Прави го най-често когато е загряла. Примерно изгасил съм, паля я и при самото преминаване на газ все ключето цъква, а все едно притока на гориво прекъсва и колата угасва. А ако превключвам в движение забива муцуна и постепенно пак гасне. След няколко опита се оправя, но ме притеснява, че ще дойде момент, когато няма да се оправи и ще ме зареже на пътя. Е аз за всеки случай си нося по една тубичка бензин в багажника, но по принцип бих желал да не се стига до нея, затова - помагайте. Колата е Типо 1.6 моно, газовата е Хедеф(копие на Ловато).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
При преминаване от бензин на газ "забива муцуна"
Collapse
X
-
Аз до скоро бях на метан, но с карбуратор и при превключване тряваше да се изчака изгарянето на горивото в карбуратора, затова смятам че едно малко прекъсване е нормално!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
-
Колега, нали знаеш как действа газовата - цъкаш на газ, при което клапана отваря, влиза газта, отива в изпарителя, "изпарява" се и по маркуча, през тройника та в двигателя! За това има технологично време, което зависи от много неща - филтърчето в клапана, дължината на маркучите и не на последно място регулирането на изпарителя. Щом се оправя след няколко пъти, значи до плочката е достигнало достатъчно количество газ, за да продължи горенето. Аз например сутрин въртя по 2 пъти, докато запали на газ именно по тази причина. Пробвай с винта за празните обороти дали няма да се оправи. Ако ключа ти е автоматичен може и проблема да е в него - не отчита веднага сигнала, който обикновено е от кабел на свещите. Това са само предположения, но дано ти помогнат! Подобен проблем имат колите, на които плочката е във въздуховода преди инжекцията - пътя на газта става прекалено дълъг и трябва да превключват на високи обороти за да не забие или изгасне.Успех!Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.
Коментар
-
По принцип може да забие муцуната за малко. Аз обаче разбрах, че въобще не иска да тръгне и чак след няколко превключвания тръгва. Ако правилно съм разбрал значи проблема е в това, че не идва газ към двигателя. Когато го направи пак не деи да изключваш контакта ами спри и отвии леко тръбата която е до клапана, ако всичко е нормално трябва да почне да излиза газ. След това отвиваш тръбата която е на изхода на клапана и така после на изпарителя, ако до изпарителя имаш газ значи проблема е някъде в него. В изпарителя или имаш запушване или блокира някоя мембрана.
Коментар
-
Абе къде е тоя филтър на клапана? Днеска спрях газта от кранчето ба бутилката и отвих и двата щуцера на клапана и си излезе газта само, никви боклуци. Къде аджеба е тоя филтър? Поне да знам дали проблема е там или в изпарителя, щото май няма къде другаде да е...А и още нещо, като и двата винта са завити докрай може ли да изпуска пак оттам газ? Питам, щот единия май не се завива до края ся, ами примерно една пета остава навън, колкото и да го намествам преди това.N.Y. State of Mind
Коментар
-
кви два винта? говориш за тръбичката /лещата/ накрая ли? ако е тя не се завива докрай обикновенно, важното е да е достатъчно стегната, обикновенно веднага приплесва и няма нужда от зверско натягане, че д ане изпуска. къв ти е клапана, може и да нямаш филтър?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ама ти изчисти филтъра нали? е не ти е в него проблема. Сега спираш пак газта и сваляш шибания клапан и го разглобяваш в горната част дето е ел.магнита(сваляш магнита от долу има метално тяло развиваш го) вътре има едно буталце с пружинка почисвташ там всичко хубаво сменяш О-пръстена които оплътнява пъ завиване на тялото към корпуса, затваряш и си патрон Верваи миПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Ама ти изчисти филтъра нали? е не ти е в него проблема. Сега спираш пак газта и сваляш шибания клапан и го разглобяваш в горната част дето е ел.магнита(сваляш магнита от долу има метално тяло развиваш го) вътре има едно буталце с пружинка почисвташ там всичко хубаво сменяш О-пръстена които оплътнява пъ завиване на тялото към корпуса, затваряш и си патрон Верваи миN.Y. State of Mind
Коментар
-
Колега не мислиш ли, че е излишно да разглобяваш какво ли не. Според мен е по добре да установиш от къде е проблема и да го елеминираш. Както съм ти писал по горе, като го направи тръгваш по системата и проверяваш до къде идва газ, защото както ти казах може клапана да засяда но може и проблема да е в изпарителя.
Коментар
-
Ако проблема е в изпарителя няма да има значение дали е топла или студена колата винаги ще го прави, ще го прави и в движение! А забравих да кажа на колегата ако имаш клапан електрически на самия изпарител сваляи чисти и него! След като изключим тези две причини тогава вече може да се насочим към изпарителя в които силно се съмнявам да проявява такива дефекти. Провери връзките на кабелите към клапаните !Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
chaveto написа:Колега не мислиш ли, че е излишно да разглобяваш какво ли не. Според мен е по добре да установиш от къде е проблема и да го елеминираш. Както съм ти писал по горе, като го направи тръгваш по системата и проверяваш до къде идва газ, защото както ти казах може клапана да засяда но може и проблема да е в изпарителя.N.Y. State of Mind
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар