...). Еми.. май има сметка да се сложи, при по-голямо натоварване на автомобила. Ако се кара повече, има още по-голяма далавера от газта. Обаче пък ако се кара предимно градско в задръстванията, и не се навъртат много км... тогава вече едва ли е много оправдано от финансова гледна точка.И за да не е много офтопик, това AG е полски ZENIT. Янко ги  похвали много, каза че са много по-напред от ФОБОС. Ама.. всичко зависи от монтажа, както по-горе писаха. Аз лично мнение няма за ГИ, споделям какво ми е казал янис.
							
						
Коментар