sachma написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
При преминаване от бензин на газ "забива муцуна"
Collapse
X
-
Slavi_Lancia написа:sachma написа:chaveto написа:Колега не мислиш ли, че е излишно да разглобяваш какво ли не. Според мен е по добре да установиш от къде е проблема и да го елеминираш. Както съм ти писал по горе, като го направи тръгваш по системата и проверяваш до къде идва газ, защото както ти казах може клапана да засяда но може и проблема да е в изпарителя.N.Y. State of Mind
Коментар
-
Сигурен ли си че клапана отваря бре? цъка ли кат дадеш контакт и си на газ? щот ако му е изгоряла бобината.... я вземи го измери , мери даже идва ли му ток или направо земи един кабел и от клемата на акумулатора направо му подаи 12 волта и виж цъка ли. А на изпарителя клапан имаш ли или е вакумен?Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Сигурен ли си че клапана отваря бре? цъка ли кат дадеш контакт и си на газ? щот ако му е изгоряла бобината.... я вземи го измери , мери даже идва ли му ток или направо земи един кабел и от клемата на акумулатора направо му подаи 12 волта и виж цъка ли. А на изпарителя клапан имаш ли или е вакумен?N.Y. State of Mind
Коментар
-
Когато си на контак и двигателя не работи клапана може да не е захранен, това се дължи на ключа които превключва газ,бензин. Взимаш един проводник както ти казаха по нагоре и даваш от акумулатора захранване на клапана за да видиш дали ще отвори. Когато подаваш захранване клапана трябва да чука и съотвевтно да пуска газ ако си откачил тръбата която му е на изхода.АКО ПРОБВАШ КЛАПАНА И СИ ОТВИЛ ТРЪБАТА ЗА ГАЗТА ВНИМАВАИ ЗАЩОТО СЕ ПОЛУЧАВА ИСКРА ПРИ ДОПИРА НА ПРОВОДНИКА С КЛАПАНА И МОЖЕ ДА ИМА НЕ ЖЕЛАНИ ПОСЛЕДИЦИ. Ако клапана чука и пак няма газ провери дали до самият клапан идва газ, бутилката също има разни защити които се скапват от време на време и спират притока на газ. Има също така опция ако сондата е паднала да има някакво налягане на тръбите но да няма газ в течно състояние.
Коментар
-
sachma написа:Slavi_Lancia написа:Сигурен ли си че клапана отваря бре? цъка ли кат дадеш контакт и си на газ? щот ако му е изгоряла бобината.... я вземи го измери , мери даже идва ли му ток или направо земи един кабел и от клемата на акумулатора направо му подаи 12 волта и виж цъка ли. А на изпарителя клапан имаш ли или е вакумен?Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
днеска след по-обстойна работа по колата, по метода на изключването(проверих релетата едно по едно) се оказа, че фира е дало ключето газ-бензин дет е в купето. Както и да е, сега е свързано откъм буксата с една най-обикновена жичка + за - и така. По-лошата новина обаче е, че ключето е с импулс, а като пообиколих 2 магазина цената за ново беше около 50 лева. Така както съм сега ако ще паля не бенз май трябва да вадя жичката и като преминавам на газ да я слагам. Мизерия. Все около заплата излиза по някой непредвиден разход, да го ева...Иначе благодаря на колегите Слави Ланча и Чавето, дадохте ми съвети и насоки, които определено ми бяха от полза.N.Y. State of Mind
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар