Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.4 т-jет LPG

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1.4 т-jет LPG

    здравейте колеги...въпросът ми е само до LPG спецовете...макар и аз по професия да съм двгателен техник от даскалото насам не практикувам професията за съжаление...та ми предстои покупка на линеа или ново браво 1.4 т-jет и изкам да ви питам, дали е възможно или какви предимства и недостатъци ще имам, ако си монтирам агу ...колата ще на 0 км от магазин...и агу-то оригинално италианско...и колата мисля, да я карам поне 10 години...предварително благодаря на всички които наистина ще са полезни за тази покупка защото съм в дилема м/у дизел и бензин...
    petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

    http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

    #2
    определено, ако е заводска газовата няма да имаш проблеми дълго време.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      pakumba написа:
      определено, ако е заводска газовата няма да имаш проблеми дълго време.
      нqма да е заводска но фирмата коqто монтира агу*то дава до 100 000 км гаранциq на мотора...по точно ако се случи нещо с мотора предизвикано от агу де ...
      petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

      http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

      Коментар


        #4
        С хубав газов инжекцион не би трябвало да имаш проблем си мисля.
        KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
        Land Rover Discovery 2.5TD '94
        EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
        EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
        EX: Fiat Regata 1.7D '84

        Коментар


          #5
          има си и недостатъци, НО въпроса е - колко км ще минаваш на година?за колко време ще избиеш газовото и евентуален ремонт на глава --> клапани и повдигачи.това са проблемните места на бензинките с АГУ

          Коментар


            #6
            ам първо трябва да се мисли как ще стане тоя номер, щото на гаранционна кола да сложиш агу не знам дали няма да отпадне гаранцията. второ, тва с ремонтите на клапани/глави следствие от газови... не знам, имали сме кола минала 450 000 с газово и мотора не беше отварян... ама беше лада Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              u_bo написа:
              има си и недостатъци, НО въпроса е - колко км ще минаваш на година?за колко време ще избиеш газовото и евентуален ремонт на глава --> клапани и повдигачи.това са проблемните места на бензинките с АГУ
              каквото и да правq най много 10 000 км на година...палиото е на точно 5 г и 55 000 км и се мятах доста и из България...а това са на един път най малко 3000 км...агу е около 1000 еуро дали ще си изкара парите това е вапрос на пробег мисла...но колеги изкам конкретни технически данни ...как работи бордовият компутер например...и т.н. защото моторът е турбо и не изкам да губи много много мощност...и да е икономичен...разбирасе...
              petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

              http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

              Коментар


                #8
                pakumba написа:
                ам първо трябва да се мисли как ще стане тоя номер, щото на гаранционна кола да сложиш агу не знам дали няма да отпадне гаранцията. второ, тва с ремонтите на клапани/глави следствие от газови... не знам, имали сме кола минала 450 000 с газово и мотора не беше отварян... ама беше лада Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                проблема е само на коли с хидравлични повдигачи. за механичните - НО ПРОБЛЕМОимаше много хубава тема, ще я изнамеря ? а някой модел мотор на фиат от по-новите да е без хидравлични повдигачи? бензинка де

                Коментар


                  #9
                  pakumba написа:
                  ам първо трябва да се мисли как ще стане тоя номер, щото на гаранционна кола да сложиш агу не знам дали няма да отпадне гаранцията. второ, тва с ремонтите на клапани/глави следствие от газови... не знам, имали сме кола минала 450 000 с газово и мотора не беше отварян... ама беше лада Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                  увериха ме от сервиза и дилър*а че нйама да има проблем с гаранциата...но сервизът в тр не се занимава с агу...а си има спец фирми за тази работа...и с тях ще се консултирам...и разбирасе колеги се надявам на вас които имат опит...или техническа грамотност... но гледам и на порше кайенне му слагат лпг...
                  petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

                  http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

                  Коментар


                    #10
                    bahricin написа:
                    pakumba написа:
                    ам първо трябва да се мисли как ще стане тоя номер, щото на гаранционна кола да сложиш агу не знам дали няма да отпадне гаранцията. второ, тва с ремонтите на клапани/глави следствие от газови... не знам, имали сме кола минала 450 000 с газово и мотора не беше отварян... ама беше лада Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                    увериха ме от сервиза и дилър*а че нйама да има проблем с гаранциата...но сервизът в тр не се занимава с агу...а си има спец фирми за тази работа...и стqх ще се консултирам...и разбирасе колеги се надявам на вас които имат опит...или техническа грамотност... но гледам и на порше цайенне му слагат лпг...
                    бензин а-95h 3.50 трл а лпг 1.80 трл 1трл=1.10 бгн лв...хайде сега да видим кво мислите по въпроса... а и еуродиезел е 2.90 трл...и това е въпросът ми за колегите икономисти и счетоводители...ако биахте на мое миасто какво бихте направили....дизелат при едно и също оборудване е поне 3 000 трл е по скъп от бензинката т-жет
                    petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

                    http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

                    Коментар


                      #11
                      цената на газовата уредба включена ли е в тази ралика от 3000 лири?
                      2015 Renault Megane Expression GT
                      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                      Всичко за FIAT Bravo 2007

                      Коментар


                        #12
                        u_bo написа:
                        проблема е само на коли с хидравлични повдигачи. за механичните - НО ПРОБЛЕМОимаше много хубава тема, ще я изнамеря
                        Защо точно с хидравлични повдигачи. Какво общо има газта с хидравличните повдигачи. Клапаните горят най-вече от метана. За LPG не съм чувал да има проблем освен при Toyota и Honda
                        Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                        Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                        FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                        Powered by Total & Fobos LPG

                        Коментар


                          #13
                          и аз не виждам никво значение ква е системата за натискане на клапана. за самия клапан- да кажем да, има значение донякъде, заради по ниската темп на запалване на бенза, заради правилния момент на запалване на бенза и заради агрегатното съст на бенза. но това според мен дори и да даде отражение, то ще е пренебрежително малко- например да кажем на бенз ще минеш 350 000 без смяна гарн глава, а на газ 300 000. за тези 300 000 ще избил ремонта поне 50 пъти в пари. а и всичко е доста в рамките на предположенията с тази разлика в км. а и колегата ще сложи инжекцион, с правилната настройка и правилния аванс. и нека бъдем реалисти, не знам каква част от произведените коли достигат до възраст 10 години- всичко става- удар, кражба и т.н. така че не се знае все пак колегата дали въобще ще стигне до километри за смяна на гарнитури на главипроблем имат и някои фордове
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            Sev написа:
                            цената на газовата уредба включена ли е в тази ралика от 3000 лири?
                            не ...фактически ако си монтирам агу...разликата при едно и сащо оборудване слиза на 1000 трл...но мощността винаги щ е по добра от колкото на 1.3 мултижет...90кс
                            petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

                            http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

                            Коментар


                              #15
                              това е ако избереш Линеа :D мятай се на Браво 1,6 105 или 120 M-Jet, навсякъде чета че този мотор е адски икономичен и доста екологиченне знам при вас как стоят нещата с данъците и подобни
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар

                              Working...
                              X