Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

При преминаване от бензин на газ "забива муцуна"

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    sachma написа:
    chaveto написа:
    Колега не мислиш ли, че е излишно да разглобяваш какво ли не. Според мен е по добре да установиш от къде е проблема и да го елеминираш. Както съм ти писал по горе, като го направи тръгваш по системата и проверяваш до къде идва газ, защото както ти казах може клапана да засяда но може и проблема да е в изпарителя.
    Добре де, тя като изгасне той клапана нали ще затвори и пак няма да мога да разбера дали излиза от него газ към изпарителя или не...
    Правилно колега, ама тя за да загасне при прехвърлянето значи тои въобще не е отварял
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      #17
      Slavi_Lancia написа:
      sachma написа:
      chaveto написа:
      Колега не мислиш ли, че е излишно да разглобяваш какво ли не. Според мен е по добре да установиш от къде е проблема и да го елеминираш. Както съм ти писал по горе, като го направи тръгваш по системата и проверяваш до къде идва газ, защото както ти казах може клапана да засяда но може и проблема да е в изпарителя.
      Добре де, тя като изгасне той клапана нали ще затвори и пак няма да мога да разбера дали излиза от него газ към изпарителя или не...
      Правилно колега, ама тя за да загасне при прехвърлянето значи тои въобще не е отварял
      Такаааааам днеска му извърших цялостна профилактика на клапана и на филтърчето пак, и на самия клапан в горната част. Интересното е, че горе нямаше абсолютно никаква мръсотия, всичко си беше наред, самото клапанче си ходеше все едно като на химикалка копчето на пълнителя(ех че сравнение ама), пружинката си беше наред, абе всичко беше ток!Да, ама като пробвах пак да прехвърля на газ, пак не стана. Отвих щуцерчето дето отива от клапана в изпарителя и познайте какво - все едно не е минавало газ оттам, даже не изцъска. Та оттам на акъла ми идват само два варианта - или отнякъдеда изпуска газ и да не се създава достатъчно налягане за да се отвори клапана(сякаш невъзможно ми се струва това), или проблема е някъде по релетата и кабелите. Та в този ред на мисли, отгоре на клапана има едно реленце, има едно и на изпарителя и едно вътре в колата, в ел таблото. Кое от тях може да прави проблема с клапана, че не се сещам? И как да ги измеря че да знам кое прави белята?
      N.Y. State of Mind

      Коментар


        #18
        Сигурен ли си че клапана отваря бре? цъка ли кат дадеш контакт и си на газ? щот ако му е изгоряла бобината.... я вземи го измери , мери даже идва ли му ток или направо земи един кабел и от клемата на акумулатора направо му подаи 12 волта и виж цъка ли. А на изпарителя клапан имаш ли или е вакумен?
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #19
          Slavi_Lancia написа:
          Сигурен ли си че клапана отваря бре? цъка ли кат дадеш контакт и си на газ? щот ако му е изгоряла бобината.... я вземи го измери , мери даже идва ли му ток или направо земи един кабел и от клемата на акумулатора направо му подаи 12 волта и виж цъка ли. А на изпарителя клапан имаш ли или е вакумен?
          Колега аз не мога да съм на газ в момента, не мога да прехвърля даже. Изпарителя е вакумно-електрически, има едно синьо реле на него. Тая бобина дет викаш да не е едно реле дето е баш върху клапана? Утре ше я замеря, ама по принцип ся цъка само вътре в купето дето е релето, под капака въобще не цъка.Зема сменя направо клапана целия да го ева. Ей все на заплата изниква по някой проблем...а хич не ми се ходи по майстори.
          N.Y. State of Mind

          Коментар


            #20
            Когато си на контак и двигателя не работи клапана може да не е захранен, това се дължи на ключа които превключва газ,бензин. Взимаш един проводник както ти казаха по нагоре и даваш от акумулатора захранване на клапана за да видиш дали ще отвори. Когато подаваш захранване клапана трябва да чука и съотвевтно да пуска газ ако си откачил тръбата която му е на изхода.АКО ПРОБВАШ КЛАПАНА И СИ ОТВИЛ ТРЪБАТА ЗА ГАЗТА ВНИМАВАИ ЗАЩОТО СЕ ПОЛУЧАВА ИСКРА ПРИ ДОПИРА НА ПРОВОДНИКА С КЛАПАНА И МОЖЕ ДА ИМА НЕ ЖЕЛАНИ ПОСЛЕДИЦИ. Ако клапана чука и пак няма газ провери дали до самият клапан идва газ, бутилката също има разни защити които се скапват от време на време и спират притока на газ. Има също така опция ако сондата е паднала да има някакво налягане на тръбите но да няма газ в течно състояние.

            Коментар


              #21
              sachma написа:
              Slavi_Lancia написа:
              Сигурен ли си че клапана отваря бре? цъка ли кат дадеш контакт и си на газ? щот ако му е изгоряла бобината.... я вземи го измери , мери даже идва ли му ток или направо земи един кабел и от клемата на акумулатора направо му подаи 12 волта и виж цъка ли. А на изпарителя клапан имаш ли или е вакумен?
              Колега аз не мога да съм на газ в момента, не мога да прехвърля даже. Изпарителя е вакумно-електрически, има едно синьо реле на него. Тая бобина дет викаш да не е едно реле дето е баш върху клапана? Утре ше я замеря, ама по принцип ся цъка само вътре в купето дето е релето, под капака въобще не цъка.Зема сменя направо клапана целия да го ева. Ей все на заплата изниква по някой проблем...а хич не ми се ходи по майстори.
              Абре ти кви релета спрягаш, тва дет е на клапана и на изпарителя не е реле ами е електромагнит. Зимаи ся един кабел откачи + проводниците на тея два ел.магнита и с един кабел от акумулатора подаваи ток на клемите и слушаи цъкат ли клапаните. Не е лошо да провериш и минусите на клапаните. Наи добре с две жици направо от аку даваи ток на двете клеми на магнитите за да ги провериш работят ли. Кога е монтирана тази газова имаш ли идея на колко години експлоатация е?
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #22
                днеска след по-обстойна работа по колата, по метода на изключването(проверих релетата едно по едно) се оказа, че фира е дало ключето газ-бензин дет е в купето. Както и да е, сега е свързано откъм буксата с една най-обикновена жичка + за - и така. По-лошата новина обаче е, че ключето е с импулс, а като пообиколих 2 магазина цената за ново беше около 50 лева. Така както съм сега ако ще паля не бенз май трябва да вадя жичката и като преминавам на газ да я слагам. Мизерия. Все около заплата излиза по някой непредвиден разход, да го ева...Иначе благодаря на колегите Слави Ланча и Чавето, дадохте ми съвети и насоки, които определено ми бяха от полза.
                N.Y. State of Mind

                Коментар

                Working...
                X