Здравейте колеги, от скоро наблюдавам един такъв проблем с колицата /която е браво 1,6 16 в 103 к.с. с обикновена газова/ : когато е студена колата и я запаля /тя винаги пали на бензин/ до към 3000 оборота работи ужасно. Прекъсва, няма мощност, дори ми се струва, че и гърми даже. Над тия обороти няма проблем. Преминавайки на газ този проблем веднага изчезва. Ускорява си плавно и нормално. Когато вдигне градуси и премина на бензин проблема отново го няма, но когато е студена направо ме плаши!Моля ви за мнения и евентулано решение на проблема или съвет къде да отида да ми я погледнат.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем при работа на бензин
Collapse
X
-
предпазване нулевоаз от момента, в който си сложих газова точно след 4 месеца ми се задрастиха дузите, въпреки всяко палене на бензин и постоянното циркулиранена бензиновата помпа, която уй така шяло да се запазят дюзите. Срещи 110 лв. в Ауто Италиа ги изчистиха. зареждам бензим само от ЛукОил или ОМВ. Та след тоза ще прекъсна и бензиновата помпа.Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
182A4.000, 1998г.
Коментар
-
Re: Проблем при работа на бензин
nasosupastar написа:Когато вдигне градуси и премина на бензин проблема отново го няма, но когато е студена направо ме плаши!Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
-
Най-вероятно и на двамата колите ви трупат грешки заради калпаво слагане на газовите уредби.Емулатори на дюзите имате ли или са само прекъснати с реле, емулатор на ламбдата????Освен това възможни причини - зацапани дюзи, заминаващи си датчици за температура ( ама тогаваи на газ може да прави мизерии).Пробвайте първо с откачане на акумулатора за някоя минута - да видим дали нама да си забрави грешките...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Не съм напълно сигурен кога започна да ми го прави този проблем. Но преди да го забележа колата беше започнала да поддържа високи обороти при запалване за някакво време докато загрее. Тогава ме посъветваха да направя тази операция с откачането на клемите. Оттогава спря да ми поддържа тези високи обороти, но пък за сметка на това се появи това проблемче. Пак казвам не знам дали се появи след откачането на клемите или го е имало и преди това, но не съм го забелязал.
Коментар
-
Yavor написа:Най-вероятно и на двамата колите ви трупат грешки заради калпаво слагане на газовите уредби.Емулатори на дюзите имате ли или са само прекъснати с реле, емулатор на ламбдата????Освен това възможни причини - зацапани дюзи, заминаващи си датчици за температура ( ама тогаваи на газ може да прави мизерии).Пробвайте първо с откачане на акумулатора за някоя минута - да видим дали нама да си забрави грешките...FIAT BRAVA 1,6 16V 103 к.с.
Коментар
-
Няма нищо да стане като откачиш акумулатора - пробвай.А иначе може емулатора да му се е случило нещо - я лоша връзка, я да се е скапал...Намери си майстор, който разбира...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар