Вярно ли е, че ако караш на метан, на 20000 км трябва да правиш ремонт на двигателя? Едни приятелчета се убеждават взаимно в тази хипотеза и ми е интересно дали наистина е така.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вярно ли е...?
Collapse
X
-
не е вярно естественокачи се да се повозиш при някой таксиметров шофьор и го разпитайтова за пропан-бутана и метана е абсолютен фолклордаже в официалните страници на ФИАТ пише за пропан-бутана, а на някои модели се монтира метан наистина фабричноняма абсолютно никакъв проблем да се кара с алтернативните горива
-
u_bo
сев е прав САМО за инжекционите - метанов и газов(пропан-бутан)иначе при ’обикновенните’ газови се налага смяна на клапани - прегаряти евентуално да се пооправи главата с новите. а дали е на 200 000 или на 300 000 или на 150 000това зависи от конкретен модел ДВГ и конгретен ’майстор’ поставячо-разбирач
Коментар
-
deadairplane
-
u_bo
deadairplane написа:u_bo написа:сев е прав САМО за инжекционите - метанов и газов(пропан-бутан)иначе при ’обикновенните’ газови се налага смяна на клапани - прегаряти евентуално да се пооправи главата с новите. а дали е на 200 000 или на 300 000 или на 150 000това зависи от конкретен модел ДВГ и конгретен ’майстор’ поставячо-разбирачqnisZ написа:Да ти кажа повечето са градски легенди и митова. :D Слагай и не му мисли толкова.
Коментар
-
Подкрепям янис, при Форд определено има такъв проблем. Преди 6-7 години един приятел сложи газова на почти новото си мондео и след около 5000км му прегоря един клапан. После прехвърли газовата на Темпрата си и доколкото знам още е в движение и няма проблемиFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Re: Вярно ли е...?
ele написа:Вярно ли е, че ако караш на метан, на 20000 км трябва да правиш ремонт на двигателя? Едни приятелчета се убеждават взаимно в тази хипотеза и ми е интересно дали наистина е така.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар