Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

При преминаване от бензин на газ "забива муцуна"

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    При преминаване от бензин на газ "забива муцуна"

    Прави го най-често когато е загряла. Примерно изгасил съм, паля я и при самото преминаване на газ все ключето цъква, а все едно притока на гориво прекъсва и колата угасва. А ако превключвам в движение забива муцуна и постепенно пак гасне. След няколко опита се оправя, но ме притеснява, че ще дойде момент, когато няма да се оправи и ще ме зареже на пътя. Е аз за всеки случай си нося по една тубичка бензин в багажника, но по принцип бих желал да не се стига до нея, затова - помагайте. Колата е Типо 1.6 моно, газовата е Хедеф(копие на Ловато).
    N.Y. State of Mind

    #2
    Аз до скоро бях на метан, но с карбуратор и при превключване тряваше да се изчака изгарянето на горивото в карбуратора, затова смятам че едно малко прекъсване е нормално!
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #3
      Executer написа:
      Аз до скоро бях на метан, но с карбуратор и при превключване тряваше да се изчака изгарянето на горивото в карбуратора, затова смятам че едно малко прекъсване е нормално!
      Едва ли, в смисъл, че досега не ги е правила тези работи.
      N.Y. State of Mind

      Коментар


        #4
        Колега, нали знаеш как действа газовата - цъкаш на газ, при което клапана отваря, влиза газта, отива в изпарителя, "изпарява" се и по маркуча, през тройника та в двигателя! За това има технологично време, което зависи от много неща - филтърчето в клапана, дължината на маркучите и не на последно място регулирането на изпарителя. Щом се оправя след няколко пъти, значи до плочката е достигнало достатъчно количество газ, за да продължи горенето. Аз например сутрин въртя по 2 пъти, докато запали на газ именно по тази причина. Пробвай с винта за празните обороти дали няма да се оправи. Ако ключа ти е автоматичен може и проблема да е в него - не отчита веднага сигнала, който обикновено е от кабел на свещите. Това са само предположения, но дано ти помогнат! Подобен проблем имат колите, на които плочката е във въздуховода преди инжекцията - пътя на газта става прекалено дълъг и трябва да превключват на високи обороти за да не забие или изгасне.Успех!
        Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

        Коментар


          #5
          Според мен филътчето за газта е започнало да се задръства. При мен пък няма абсолютно никакво забавяне при превключване, което е доста странно.
          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
          FIAT UNO 1.5

          Коментар


            #6
            По принцип може да забие муцуната за малко. Аз обаче разбрах, че въобще не иска да тръгне и чак след няколко превключвания тръгва. Ако правилно съм разбрал значи проблема е в това, че не идва газ към двигателя. Когато го направи пак не деи да изключваш контакта ами спри и отвии леко тръбата която е до клапана, ако всичко е нормално трябва да почне да излиза газ. След това отвиваш тръбата която е на изхода на клапана и така после на изпарителя, ако до изпарителя имаш газ значи проблема е някъде в него. В изпарителя или имаш запушване или блокира някоя мембрана.

            Коментар


              #7
              Абе къде е тоя филтър на клапана? Днеска спрях газта от кранчето ба бутилката и отвих и двата щуцера на клапана и си излезе газта само, никви боклуци. Къде аджеба е тоя филтър? Поне да знам дали проблема е там или в изпарителя, щото май няма къде другаде да е...А и още нещо, като и двата винта са завити докрай може ли да изпуска пак оттам газ? Питам, щот единия май не се завива до края ся, ами примерно една пета остава навън, колкото и да го намествам преди това.
              N.Y. State of Mind

              Коментар


                #8
                кви два винта? говориш за тръбичката /лещата/ накрая ли? ако е тя не се завива докрай обикновенно, важното е да е достатъчно стегната, обикновенно веднага приплесва и няма нужда от зверско натягане, че д ане изпуска. къв ти е клапана, може и да нямаш филтър?
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Колега, не се развиват щуцерите а болта който е отдолу! Трябва да е 13! Развиваш го и самия клапан се разделя на 2 части. Филтърът е вътре!
                  Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

                  Коментар


                    #10
                    Пичове днес отворих клапана прочистих го(той не беше много мръсен де) и пак същата работа дайте акъл ко да прая. Всички жички да свързани където трябва, така че май остава изпарителя?
                    N.Y. State of Mind

                    Коментар


                      #11
                      Ама ти изчисти филтъра нали? е не ти е в него проблема. Сега спираш пак газта и сваляш шибания клапан и го разглобяваш в горната част дето е ел.магнита(сваляш магнита от долу има метално тяло развиваш го) вътре има едно буталце с пружинка почисвташ там всичко хубаво сменяш О-пръстена които оплътнява пъ завиване на тялото към корпуса, затваряш и си патрон Верваи ми
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                      Коментар


                        #12
                        Slavi_Lancia написа:
                        Ама ти изчисти филтъра нали? е не ти е в него проблема. Сега спираш пак газта и сваляш шибания клапан и го разглобяваш в горната част дето е ел.магнита(сваляш магнита от долу има метално тяло развиваш го) вътре има едно буталце с пружинка почисвташ там всичко хубаво сменяш О-пръстена които оплътнява пъ завиване на тялото към корпуса, затваряш и си патрон Верваи ми
                        Ем ха дано, утре ще я напрая тая процедура и ще пиша кво е станало.
                        N.Y. State of Mind

                        Коментар


                          #13
                          Колега не мислиш ли, че е излишно да разглобяваш какво ли не. Според мен е по добре да установиш от къде е проблема и да го елеминираш. Както съм ти писал по горе, като го направи тръгваш по системата и проверяваш до къде идва газ, защото както ти казах може клапана да засяда но може и проблема да е в изпарителя.

                          Коментар


                            #14
                            Ако проблема е в изпарителя няма да има значение дали е топла или студена колата винаги ще го прави, ще го прави и в движение! А забравих да кажа на колегата ако имаш клапан електрически на самия изпарител сваляи чисти и него! След като изключим тези две причини тогава вече може да се насочим към изпарителя в които силно се съмнявам да проявява такива дефекти. Провери връзките на кабелите към клапаните !
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар


                              #15
                              chaveto написа:
                              Колега не мислиш ли, че е излишно да разглобяваш какво ли не. Според мен е по добре да установиш от къде е проблема и да го елеминираш. Както съм ти писал по горе, като го направи тръгваш по системата и проверяваш до къде идва газ, защото както ти казах може клапана да засяда но може и проблема да е в изпарителя.
                              Добре де, тя като изгасне той клапана нали ще затвори и пак няма да мога да разбера дали излиза от него газ към изпарителя или не...
                              N.Y. State of Mind

                              Коментар

                              Working...
                              X