Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем при работа на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем при работа на бензин

    Здравейте колеги, от скоро наблюдавам един такъв проблем с колицата /която е браво 1,6 16 в 103 к.с. с обикновена газова/ : когато е студена колата и я запаля /тя винаги пали на бензин/ до към 3000 оборота работи ужасно. Прекъсва, няма мощност, дори ми се струва, че и гърми даже. Над тия обороти няма проблем. Преминавайки на газ този проблем веднага изчезва. Ускорява си плавно и нормално. Когато вдигне градуси и премина на бензин проблема отново го няма, но когато е студена направо ме плаши!Моля ви за мнения и евентулано решение на проблема или съвет къде да отида да ми я погледнат.

    #2
    скоро и топла на бензин ще почне така да прави на ниски. силно вероятно е да са зацапали дюзите. диагностика ще каже проблема
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Колко струва едно почистване на дюзи? И как да се предпазвам от такъв проблем занапред?

      Коментар


        #4
        предпазване нулевоаз от момента, в който си сложих газова точно след 4 месеца ми се задрастиха дузите, въпреки всяко палене на бензин и постоянното циркулиранена бензиновата помпа, която уй така шяло да се запазят дюзите. Срещи 110 лв. в Ауто Италиа ги изчистиха. зареждам бензим само от ЛукОил или ОМВ. Та след тоза ще прекъсна и бензиновата помпа.
        Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
        182A4.000, 1998г.

        Коментар


          #5
          на мен ми прави този проблем и на газ,ходих на два майстора,ама нищо.продължава да хълца и придърпва на ниски обороти.вече незнам какво да правя.майсторите само ми изчистиха грешките и смениха датчиците на инжекционна
          FIAT BRAVA 1,6 16V 103 к.с.

          Коментар


            #6
            Re: Проблем при работа на бензин

            nasosupastar написа:
            Когато вдигне градуси и премина на бензин проблема отново го няма, но когато е студена направо ме плаши!
            Когато ти е запушена дюза би трябвало да не върви в ниските на бензин независимо дали е загряла или не. Така беше при мене. М/у другото майстора на мене ми каза, че "пръстените" на дюзите ми са от алуминии, който лесно се раллага и зацапва дюзите.
            Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
            MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
            Engine Stamp: 176B9.000
            Version Code: 176BV
            Version: V5 | SPORTING | 03.'98

            Коментар


              #7
              ако има проблем с дюзите дали той ще влия и когато работи на газ колата?
              FIAT BRAVA 1,6 16V 103 к.с.

              Коментар


                #8
                Колеги, предполагам не сме 3ма с такива двигатели и с обикновена газова. Всички ли имат такъв проблем или сме някакви изключения. Какво правят другите? или да си карам на газ и да не им дреме? ама в един момент може да не може да запали колата! тогава какво става?

                Коментар


                  #9
                  незнам какво стана.при мен се случи няколко пъти кола да изгасне и после като я запалвам да трябва да подавам газ,никога преди не се е налагало
                  FIAT BRAVA 1,6 16V 103 к.с.

                  Коментар


                    #10
                    Точно за това ти говоря! И на мен ми го направи това /няколко пъти/ Но пък дали в един миг изобщо няма да иска да запали?!

                    Коментар


                      #11
                      ами напълно е възможно.мисля в събота пак да ходя до майстора да я види,ако успее да види и оппави нещатата ще ти пиша веднага какво е станало.ако не успее да я погледне или оправи като се върна от командировка ще ходя да търся някой друг специалист
                      FIAT BRAVA 1,6 16V 103 к.с.

                      Коментар


                        #12
                        Най-вероятно и на двамата колите ви трупат грешки заради калпаво слагане на газовите уредби.Емулатори на дюзите имате ли или са само прекъснати с реле, емулатор на ламбдата????Освен това възможни причини - зацапани дюзи, заминаващи си датчици за температура ( ама тогаваи на газ може да прави мизерии).Пробвайте първо с откачане на акумулатора за някоя минута - да видим дали нама да си забрави грешките...
                        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                        Коментар


                          #13
                          Не съм напълно сигурен кога започна да ми го прави този проблем. Но преди да го забележа колата беше започнала да поддържа високи обороти при запалване за някакво време докато загрее. Тогава ме посъветваха да направя тази операция с откачането на клемите. Оттогава спря да ми поддържа тези високи обороти, но пък за сметка на това се появи това проблемче. Пак казвам не знам дали се появи след откачането на клемите или го е имало и преди това, но не съм го забелязал.

                          Коментар


                            #14
                            Yavor написа:
                            Най-вероятно и на двамата колите ви трупат грешки заради калпаво слагане на газовите уредби.Емулатори на дюзите имате ли или са само прекъснати с реле, емулатор на ламбдата????Освен това възможни причини - зацапани дюзи, заминаващи си датчици за температура ( ама тогаваи на газ може да прави мизерии).Пробвайте първо с откачане на акумулатора за някоя минута - да видим дали нама да си забрави грешките...
                            значи моята прави мизерии и на газ,не смао на бензинемулатор незнам.газовата ми е слаган в Италия преди доста време,май през 2000гминах около 4500км тук с нея и нямах проблем.само от време на време гърмеше,но я закарх на майстор който регулира въздух и нямах проблем в продължение на около 3000кмсега ми подминиха датчиците за инжекционна и на температурата.преди стрелката на температурата се стрелкаше луда,но сега е добрепроблема с прехълцването обаче оставасега може би ще кажа една голяма глупост;катоя купих и я закарах за обслужване майстора ми каза да не я откачам от акумулатора защото съм щял да блокирам запалването и после трябва да се въвеждат кодовете от CODЕ картата (аз я имам)твече незнам какво да правя
                            FIAT BRAVA 1,6 16V 103 к.с.

                            Коментар


                              #15
                              Няма нищо да стане като откачиш акумулатора - пробвай.А иначе може емулатора да му се е случило нещо - я лоша връзка, я да се е скапал...Намери си майстор, който разбира...
                              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                              Коментар

                              Working...
                              X