Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем при работа на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    При мен имаше същия проблем на бензин и след месец ровене по колата сипах 1лт спирт за горене.бравото се оправи на 2рия километър оказа се че при цялото бръщолевене на сервизаджйи за дюзи, степ мотор, кабели и т.н.т. имам конденз в резервоара Опитаите и това нищо няма да загубите. Понякога решението на проблема е по просто
    Bravo 1.6 16v

    Коментар


      #17

      Коментар


        #18
        Подкрепям напълно !!! тва е ненормална кола и моята праи разни такива ми ти тарикатлъци на бенз ма аз поне съм му фанал цаката от къде е и скоро ще намеря идеалната среда за работа на бензин. (трябва да налучкам при кво налягане на газта пали наи лесно на бенз )
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #19
          Колеги, този номер с майстора, който разбира ми е ясен )) въпроса е кой е този майстор, че ми писна да обикалям и да ги сменям като носни кърпи на принципа "Проба - грешка". Кажете някой, който наистина разбира, та да не се лутаме като мухи без глави по разни псевдо-майстори. Мерси )

          Коментар


            #20

            Коментар


              #21
              Колеги, голяма радост проблема е решен. Дюзите наистина се оказаха за почистване, а проблема с оборотите е бил от калпавата работа в Италсервиз /твърдо никога повече няма да стъпя там/, момчетата просто не са ми обезвъздушили охладителната система след смяната на водната помпа. Оттам ми се бъгва цялата кола и започва да си прави каквото си иска. На няколко пъти се чуствах като последния кретен след като на светофар ми гаснеше колата и не искаше да запали по 5 минути, а проблема се оказа съвсем прост в крайна сметка...

              Коментар


                #22
                tozarat написа:
                При мен имаше същия проблем на бензин и след месец ровене по колата сипах 1лт спирт за горене.бравото се оправи на 2рия километър оказа се че при цялото бръщолевене на сервизаджйи за дюзи, степ мотор, кабели и т.н.т. имам конденз в резервоара Опитаите и това нищо няма да загубите. Понякога решението на проблема е по просто
                Така не се ли скапват гумените части по горивната инсталация??

                Коментар


                  #23
                  deadairplane написа:
                  Yavor написа:
                  Няма нищо да стане като откачиш акумулатора - пробвай.А иначе може емулатора да му се е случило нещо - я лоша връзка, я да се е скапал...Намери си майстор, който разбира...
                  За Браво 1,6 с откачане на акумулатора грешки не се чистят, помни си ги. Това Браво за разлика от твоето и 1,8 е с електроника на Магнети Марели а не с Бош. Не може да се излъже лесно, камо ли с откачане на акумулатора.
                  Абсолютно на Браво 1.6 с откачане на аклумулатора грешките се чистят! Тествано е и работи!!!откачах минуса за 50 минути после като закачиш палиш на бензин без газ и така колата да работи на място на празен ход без никакво подаване на газ за около 10 мин. гасиш, после палиш и си готов.
                  Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
                  182A4.000, 1998г.

                  Коментар


                    #24
                    Ще изчистиш грешките като откачиш акумолатора ама друг път *тате ще ми купи колело ама друг път*. :D С това си деиствия само ресетваш памета на компа за самообучението и за това пали така.

                    Коментар


                      #25
                      след като проблема ми се задълбочи сериозно.в смисъл,че на няколко пъти колата или отказа да запали или изгасна в движение и после неиска да запали и се наложи да ме теглят до сервиза ми писна.взех си отпуска и започнахме с майсторите да търсим проблема след няколко часа видяхме,че проблема с гасненето и после отказа да запали идва от прекъсване на датчика на Хол.Просто изглежда като нов но като почнеш да го мачкаш и започва да прави проблеми.Подържането на високите обороти се реши с почистването на моторчето което подържа ниските обороти.Остана хълцането и според тях за да го реша трябва или да смена емулатора или да го изолирам.някой знае ли по колко вървят емулаторите??трябва и да си зареда акумулатора,но не ми сика д го свалям,защото е на терсене мясточудя се ако му долея и карам 100-тина колометра дали ще се зареди?благодаря на всички които ми помагаха със съвети
                      FIAT BRAVA 1,6 16V 103 к.с.

                      Коментар


                        #26
                        газова и проблем с вървенето на бензин

                        при мен се реши въпроса с найстройка на емулатора на ланда сондата бях го взел от приятел и сигурно са го пипали на Пунтото като откача + за поне 15 мин и се оправя или като карам поне 20 километра на бензин без нищо друго да пипам настройх си го както трябва с осцилоскоп и готово сега почти няма разлика дали съм на бензин или на газ
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #27
                          branko_d написа:
                          след като проблема ми се задълбочи сериозно.в смисъл,че на няколко пъти колата или отказа да запали или изгасна в движение и после неиска да запали и се наложи да ме теглят до сервиза ми писна.взех си отпуска и започнахме с майсторите да търсим проблема след няколко часа видяхме,че проблема с гасненето и после отказа да запали идва от прекъсване на датчика на Хол.Просто изглежда като нов но като почнеш да го мачкаш и започва да прави проблеми.Подържането на високите обороти се реши с почистването на моторчето което подържа ниските обороти.Остана хълцането и според тях за да го реша трябва или да смена емулатора или да го изолирам.някой знае ли по колко вървят емулаторите??трябва и да си зареда акумулатора,но не ми сика д го свалям,защото е на терсене мясточудя се ако му долея и карам 100-тина колометра дали ще се зареди?благодаря на всички които ми помагаха със съвети
                          че къде във фиата има датчик на хол ?а чека светва ли
                          FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                          Коментар


                            #28
                            янко написа:
                            че къде във фиата има датчик на хол ?а чека светва ли
                            кой чек? за акумулатора? ако питаш за него - не, не светиа датчика на Хол се намира в предната част на двигателя.незнам как мога да ти обчсня точно.но ако имам време тия дни ще ти го снимам и ще ти покажа точно мястотоаз не мисля,че има вариант да няма този датчик
                            FIAT BRAVA 1,6 16V 103 к.с.

                            Коментар


                              #29
                              сега като се замисля и мойта забиваше леко на студен двигател но нещо се прецака и от 7-7.5 бензин качи на 12-15 това при смесено и колкото повече ровя из форумите се убеждавам че са запушени дюзите защото не свети чека ,предполагам че и при тебе са те .аз ходих на елкон но казаха че няма проблем а разхода си остана голям и не върви,затова сложих газ но и там 13-15 и си карам така ,омръзна ми да давам пари по майстори без резултат.за датчика знам го къде е но доколкото знам не е хол
                              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                              Коментар


                                #30
                                другото му име е датчик на коляновия вал,а за това тресене незнам какво да правя вече
                                FIAT BRAVA 1,6 16V 103 к.с.

                                Коментар

                                Working...
                                X