От две години съм собственик на Браво 1.4, което кара жена ми и бях супер разочарован от тая кола - нямаше никаква динамика, не можеше един камион да се изпревари с нея и се в тая насока - трудно палеше ( с дълго въртене), харчеше 13-14/100 В града. Колата си дойде с уредба БРЦ от Италия. Правихме 3 диагниостики - в БРЦ България, Вантотрейд и в още един сервиз - в Плевен. Навсякъде казваха: колата е ОК, нищо и няма. След като почти вече бях решил да я продавам в Петък я закарах във Велинград - при майстора който ми сложи инжекциона на Бравата. И ет резултата: - Изпарителя беше пълен с мърсотия - Мембраната беше станала твърда като камъкчовека извърши замяна на мемраната и почисти цялата система, настрои я на компютърна диагностика - О, ЧУДО - все едно карам друга кола! За пръв път дигнах 150, вече се изпреварва без да се минава на бензин, страхотна динамика (на фона на това което беше преди). Разхода стана 8/100 извън града, сега я засичм градско, но като гледам нивомера и той е паднал драстично. Колата взе да пали от четвърт оборот. В резултат на това се отказвах да я продавам и си промених коренно мнението за 1.4 12 V. Какви са изводите?- При покупка на кола с АГУ, ако не е известно кога е слагано - да се смени мемраната и да се почисти системата - (нещо като задължителната смяна на ангренажен ремък)- В България много хора слагат газови уредби, но са малко тези, които наистина разбират за какво става въпрос.- 1.4 12V не е това, което беше
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колата се оправи след смяна на мембрана
Collapse
X
-
Колата се оправи след смяна на мембрана
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.orgЕтикети: –
-
Мдам... газта в Бг има една такава черна гняс ,дето се събира по где що има Но е супер лесно да се изчисти поне - повечето изпарители си имат пробка отдолу, чрез която се източва чернилката , завърташ го обратно и продължаваш - работа за 2 мин.Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
-
The_Machine написа:Мдам... газта в Бг има една такава черна гняс ,дето се събира по где що има Но е супер лесно да се изчисти поне - повечето изпарители си имат пробка отдолу, чрез която се източва чернилката , завърташ го обратно и продължаваш - работа за 2 мин.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Е точно тая пробка при мене беше клеясала и пича я развъртя с менгеме при разглабяне на изпарителя.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Ами то се прави по-честичко , за да не клеясва :D Май е все тая топъл или студен , но студен е за предпочитане , за да не се опарите Най-добре е отваряне , почистване и смяна на мембранките профилактично - едни мембрани са 20 лв, та даже и за по-малко се намират.Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
-
Абсолютно съм съгласен!!! Пунтото харчеше 16/100 градско. Ходих в Пловдив за смяна на мембрани и изчистване на изпарителя. Сега колата е пушка. Като засеча разхода ще пиша! Между другото изпарителя струва 135 лв. .... така че си заслужава да се купи нов.Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар